Saif Ur Rehman

Sentrum Legekontor

2009

Sentrum Legekontor Telefonnummer62 96 60 0062 96 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruvegen 6 2100 Skarnes
Saif Ur Rehman er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Saif Ur Rehman

Dømmende og uinteressert

Dette er desidert verste legen jeg har hatt, virker trøtt og uopplagt. Gjesper, og ser ut til å sovne når som helst. Eneste gang han virkelig har brydd seg var da han fikk vite at jeg bor med en annen dame. Da fikk jeg spørsmål som overhode ikke passer seg, å han kunne fortelle at han ble kvalm av tanken på to menn sammen. Han opptrådte veldig lite profesjonelt, da han gikk rundt på gulvet å lagde brekningslyder. Dette er en lege jeg ikke unnen noen å gå til..

Verste legen jeg har hatt

Jeg byttet nylig til denne fastlegen. Han ba meg introdusere meg selv og fortelle litt om ting i livet. Etter kort tid ut i samtalen begynte han å gjespe og virket som om han var totalt uinterresert. Da han skulle skrive sykemelding nevnte jeg, igjen, om et problem jeg har hatt i mange år, da jeg plutselig fikk beskjed om at vi ikke kunne ta alle problemene mine nå, siden han har mange andre pasienter og sluttet kl 12 fordi han skulle på ferie da. Opplevelsen av å få en sånn uengasjert lege var veldig ubehagelig.
Legger til at timen plutselig ble avbrutt pga en annen pasient. Det hele virket useriøst.

God lege!

Lyttende, tar deg på alvor. Tok seg god tid og var grundig i undersøkelsen. Svært positiv opplevelse!

Uprofesjonell

Brydde seg ikke om meg som menneske og pasient. Ville ikke gjennomføre årlig rutinesjekk, inkl. blant annet sjekk av PSA/prostata. Byttet lege etter et besøk

Anbefales som fastlege

Han forstår sykdomsproblemet fort, og er lett og snakke med. Han bruker ikke mye tid med å skrive på PC. Jeg kan anbefale denne legen.