Tore Glad-Ørbak

Elvarheimgata 10C 2408 Elverum
Tore Glad-Ørbak er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Tore Glad-Ørbak

Meget dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Dr.Glad-Ørbak.
Veldig hyggelig og empatisk, og ikke minst svært dyktig. I tillegg er sekretæren alltid blid og hyggelig! Legekontoret er også veldig fint.
Jeg har bodd i Oslo i fire år, og har ikke klart å bytte fastlege. Har nå dessverre måtte gjort dette da det blir veldig upraktisk å ha fastlegen sin i en annen by.

Flink og sympatisk lege

Hyggelig lege som tar meg på alvor, og tar den tiden det trenger. Nøler ikke med å rekvirere spesialist/røntgen når det er nødvendig.

Legesekretæren er meget hyggelig, alltid blid. Får alltid akutt-time når det er nødvendig.

Eneste negative er at det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon, og de har ikke nettbestilling. Innimellom kan det være nærmest umulig å komme gjennom på tlf, spesielt på mandager.

Tar pasienten på alvor, søker informasjon hos andre

Hyggelig kontor, men kan være vanskelig å få kontakt pr telefon, da "kontorsøster" både tar telefon og prøver! Tror nok hennes situasjon er meget "stresset"!
Tore tar seg god nok tid, uten at det går ut over å holde avtalene (nesten).

Meget dyktig.

Er meget fornøyd med Dr. Tore Glad-Ørbak som fastlege. Blir alltid tatt seriøst. Lege sekretæren er alltid meget behjelpelig og imøtekommende Får alltid time raskt nok ift. hvorfor jeg skal dit. Er alltid oppfølgings spørsmål neste gang man kommer hvis man har vært sendt videre på undersøkelse. Man får et inntrykk av at han sitter på meget høy kompetanse når snakker med en. (Han forklarer ting på en veldig faglig, men folkelig måte og vet stort sett alltid hva det er som er feil) Og hvis han ikke klarer å finne ut hva det er/fikse problemet selv, er det alltid videre til spesialist/MR/CT el.