Runar Rekve

Tlf: 62 55 54 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Runar Rekve er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Runar Rekve

Fantastisk lege!

Jeg er 3 generasjon og min datter er nr 4 i rekken som bruker Dr. Rekve. Vi er storfornøyde! Lyttende, forstående fastlege som gir omsorg og bryr seg om sine pasienter. Føler meg 100% trygg og ivaretatt. Kjempe dyktig faglig og virker ikke redd for å spørre eller henvise der det er tvil!

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Rekve i over 30 år, og jeg har alltid blitt tatt på alvor, alltid fått hjelp og blitt behandlet med respekt. Han er også legen til begge mine barn, og de er trygge på ham. Rolig, dyktig, kunnskapsrik! Jeg gruer meg til dagen jeg må bytte.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Rekve siden jeg var 2 år ganmel. Min mor og bror har også samme lege, og vi er alle kjempe fornøyde! Han tar alt jeg sier alvorlig, og følger alltid opp. Han har full kontroll over mine tidligere sykdommer, og lytter til problemene mine samtidig som han er effektiv. Jeg må bytte lege fordi jeg har flyttet, men det sitter langt inne. Har lenge dratt tilbake til Hamar for å gå til legen, fordi jeg er så fornøyd. Anbefales! Kjenner meg ikke igjen i andre negative kommentarer som er skrevet her.

En lege som lytter.

Jeg viser til overskriften der legen lytter og oppnår god kontakt med meg og gjensidig tillit. Oppfatter legen som ikke nøler med henvise til spesialenheter for nærmere diagnose, Effektiv i sitt virke og ryddig.

Var engang fornøyd...

Var kjempefornøyd de 6 første åra.
Men siste året har han fornærmet/såret meg med uprofesjonelle kommentarer som ikke sømmer seg for en lege + at han ignorerer det jeg plages med. Følger heller ikke opp dosering av medisinering selv om det er kronisk lidelse.
Så nå bytter jeg!

Verste tullet jeg har vert med på

Han lytter ikke, finner på ting, og kjefter når man googler påstandene hans på telefon.
Han gjorde ingen ting for problemene mine. og når spesialist rettet på han forandret ikke noe seg.
Han er også ekstremt dårlig på og dokumentere timene. og det mangler viktig informasjon i jornalen min som f.eks. at han glemte og skrive ned at han har sydd osv. Og når du retter på han når han skriver ingnorerer han deg. Anbefaler opptaks utstyr for rettsikkerheten din!

Fraværende, virker lite interesert i pasienten.

Virker som han ikke hører etter.
Sitter fremfor PC skriver hele tiden + diktafonen
Frustrert når du hører hva som blir reg, ting som ikke stemmer pga. at han ikke vil lytte til pas.
Blir sendt rundt til mange instanser, men dette pga. at andre etater har nevnt det til pas.
Kommer ikke med konkrete forslag. Spør mann om noe , undersøker han ikke.
Skrevet mye feil, sender ikke rapp.
Glemmer ting.
Virker som han har hengt seg oppi røyking, alkohol og overvekt.

dårlig lege ed

dårlig til å følge lege eden. hvor er respekten? hør og lytt til pasienten!
får ikke sagt en setning før han avbryter meg og hans tastetrykk samt mikrofonen hans "pasienten er rolig og behersket...."

Rask og effektiv

Blant de bedre! Sjappe svar, - og riktig svar. Veldig fornøyd!

Ikke hyggelig

Er stresset og irritert.Var hyggeligere før.Virker som han har alt for mye å gjøre og av den grunn blir har rask og overfladisk.Kakker hart på sin datamaskin,og anbefaler pasienten og ikke søke TT-kort.

God lege

Jeg har fortsatt å ha Rekve som lege selv om jeg flyttet til Oslo for flere år siden. Nå må jeg bytte for enkelhets skyld, og det er kjipt. Han har vært en svært god lege for meg, og hjulpet meg med alt fra prevensjon til kyssesyke. Han er veldig hyggelig, og jeg har alltid fått time på kort varsel. Koselige resepsjonister også.

Dyktig og hyggelig

Får time raskt, har god oversikt, lytter til min fremstilling av situasjonen, er kontruktiv og Forståelsesfull.

Profesjonell og oppegående

Hyggelig kar som helt tydelig har vært borti mye forskjellig. Prioriterte å behandle samt gi råd over å bare kaste noen "kanskje piller" min vei.

Dyktig fagperson, MEN

er arrogant, lite lyttende, utålmodig. Ingen empati, aldri en hyggelig bemerkning. Nei takk.

Er å stole på !

Alltid imøtekommende. Også leger får lov til å bli slitne og å ha en "dårlig dag" men alt i alt: han vet hva han driver med !

Dårlig til å lytte

Jeg fant aldri tonen med denne legen, han var så dårlig til å lytte at jeg ble både såra og lei meg av det han sa til meg. Ga råd istedet for å lytte først, selv om jeg prøvde å formidle det jeg mente over flere timer. Får vondt i magen av å tenke på denne legen, aldri mer.

Har blitt dårligere med årene

Ikke så hyggelig og blid som han engang var, virker sliten.