Trond Floberghagen

Ankerskogen legesenter

2011

Ankerskogen legesenter Telefonnummer62 55 25 9562 55 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ankerskogvegen 7 2319 Hamar
Trond Floberghagen er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Trond Floberghagen

Veldig fin lege

Hatt Trond som fastlege nå i ca 4-5år og er veldig fornøyd med han, han er en dyktig og kompetent lege !

Fornøyd

Det er alltid få av de beste og det er det Trond Flobeeghagen er. Han tar vare på både barnet mitt og meg på en god måte. Vi er trygge hver gang vi går ut fra legekontoret. Her blir man tatt på alvor.

Ivaretakende og løsningsorientert

Har en lyttende tilnærming, og han tar meg med inn i drøfting av tiltak. En varm, kunnskapsrik og fin lege. Gir alltid inntrykk av å ha tid. Særdeles grundig og tilbyr henvisninger og betryggelser når det trengs. Min beste fastlege!

Vennlig og seriøs

Jeg opplever dr. Floberghagen som vennlig, forståelsesfull, ivaretakende og gjennomgående seriøs. Han har gitt meg god behandling uansett problemstilling. Kan trygt anbefales.

Min beste lege

Dr. Floberghagen er den første legen jeg har hatt som lytter, og som i dialog med meg som pasient finner løsninger. Han er tålmodig og får meg til å slappe av med sin vennlige men profesjonelle fremtoning.