Thor Arthur Jahnsen

Tlf: 62 41 91 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Arthur Jahnsen er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Thor Arthur Jahnsen

en god lege

Han er en flink seriøs lege som tar pasienten på alvor.Tar seg god tid for ordentlige samtaler og man blir respektert og han lytter alltid til deg ,Er flink til å forklare og utrede ulike ting som måtte plage pasienten.Har alltid fått god støtte og forståelse fra han

Den beste legen jeg har hatt

Thor Arthur Jahnsen mottar kunden på en måte jeg aldri har opplevd maken til, i tillegg til at man får den hjelpen man skal ha!! Eksempel til etterfølgelse.

ok

Virker veldig grundig. Tar tak i problemene og skaffer den beste behandling. Tar aldri hensyn til klokken. Bruker den tiden han trenger.

enestående doktor

jahnsen har vært min fastlege siden 80-tallet, og han er en mann med dyp respekt for mennesket; jeg kjenner meg hørt og sett, og føler hver konsultasjon som ytterst personlig og befriende. jeg ser fram til hvert møte med begeistring, og det er vel verdt å vente lenge og vel ved besøk. slike leger vokser ikke på trær, og jeg er lykkelig over at han fant veien til min by.

Veldig fornøyd, men..

Veldig fornøyd med dr. Jahnsen, han følger meg opp og er veldig flink. Eneste som er en veldig stor ulempe, er at det fort blir for lang ventetid på venterommet. Har sittet der i over 2 timer etter jeg egt skulle hatt time..

God lege

Har god tid med pass. som er bra, men fører til lang ventetid før man kommer inn.
Han er koselig, hyggelig og virker utadd å ikke være strresset.
Hører på pass og undersøker pass.
Henviser til annen innstans om nødvendig.

Bruker lang tid på hver pasient - ventetid. Vennlig og hyggelig!

Håper du har god tid...

en lege som bruker lang tid på å snakke med pasientene, men er usikker på hvor mye han tar i mot av innformasjon fra pasienten. Innforamasjon om prøver blir ikke formidlet til pasient.