Thor Arthur Jahnsen

Labyrinten Legesenter Mann, 65 år

Autorisert1981
Ledige plasser 32 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Labyrinten Legesenter

Elvareheimgata 10 C 2408 Elverum
Thor Arthur Jahnsen er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Thor Arthur Jahnsen

en god lege

Han er en flink seriøs lege som tar pasienten på alvor.Tar seg god tid for ordentlige samtaler og man blir respektert og han lytter alltid til deg ,Er flink til å forklare og utrede ulike ting som måtte plage pasienten.Har alltid fått god støtte og forståelse fra han

Den beste legen jeg har hatt

Thor Arthur Jahnsen mottar kunden på en måte jeg aldri har opplevd maken til, i tillegg til at man får den hjelpen man skal ha!! Eksempel til etterfølgelse.

ok

Virker veldig grundig. Tar tak i problemene og skaffer den beste behandling. Tar aldri hensyn til klokken. Bruker den tiden han trenger.

enestående doktor

jahnsen har vært min fastlege siden 80-tallet, og han er en mann med dyp respekt for mennesket; jeg kjenner meg hørt og sett, og føler hver konsultasjon som ytterst personlig og befriende. jeg ser fram til hvert møte med begeistring, og det er vel verdt å vente lenge og vel ved besøk. slike leger vokser ikke på trær, og jeg er lykkelig over at han fant veien til min by.

Veldig fornøyd, men..

Veldig fornøyd med dr. Jahnsen, han følger meg opp og er veldig flink. Eneste som er en veldig stor ulempe, er at det fort blir for lang ventetid på venterommet. Har sittet der i over 2 timer etter jeg egt skulle hatt time..