Trine-Lise Fredriksen

Åsnes Legesenter DA
Kaffegata 23 2270 Flisa
Trine-Lise Fredriksen er en av 10 fastleger i Åsnes

Siste vurderinger av Trine-Lise Fredriksen

Om jeg sitter en time eller mer, gir det meg bare Trygghet. En annen gang er det endra som må ventge pga. meg.

En lege jeg har Stor respekt for. Hun tar jobben sin veldig seriøst. Alltid,uten unntak er det ryddig på hennes skrivepult, kun min journal ligger oppe, og hun tar en kjapp gjennomgang. Er veldig effektiv, men uansett hvor mange som venter, merker man ikke noe stress hos henne. Noe som også skaper trygghet. Hun er en lege som viser respekt og ærlighet og da får hun det tilbake.
Hun venter ofte over lunsjen sin,- for at Pasientene hennes skal ha det bra!

Flik, men treg

Dette er en lege som absolutt vet hva hun gjør. Hun tar meg seriøst og setter av god tid. Veldig fornøyd. Dette resulterer dessverre i at hun så å si alltid er forsinket. Men sånn har hun alltid vært, og slik kommer det sikkert til å være i fremtiden også.

Her må du ha goood tid, hun er altid forsinket

En stressene lege som kan legge papirene i skapet og ikke bry seg, selv om de papirene skal til NAV.

Det er slit og sitte å vente opp mot 80 min når man har sosialangst, noe legen har søkt om uføretrygd for, så det viser at hun ikke har innsikt i den grenen. Hun burde gitt 1 ste time til slike pasienter.

En stresset lege

Ha god tid den dagen du har time, for her må du vente lenge.
Føler hun ikke tok meg på alvor, ville ikke lytte og bare bagatelliserte alt. Nå har jeg byttet fastlege

Beste fastlege jeg har hatt.

Har vært min fastlege i 15 år og hun er flink, grundig og samvittighetsfull. Trenger jeg time hos henne for "øyeblikkelig hjelp" er det ingen problemer. Har ikke noe negativt å si om henne,tvertimot, bare positivt.