Tone Elisabeth Hagen

Kommunelegene i Stor-Elvdal Kvinne, 66 år

Autorisert1987
Ledige plasser 2 av 850
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kommunelegene i Stor-Elvdal

Storgt. 103 2480 Koppang
Tone Elisabeth Hagen er en av 3 fastleger i Stor-Elvdal

Siste vurderinger av Tone Elisabeth Hagen

Utadvendt

Hvis ikke henne, skulle jeg miste fastjobb og ble NAV-klient

Glad for å ha akkurat henne som min fastlege.

Hun er real,rett på sak og omsorgsfull.Vet hva jeg trenger av formaninger,oppmuntring og medisiner.Jeg som pasien føler at hun bryr seg om meg.Det betyr mye!

En faglig, dyktig lege, med stor lokalkunnskap !!

Hun vet når det er alvor, siler nok ut "surverne" med litt arrogant holdning. Men her har du en lege "for livet" da det virkelig gjelder !! Hun er den legen vi har her i Stor-Elvdal som er kjent både blant innbyggerne og kommunen ellers !! Vet hva hun vil, men da er vi trygge på at hun tar oss på alvor. At det kan være vanskelig å komme i kontakt med legen, enten på tlf eller time, er det som oftest "forværelset" som styrer, ikke legen, da hun blir koblet inn i saken, finner hun en "ledig" time, hvis det er nødvendig.

Dyktig.

Hun tåler ikke ren sipping, og er temmelig rett frem i kommentarene sine. Dette kan oppfattes som arroganse for noen. Samtidig opplever jeg en handlekraftig lege som skjærer i gjennom og tar affære når det trengs. Trenger du hjelp og formidler dette rett frem er hun en god person å ha på laget. Ikke noe dilldall!

Dårlig erfaring

Arrogant,,nedlatende lege som ikke klarer skape trygghet,tillit. kommuniserer ikke bra og man føler seg overkjørt.