Bent Håkan Lindberg

Åkersvika legesenter

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Åkersvika legesenter Telefonnummer62 57 38 5062 57 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pb. 127 2312 Ottestad
Bent Håkan Lindberg er en av 20 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Bent Håkan Lindberg

Dyktig lege

Han er en veldig dyktig lege. Tar seg god tid til å undersøke og stresser ikke. Meget flink med barn. God til å lytte. Nesten aldri forsinket.

God til å lytte og ydmyk

Opplever Bent som en faglig oppdatert lege som stiller gode spørsmål, er empatisk og lyttende og tar deg på alvor. Henviser videre om det er noe han er usikker på.

Veldig fornøyd med han

Bent er fantastisk

Bent er en suveren lege! Han har bokstavelig talt reddet livet mitt. Han er omsorgsfull, blid, respektfull og anerkjenner problemer. Han er alt man ønsker seg i en fastlege.

Beste legen som finnes?

Bent Håkan blir jeg like overrasket over hver gang, han husker ofte gamle plager jeg har hatt og som andre sier viser han virkelig interesse og omsorg for pasienten. Han er forståelsesfull og tar seg god tid. Føler meg veldig trygg og ivaretatt. Er aldri noe skummelt å dra til legen når en har en så snill og flink lege :-)

God lytter, alltid tid til pasienten.

Bent er en lege av den nye skolen, virker sikker og faglig dyktig, sender deg raskt videre om det ligger litt utenfor sitt eget fagfelt, virker oppriktig interessert i det du har på hjertet og tar gjerne kontakt på eget initiativ selv om det ikke er tvingende nødvendig.
Han er sjelden eller aldri forsinket til en timeavtale men har et par ganger opplevd at han har glemt å ringe tilbake.