Trond Floberghagen

Ankerskogvegen 7 2319 Hamar
Trond Floberghagen er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Trond Floberghagen

Min beste lege

Dr. Floberghagen er den første legen jeg har hatt som lytter, og som i dialog med meg som pasient finner løsninger. Han er tålmodig og får meg til å slappe av med sin vennlige men profesjonelle fremtoning.

Ivaretar pasienten

Veldig fornøyd med Floberghagen. Han gir en følelse av trygghet og gjør en grundig jobb. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Positivt inntrykk, profesjonell og hyggelig lege

Mitt inntrykk etter to besøk er at Dr. Floberghagen er hyggelig, høflig og tar seg tid til pasienten. Han lytter og tar også hensyn til pasientens ønsker ift. videre behandling og henvisning.

Veldig bra med mulighet til å bestille time på SMS.

Fin, tilgjengelig beliggenhet i nye Ankerskogen.

forståelsesfull og hjelpsom

Etter ett pår måneder som sykemeldt har jeg hatt jevnlig besøk hos legen, uten at det ble oppdaget noen diagnose. Jeg er takknemlig for at jeg ble tatt seriøst og for at han har vært imøtekommende og meget rask timebestilling.

Dette gjelder forsåvidt ikke legen, men jeg savner et langt bredere tilbud i helsesektoren som er med på å forebygge og ta symtomene seriøst, istedet for å vente til det blir riktig ille slik at en kan sette en diagnose og starte medisinering...

dyktig fastlege

Fått enestående hjelp både til meg og barna mine. Tar alt seriøst og er støttende. Anbefales på det sterkeste.