Gerhard Gerhardsen

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Gerhard Gerhardsen er en av 26 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Gerhard Gerhardsen

!!!

Akkurat sånn en lege skal være. Kjempeflink, enkelt og greit.

Skuffet etter mange år med god erfaring

Jeg hadde Gerhardsen som lege i flere år, og var lenge fornøyd. Han var punktlig, flink til å forklare, tok meg på alvor. Jeg følte meg ivaretatt helt til jeg ble gravid og opplevde at jeg ikke fikk nødvendig oppfølging. Det ble slurvet med skjemaer, og opplysninger som var viktig for andre leger dersom det skulle skje noe, ble ikke ført på helsekortet.

I tillegg hadde Gerhardsen min mor som pasient. I den forbindelse opplevde jeg flere ganger at taushetsbelagt informasjon ble levert videre til henne dersom hun hadde legetime og han hadde et brev til meg. At hun åpnet brevene som gjaldt meg, er ikke hans skyld, men det er noe man må ta høyde for at kan skje når man er lege og håndterer all salgs informasjon.

Meget dyktig

Dyktig, lydhør, god til å lytte og tar seg tid. Virker ALDRI stresset. Behagelig, forklarer, tar deg på alvor og tar seg god tid til deg. Sjelden ventetid, han er meget presis. Erfaren og trygg.

dyktig lege

en meget dyktig lege som hører på pasienten og forklarer så man kan forstå det som blir sagt

Sikkert en av landets beste leger:-)

Gerhardsen på Greverud legesenter er alt man forventer av en lege og litt til:-) Han er grundig, dyktig, tar deg alltid seriøst, tar seg tid til alle de bekymringer du måtte ha, forklarer meget godt, er både selvsikker og ydmyk i jobben, ordner raskt med de rekvisisjoner, prøvene eller anbefalingene du trenger. Og i tillegg er han alltid positiv, rolig og i godt humør. Han hjelper og informerer deg på en rolig og oppmuntrende måte. Jeg er alltid i bedre humør etter en time hos han,fordi han har undersøkt alt jeg ber om, forklart meg alt jeg lurer på og gitt meg gode tips og råd.

Jeg er superfornøyd og kommer aldri til å bytte han bort:-)