Runar Rekve

Torggata Legesenter AS

1980

1 person

Torggata Legesenter AS Telefonnummer62 55 54 0062 55 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 71 2317 Hamar
Runar Rekve er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Runar Rekve

Tillitsvekkende, seriøs of faglig god

Lytter og tar alle ting på alvor. Reagerer ved behov og følger opp ift. henvisninger videre. Gir klare og gode råd og er særdeles tillitsvekkende. Meget behagelig personlighet.

Bra lege!

Han er en dyktig lege som vet hva han holder på med, han gir den hjelpen og de henvisningene jeg trenger på en profesjonell måte!

Fantastisk lege!

Jeg er 3 generasjon og min datter er nr 4 i rekken som bruker Dr. Rekve. Vi er storfornøyde! Lyttende, forstående fastlege som gir omsorg og bryr seg om sine pasienter. Føler meg 100% trygg og ivaretatt. Kjempe dyktig faglig og virker ikke redd for å spørre eller henvise der det er tvil!

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Rekve i over 30 år, og jeg har alltid blitt tatt på alvor, alltid fått hjelp og blitt behandlet med respekt. Han er også legen til begge mine barn, og de er trygge på ham. Rolig, dyktig, kunnskapsrik! Jeg gruer meg til dagen jeg må bytte.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Rekve siden jeg var 2 år ganmel. Min mor og bror har også samme lege, og vi er alle kjempe fornøyde! Han tar alt jeg sier alvorlig, og følger alltid opp. Han har full kontroll over mine tidligere sykdommer, og lytter til problemene mine samtidig som han er effektiv. Jeg må bytte lege fordi jeg har flyttet, men det sitter langt inne. Har lenge dratt tilbake til Hamar for å gå til legen, fordi jeg er så fornøyd. Anbefales! Kjenner meg ikke igjen i andre negative kommentarer som er skrevet her.