Stefan Obytz

Romedal Legesenter DA

Mågårdvegen 85 2334 Romedal
Stefan Obytz er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Stefan Obytz

dårlig på å lytte og forstå

lytter svært sjeldent til hva du sier og danner seg en mening uavhengig hva du selv har sagt. har svært sjeldent tid til noe da han har fryktelig mange pasienter. prøver å få til flest mulig legetimer (dermed blir det dyrt) og til tider lang ventetid. ofte er det mye venting dersom du kommer til avtalt tid, over 1 time noen ganger. lite effektive ansatte på kontoret.

Tilgjengelig, medmenneskelig og lydhør

Stefan er en empatisk og medmenneskelig lege som tar seg tid og lytter. Han har tidvis mye å gjøre, men det er ikke utelukkende hans feil alene. Han har t.o.m tatt meg i mot i lunsjen sin, ved tilfeller hvor det ikke har vært mulig å få time og det har hastet!! Stefan holder det han sier og de avtaler som inngås. Han følger opp så godt han kan og er forberedt til legetimer (han kjenner pasienten, har sett gjennom journalen, husker historikken)

fastlegen min

helt ok til de helt vanlige fastlege oppgavene, litt vanskelig og tregt når det gjelder resepter , men det har jeg løst med å bruke volvat , der går det raskt hva gjelder fysioterapi og nødvendige resepter , synd det ikke kan fungere slik i det offentlige også , stefan gjør vel så godt han kan ut ifra de rammene de har til rådighet , føler vel også at det henger litt på de som tar imot telefonene der , litt mye surr og rot , men for all del stefan er veldig medmennesklig kar , ikke lett å gjøre alle til lags i dagens samfunn

Ikke fornøyd!!

Lege som fremstår profesjonell. Problemet kommer når han ikke forstår norsk skriftlig, og ikke klarer sette seg inn i saker. I vårt tilfelle overprøvde han dokumenter fra spesialister og politi, samt motarbeidet det han personlig ikke var enig i. Unner ingen den frustrasjonen og oppgittheten vi slet med i over 2 mnd. Endte med ny fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg føler at han er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er flink til å forklare meg hva og hvorfor.