Ola Karlsen

Åkersvika legesenter
Pb. 127 2312 Ottestad
Ola Karlsen er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Ola Karlsen

Har hatt denne legen hele livet - kjempefornøyd!

Har hatt Ola Karlsen som lege hele livet. Han er hyggelig og imøtekommende. Han bryr seg. Han gjør grundige undersøkelser for å finne korrekt diagnose og henviser til spesialist når det trengs. Han har det ikke travelt når jeg er inne til undersøkelse. Tar seg tid til å høre på alt det jeg har å si. Kjempe god lege og jeg er veldig fornøyd. Det blir kjedelig å bytte lege når han går av med pensjon.

Tillitsfull og tar seg tid

Veldig fornøyd med Ola Karlsen.
Tar seg alltid god tid og finner tid til hastetime hvis det trengs. Alle i min familie er fornøyde med han. Det blir meget trist når han går av.

Bedreviter uten sidestykke

Opptrådte svært ufint overfor meg og to av mine søsken da vi sendte inn bekymringsmelding på vår far. Han har riktignok vært fastlegen hans i mange år, men vår innsikt i egne familieforhold, valgte han å neglisjere. En fastlege besitter ikke så grundig innsikt om indre familiære anliggender at han kan velge å overse en bekymringsmelding. Denne legen skrev en erklæring, som regelrett trampet på oss, vår bekymring og kjærlighet til faren vår.

Brukt han siden 1986 meget dyktig lege

Han tar seg tid.
han lytter til pasienten.
sender videre til spesialist.
sier sin mening om det er noe.
fantastisk lege, gruer meg til han går av.
spiller ingen rolle om man må vente litt noen ganger. når man vet at han tar seg tid.

en god fastlege

Hele familien bruker han - alle like godt fornøyd. Han sender pasienten for videre til videre utredning - når dette er behov. Man får kjapt tilbakemeldinger på prøvesvar som f.eks blodprøver.