Gerhard Meidell Gerhardsen

Autorisasjon (1981)

Greverud Legesenter Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ...
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Gerhard Meidell Gerhardsen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Gerhard Meidell Gerhardsen

Beste legen i verden!

Jeg kommer alltid til å savne verdens beste lege, doktor GG!
Har dessverre flyttet, men under tiden jeg hadde han så var han 10 av 10.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Dr G. som fastlege siden jeg ble født, fantastisk på alle måter. Man føler seg alltid i ivaretatt, svarer godt og tar seg god tid. Ingen spørsmål er dumme og man går derfra med en god følelse. Han svarer raskt på helsenorge og tar pasientene raskt inn til time når det trengs. Han har fulgt meg godt opp gjennom to svangerskap og er en god lege til mine to små. Jeg håper han fortsetter som fastlege i mange år til :)

Lyttende lege

Mest omtenksom lege og lyttende. Flink med oppfølging. Kom med anbefalinger og følte betryggende når han kunne se jeg var usikker på meg selv.

Anbefaler:-)

Rask

Denne legen er rask og meget selvsikker. Til tider for selvsikker i sin sak og dermed ekstremt dårlig lytter . Han liker alvorlige diagnoser og sykdommer og kjeder seg over «småting»
Anbefaler han ikke

Fantastisk lege!

Gerhard Gerhardsen har vært min fastlege i ca 17 år, og jeg har aldri ønsket å bytte lege, selv ikke da jeg bodde et annet sted. Han er svært dyktig, flink til å lytte, tar seg god tid til alle spørsmål og problemstillinger man måtte ha, er behjelpelig med henvisninger, forklarer ting grundig og på en måte man forstår. Han er alltid i godt humør, tålmodig, svært empatisk og man føler seg godt ivaretatt når man går derfra. Han deler av sin ekspertise og kommer gjerne med noen ekstra råd og anbefalinger, alltid på en positiv måte. Han behandler deg med respekt uansett hvor rare spørsmål du måtte ha eller om du har googlet deg halvt ihjel før timen. Han er svært kunnskapsrik, men innrømmer det hvis det er noe han er usikker på. Han fungerer i mine øyne like godt som psykolog som han gjør som lege. Det merkes at han trives godt i jobben og det gjør at ethvert legebesøk selv for de kjedeligste ting blir en positiv opplevelse. Alle i familien er like fornøyde med Gerhardsen og vi håper det blir lenge til han går av med pensjon. Det er ihvertfall lov å håpe :)