Runar Rekve

Torggata 71 2317 Hamar
Runar Rekve er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Runar Rekve

Fantastisk lege!

Jeg er 3 generasjon og min datter er nr 4 i rekken som bruker Dr. Rekve. Vi er storfornøyde! Lyttende, forstående fastlege som gir omsorg og bryr seg om sine pasienter. Føler meg 100% trygg og ivaretatt. Kjempe dyktig faglig og virker ikke redd for å spørre eller henvise der det er tvil!

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Rekve i over 30 år, og jeg har alltid blitt tatt på alvor, alltid fått hjelp og blitt behandlet med respekt. Han er også legen til begge mine barn, og de er trygge på ham. Rolig, dyktig, kunnskapsrik! Jeg gruer meg til dagen jeg må bytte.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Rekve siden jeg var 2 år ganmel. Min mor og bror har også samme lege, og vi er alle kjempe fornøyde! Han tar alt jeg sier alvorlig, og følger alltid opp. Han har full kontroll over mine tidligere sykdommer, og lytter til problemene mine samtidig som han er effektiv. Jeg må bytte lege fordi jeg har flyttet, men det sitter langt inne. Har lenge dratt tilbake til Hamar for å gå til legen, fordi jeg er så fornøyd. Anbefales! Kjenner meg ikke igjen i andre negative kommentarer som er skrevet her.

En lege som lytter.

Jeg viser til overskriften der legen lytter og oppnår god kontakt med meg og gjensidig tillit. Oppfatter legen som ikke nøler med henvise til spesialenheter for nærmere diagnose, Effektiv i sitt virke og ryddig.

Var engang fornøyd...

Var kjempefornøyd de 6 første åra.
Men siste året har han fornærmet/såret meg med uprofesjonelle kommentarer som ikke sømmer seg for en lege + at han ignorerer det jeg plages med. Følger heller ikke opp dosering av medisinering selv om det er kronisk lidelse.
Så nå bytter jeg!