Thor Arthur Jahnsen

Labyrinten Legesenter

1981

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Thor Arthur Jahnsen er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Thor Arthur Jahnsen

Beste legen jeg har hatt

Jahnsen er den beste legen jeg har hatt i løpet av årene. Sekretærene må bli flinkere. Den universelleutformingen må bli bedere, blant annet på døren inn til venteværelse så må det monteres el dør åpner og det må fjernes alle dørterskler. Jet er også fint om det settes inn en bredere dør inn til lege korridoren, kontakt gjerne NHF Elverum om råd.

en god lege

Han er en flink seriøs lege som tar pasienten på alvor.Tar seg god tid for ordentlige samtaler og man blir respektert og han lytter alltid til deg ,Er flink til å forklare og utrede ulike ting som måtte plage pasienten.Har alltid fått god støtte og forståelse fra han

Den beste legen jeg har hatt

Thor Arthur Jahnsen mottar kunden på en måte jeg aldri har opplevd maken til, i tillegg til at man får den hjelpen man skal ha!! Eksempel til etterfølgelse.

ok

Virker veldig grundig. Tar tak i problemene og skaffer den beste behandling. Tar aldri hensyn til klokken. Bruker den tiden han trenger.

enestående doktor

jahnsen har vært min fastlege siden 80-tallet, og han er en mann med dyp respekt for mennesket; jeg kjenner meg hørt og sett, og føler hver konsultasjon som ytterst personlig og befriende. jeg ser fram til hvert møte med begeistring, og det er vel verdt å vente lenge og vel ved besøk. slike leger vokser ikke på trær, og jeg er lykkelig over at han fant veien til min by.