Else Marie Myrhaugen

Tlf: 62 33 55 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Else Marie Myrhaugen er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Else Marie Myrhaugen

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Blir alltid godt mottatt, og får alltid fort hjelp om det skulle være nødvendig. Veldig behjelpelig og kunnskapsrik når det kommer til forskjellige medisiner

Hadde denne legen i over 10 år men opplevet at hun sviktet da det gjalt.

Desverre gjorde ikke denne legen sitt beste da jeg som pasient trengte hennes hjelp som aller mest. Hun utviste ikke tillit til meg i min beskrivelse av situasjonen og hjalp meg ikke. Derfor byttet jeg fastlege.

En meget god og behagelig lege...

Tid til å lytte, lun, hyggelig og man oppfatter at hun virkelig bryr seg...og ikke minst... tror på det pasienten sier og er der for å hjelpe!...håper hun jobber til hun er minst 90! khe

Flink fastlege.

SIer meg enig i alt det positive som er nevnt. Opplever å bli tatt på alvor og få nødvendig hjelp, samt henvisninger til spesialister. Godt humør, kort og konkret.

Bytter desverre lege pga av flytting.

Flink lege.

Seriøs lege som tar deg på alvor. Konferer med andre leger/spesialister når hun er usikker. Blid og grei som person. Alltid oppfriskende humør og har god humor.

Klar og tydelig

Hun er klar og løsningsorientert. Ikke noe dilldall. Synes hun lytter og forstår på en god måte. Hun søker virkelig å finne bakgrunnen for symptomene og sykdommen.
Noe hun ikke er så flink til er å sy kutt og sår på en pen måte.

Joa

Lang ventetid før en kommer inn. Når en kommer endelig inn så høre hun ikke på deg og en blir ikke hørt. Alt det en sier er feil osv og lager sine egne meninger.

Mangler tillit til sine pasienter

Etter å ha brukt denne fastlegen i over 10 år, opplevde jeg flere ganger ikke å bli tatt på alvor. Selv om jeg ikke hadde de store plagene eller sykdommer, var det ubehagelig å måtte "overbevise" legen de gangene jeg hadde behov for legehjelp.

lege i tykt og tynt.

hun har vært min lege så lenge jeg kan huske og var det også for min mor og far da de levde. Hun ser meg som menneske og sitter ikke bare med nesa i pcen når jeg er hos henne.Jeg har fått både kjeft og ros på det kontoret. Begge deler berettiget !!!Hun har også godt rykte på seg blandt spesialister for å sende pasienter videre.kan ikke tenke meg noen annen lege.Heldigvis er hun fortsatt bare en ung dame på noen og femt!!!!!!!

En mønsterlege

Jeg er svært fornøyd med fastlegen min og vil spesielt fram viljen og evnen til å følge opp meg som pasient uansett.