Karl Erik Løken

Tlf: 62 52 03 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karl Erik Løken er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl Erik Løken

Verdens beste lege!

Man føler seg alltid velkommen når man kommer inn til Dr Løkens kontor, han tar deg på alvor, og lytter til hva man sier. Han er en dyktig lege, som gir rask hjelp, og er flink til å "trekke i trådene" når det trengs.
Dette er en lege jeg har full tillit til, og vil anbefale på det sterkeste.

En lege jeg er trygg på

Føler at Løken alltid lytter og tar meg på alvor. Han er også flink til å henvise videre til spesialist når det er behov for det.
En god lege som inngir tillit.

Flinkest i klassen !

Har vært innom mange leger i min tid, men ingen har kunnet måle seg med Dr.Løken !
Han har tid ! Lytter ! Er rask til å henvise til nærmere undersøkelser og har meget god menneskelig innsikt ! Føler meg ALLTID trygg på at jeg får den beste behandling av ham !

En fantastisk lege .

En lege som er til stede for pasientene sine -min erfaring

God fastlege

En fastlege jeg stoler på. Han gir meg den tiden jeg trenger, lytter og følger opp mine ønsker og behov.

Super

Super lege som jeg kan varmt anbefale. Han har evnen til å lytte og skjønne hva som er feil. Kommer med forslag og tiltak som kan hjelpe meg

tar deg som pasient på alvor

Flink til å lytte,gir gode råd,tar pasienten på alvor,henviser pasienten videre til utredninger raskt,gjør det han kan for at du som pasient skal ha det best mulig,tar seg god tid,er flink til å notere fra timen slik at det er enkelt å gå tilbake å se hvordan ting har vært,lytter til pasienten og tar hensyn til pasientens egne ønsker. følger opp i ansvarsgruppemøter.

En utmerket lege !

Han har tid til å både undersøke og forklare, han hører på det jeg sier og jeg får aldri følelsen av å bli "kastet" ut av kontoret hans.

Den beste legen eg har hatt.

Eg er en kronisksmerte pasient og av alle legene eg har hatt med å gjøre gjennom årene er Løken den eg trives best med.
Han tar seg tid når eg er inne og hører på meg, han henviser når det trenges og har gjort sitt ytterste for at eg skal få den behandlingen eg fortjener.
Han har kontordamer som kjenner deg igjen, har alltid et smil om munnen og kjempe hyggelige både når du ringer eller er på kontoret.