Wilhelm Grini Johansen

Tlf: 62 33 55 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Wilhelm Grini Johansen er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Wilhelm Grini Johansen

Min fastlege

Grini Johansen bryr seg om.
Han sier ting som det er, noe som bidrar til at jeg som pasient skjønner hva som gjelder.
Virker som han kan sine saker.

Ser pasienten!

Grundig, interessert i pasienten, og følger opp. Har brukt ham siden 1977. Kun positive opplevelser.

Ja faktisk-den beste legen jeg hatt

Han framstår i første omgang som meget kompetent rent faglig. Jeg får et sterkt intrykk av at dette ikke bare handler om mange års erfaring men også om mange års faglig utvikling. Grini Johansen er hyggelig og imøtekommende uten flaue overtoner. Han framstår også som direkte og ærlig i sin informasjon og tilbakemelding. Når det gjelder responstid både på telefon og timebestilling har jeg ikke noe å utsette.
Grini Johansen har humor.

En lege til å stole på

Jeg føler meg vel ivaretatt hos denne legen. Han lytter til deg og tar hensyn til dine synspunkter. Virker faglig sterk. Sier klart ifra hvis det er ting ang. din livsstil du bør rette på for å bedre helsen din uten bruk av medikamenter. Har lang fartstid innen legeyrket og dermed masse erfaring du som pasient kan nyte godt av. Vel ansett som lege her i Ringsaker.

Ærlig, real og rett frem.

En meget dyktig og kunnskapsrik lege jeg stoler 100 % på.
Han sender deg videre når det trengs. Jeg har tre kroniske sykdommer. Han gir meg råd og støtte, samtidig som han " kjefter" på meg når jeg har vært sløv eller ikke fulgt opp rådene han har gitt meg.
Det er lett å få time hos han, har til og med fått hjelp utenom åpningstiden og dermed sluppet å,reise til Lillehammer. Det gjør ingen av de andre legene på samme sted.
Han er direkte og ærlig noe som betyr mye for meg, det gjør at han har min fulle tilitt. Og jeg tror ikke han sier ting direkte ærlig og kanskje brutalt uten at han er sikker i sin sak og at det stemmer. Men er du av den svake typen må du nok velge en av koselegene på samme sted.
Håper han ikke pensjonerer seg på mange år enda.

Røddig!

Denne legen er røddig og oppriktig. Har fått mangt et godt råd - og prøvd å høre på dom. Har itte noe gæli å si om han Grini, liker ham godt!

Klar tale og kjappe vurderinger

Han er ikke min fastlege, men har vært hos ham ved noen anledninger når fastlegen har hatt ferie. Direkte og frittalende. Det er positivt. Har selv erfart at han trekker litt for kjappe konklusjoner uten å lytte til hva pasienten faktisk har sagt når han stiller diagnose.

Så sant så sant

Eg er enig med dei som har kome med innlegg her. Får tru han ikkje pensjonerar seg enno, og at han ryddar kontoret sitt!

Flink lege - rett og slett!

Grini Johansen er en grundig lege. Jeg føler meg i gode hender hos ham og synes han er slik jeg vil at en lege skal være! Han forventer at også du bidrar for å gjøre noe med helsen din - og det synes jeg er riktig. Leger som bare jatter med og pumper ut tabletter har vi ikke bruk for. Han formidler at det er mitt ansvar - men at hans rolle er å gi ett dytt, eller hjelp på veien.

LEGE FOR VOKSNE!

Kaller en spade for en spade, brutalt ærlig! Det er best, egentlig. Grundig og real