Runar Rekve

Torggata 71 2317 Hamar
Runar Rekve er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Runar Rekve

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Rekve siden jeg var 2 år ganmel. Min mor og bror har også samme lege, og vi er alle kjempe fornøyde! Han tar alt jeg sier alvorlig, og følger alltid opp. Han har full kontroll over mine tidligere sykdommer, og lytter til problemene mine samtidig som han er effektiv. Jeg må bytte lege fordi jeg har flyttet, men det sitter langt inne. Har lenge dratt tilbake til Hamar for å gå til legen, fordi jeg er så fornøyd. Anbefales! Kjenner meg ikke igjen i andre negative kommentarer som er skrevet her.

En lege som lytter.

Jeg viser til overskriften der legen lytter og oppnår god kontakt med meg og gjensidig tillit. Oppfatter legen som ikke nøler med henvise til spesialenheter for nærmere diagnose, Effektiv i sitt virke og ryddig.

Var engang fornøyd...

Var kjempefornøyd de 6 første åra.
Men siste året har han fornærmet/såret meg med uprofesjonelle kommentarer som ikke sømmer seg for en lege + at han ignorerer det jeg plages med. Følger heller ikke opp dosering av medisinering selv om det er kronisk lidelse.
Så nå bytter jeg!

Verste tullet jeg har vert med på

Han lytter ikke, finner på ting, og kjefter når man googler påstandene hans på telefon.
Han gjorde ingen ting for problemene mine. og når spesialist rettet på han forandret ikke noe seg.
Han er også ekstremt dårlig på og dokumentere timene. og det mangler viktig informasjon i jornalen min som f.eks. at han glemte og skrive ned at han har sydd osv. Og når du retter på han når han skriver ingnorerer han deg. Anbefaler opptaks utstyr for rettsikkerheten din!

Fraværende, virker lite interesert i pasienten.

Virker som han ikke hører etter.
Sitter fremfor PC skriver hele tiden + diktafonen
Frustrert når du hører hva som blir reg, ting som ikke stemmer pga. at han ikke vil lytte til pas.
Blir sendt rundt til mange instanser, men dette pga. at andre etater har nevnt det til pas.
Kommer ikke med konkrete forslag. Spør mann om noe , undersøker han ikke.
Skrevet mye feil, sender ikke rapp.
Glemmer ting.
Virker som han har hengt seg oppi røyking, alkohol og overvekt.