Anne Cathrine Geheb

Asker Legesenter AS

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Anne Cathrine Geheb er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Anne Cathrine Geheb

Veldig engasjert og følger opp hele veien!!

Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege.
Hun følger opp og er klar og konsis i alt hun sier.

Beste lege jeg har vært borti

Absolutt den beste legen jeg har vært borti. Jeg renner ikke ned dørene der, men hun husker meg alltid når jeg kommer og hva som har vært før. Har hatt henne siden ordningen startet og selv om jeg har flyttet ett stykke unna, ligger det langt inni meg å bytte. Absolutt 10 av 10

Veldig fornøyd

Geheb er en herlig dame. Hun sier det som det er, rett frem (en metode som kanskje ikke fungerer for alle), samtidig som hun tar deg seriøst. Selv om hun er svært effektiv og ting skal gå kjapt, gir hun deg den tiden du trenger. Veldig behagelig å prate med om vanskelige ting, og jeg opplever at hun oppriktig bryr seg. Jeg har heldigvis ikke behov for mye legehjelp og besøker henne derfor ikke så ofte, men hun kjenner meg igjen likevel. Også veldig god oppfølging den ene gangen det var halv-seriøs sykdom i bildet. Jeg er utrolig fornøyd med denne legen.

Svært lite hyggelig

Var hos denne legen en gang, og har aldri følt meg så liten som da jeg gkk ut av legekontoret. Dette møtet er det mest ubehagelige jeg har opplevd i helsevesenet. Hun hørte ikke etter hva jeg sa, og respponsen ble deretter. Alle kan ha en dårlig dag på jobben, men i som lege må man være obs på at pasienten kan være i en sårbar situasjon. Det er ille når man kjenner seg dårligere når man går enn når man kom- på grunn av måten man blir møtt på.

Kontorpersonalet/legesekretærene er av høst variabel kvalitet. Det er minst en som er svært imøtekommende og hyggelig, men et par som nok burde egnet seg til helt annet arbeide. Jeg opplevde f.eks å sitte i blodprøvekø i over en time med kølapp, mens den ene etter den andre ble vinket inn (uten nummer). Jeg tenkte at det kanskje var en grunn til at de var prioriterte, men da jeg til slutt spurte om det snart var min tur la hun glatt skylden på pasienten. "da er det mange som har sneket" sa damen, uten et smil og uten å ta ansvar for at hun selv hadde vinket dem inn..!

?????

snakker vi om samme lege? jeg har hatt Geheb som lege i flere år og har enda ikke opplevs at hun tar meg på alvor. hun har aldri lyttet og bare svart at sånn er det bare og når jeg da stiller spørsmålet hva er det som bare er sånn? så hører jeg at det bare er sånn. hva slags forklaring er det?