Thor Arthur Jahnsen

Labyrinten Legesenter

Ukjent

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Thor Arthur Jahnsen er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Thor Arthur Jahnsen

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens sjukdomshistorie. Eneste legen jeg har vært hos som leste hele journalen min før jeg kom til time. Tar pasienten på alvor og henviser til videre utredning hvis det er nødvendig. Du sitter igjen med en følelse av av du ikke "tar opp" tiden hans - en følelse jeg har fått mange ganger hos andre leger. Må få si at han er dypt savnet. (Det er derimot ikke resepsjonen):

Kunnskapsrik

Dette er en fantastisk god lege som lytter til deg, tar deg på alvor, og er et medmenneske. Ydmyk og empatisk. Beste legen jeg har hatt og håper virkelig han kommer tilbake. Medarbeidere i resepsjonen har mye og lære av medmenneskelighet. En forferdelig arroganse.

Meget dyktig og kunnskapsrik

Tar seg tid. Lytter å tar virkelig tak i problemet. En lege som forstår at du går dit når du er syk.
Desverre litt ventetid.. men det er det vært. Desverre lite sammarbeidsvilje fra resepsjonen der når du virkelig er SYK. Å nå er Jansen sykmeldt så jeg må desverre finne ny fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Jahnsen er den beste legen jeg har hatt i løpet av årene. Sekretærene må bli flinkere. Den universelleutformingen må bli bedere, blant annet på døren inn til venteværelse så må det monteres el dør åpner og det må fjernes alle dørterskler. Jet er også fint om det settes inn en bredere dør inn til lege korridoren, kontakt gjerne NHF Elverum om råd.

en god lege

Han er en flink seriøs lege som tar pasienten på alvor.Tar seg god tid for ordentlige samtaler og man blir respektert og han lytter alltid til deg ,Er flink til å forklare og utrede ulike ting som måtte plage pasienten.Har alltid fått god støtte og forståelse fra han