Else Marie Myrhaugen

møllergata 3A 2390 Moelv
Else Marie Myrhaugen er en av 28 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Else Marie Myrhaugen

Fantastisk

Ei flott dame, sympatisk og kan virkelig det hun holder på med. Tar deg på alvor, og er kjapt ute med å komme med synspunkt og løsninger uansett hva du kommer inn for. Anbefales på det sterkeste. Det er ofte forsinkelser inn til vanlig time, men absolutt verdt ventetiden

En helt fantastisk fastlege!

Jeg byttet til Else Marie som fastlege etter noen år med en lege som ikke lyttet til meg. Jeg er kronisk syk, og har i perioder hyppige legebesøk. Else Marie er kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende, og hun lytter til det pasienten sier. Når jeg forteller om et problem jeg har, gjør hun alt hun kan for å hjelpe meg. Hun tar seg god tid, og man føler seg ikke til bry. Jeg føler jeg kan ta opp alt med henne. Og jeg kan virkelig anbefale henne til alle og enhver!

Fantastisk lege som tar deg seriøst

Veldig forståelsesfull, hjelpsom og omsorgsfull lege som tar deg seriøst. Svært behagelig å være hos, å man føler seg virkelig velkommen. Tar seg tid, å man får svært raskt hjelp hvis det trengs. Tipp topp lege som virkelig kan anbefales.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Blir alltid godt mottatt, og får alltid fort hjelp om det skulle være nødvendig. Veldig behjelpelig og kunnskapsrik når det kommer til forskjellige medisiner

Hadde denne legen i over 10 år men opplevet at hun sviktet da det gjalt.

Desverre gjorde ikke denne legen sitt beste da jeg som pasient trengte hennes hjelp som aller mest. Hun utviste ikke tillit til meg i min beskrivelse av situasjonen og hjalp meg ikke. Derfor byttet jeg fastlege.