Trond Floberghagen

Tlf: 62 55 25 95 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Floberghagen er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Trond Floberghagen

Min beste lege

Dr. Floberghagen er den første legen jeg har hatt som lytter, og som i dialog med meg som pasient finner løsninger. Han er tålmodig og får meg til å slappe av med sin vennlige men profesjonelle fremtoning.

Ivaretar pasienten

Veldig fornøyd med Floberghagen. Han gir en følelse av trygghet og gjør en grundig jobb. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Positivt inntrykk, profesjonell og hyggelig lege

Mitt inntrykk etter to besøk er at Dr. Floberghagen er hyggelig, høflig og tar seg tid til pasienten. Han lytter og tar også hensyn til pasientens ønsker ift. videre behandling og henvisning.

Veldig bra med mulighet til å bestille time på SMS.

Fin, tilgjengelig beliggenhet i nye Ankerskogen.

forståelsesfull og hjelpsom

Etter ett pår måneder som sykemeldt har jeg hatt jevnlig besøk hos legen, uten at det ble oppdaget noen diagnose. Jeg er takknemlig for at jeg ble tatt seriøst og for at han har vært imøtekommende og meget rask timebestilling.

Dette gjelder forsåvidt ikke legen, men jeg savner et langt bredere tilbud i helsesektoren som er med på å forebygge og ta symtomene seriøst, istedet for å vente til det blir riktig ille slik at en kan sette en diagnose og starte medisinering...

dyktig fastlege

Fått enestående hjelp både til meg og barna mine. Tar alt seriøst og er støttende. Anbefales på det sterkeste.

En god lege

Jeg har opplevd Trond Floberghagen som en dyktig lege i periodne jeg har hatt ham som fastlege. Han tar meg på alvor, følger godt opp og er hyggelig og imøtekommende.

Dyktig og sympatisk

Henviser videre når det er nødvendig.
Flink til å forsikre seg om at pasienten er fornøyd med behandlingen - gir en følelse av at en blir tatt alvorlig. Psykologisk " lurt".

Seriøs og sjarmerende - med litt mer erfaring blir han av de aller beste!

Forståelsesfull

Jeg har ikke vært hos Trond under "normale" forhold, men har fått god støtte under to trøblete svangerskap. Han forstår at dette er en spesiell situasjon, og at man ikke ber om sykmelding for moro skyld.
Har også følt på at man blir tatt seriøst, får henvisning hvis man trenger det og de prøvene man tar blir fulgt opp.
Han er ung og hyggelig.
Legesenteret har også en veldig kjekk løsning for timebestilling og rebestilling av resepter.

Meget spesiell

nei, denne legen er ikke god, lite hjelp å få og har alltid dårlig tid, men nå er jeg kanskje ikke den som skriker høyest så jeg blir vel tatt litt lett, byttet lege raskt.

Hjelpsom og ivaretakende

En ryddig og dyktig lege som innbyr til tillit gjennom en varm utstråling. Jeg er strålende fornøyd og blir godt tatt i mot hver gang. Opplever at han er på tilbudssiden og en god lytter! Har forøvrig alltid vært fornøyd med legene på Torps.

ikke fornøyd

Nei denne legen er nok mer opptatt av profitt enn noe annet, klokker deg inn og ut, savner Sinne Eriksen som hadde en helt annen tilnærming til pasienten og var mye grundigere i å forklare og informere.

Lite hjelp å hente ved søvnproblemer.

Denne legen har iallefall ingen peiling på søvnproblemer. Forøvrig sikkert flink med somatiske lidelser/sykdommer.

Super lege!

Fantastisk lege, tar deg seriøst, og er flink til å hjelpe..

Forståelsesfull

Jeg fikk Trond Floberghagen som fastlege etter at han overtok for min gamle, fra dag en har jeg blitt trodd på og tatt vare på når det gjelder mine sykdommer, det er det ikke alle leger som har gjort.
Mye kunnskap, setter seg inn i ting, sender svar på blodprøver o.l, kjapt på sms. Omsorgsfull lege som følger hvertfall meg utrolig godt opp.

Han tar seg god tid til deg når du er der inne, og skriver utfyldende og GODE attester/erklæringer.