Bjørn Espen Gjelsvik

Tanum Legekontor

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1995)

Tanum Legekontor Telefonnummer67 55 48 0067 55 48 ...
Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Bjørn Espen Gjelsvik er en av 103 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bjørn Espen Gjelsvik

En god lege å komme til

Må bare stille meg i rekken av andre gode tilbakemeldinger til Dr. Gjelsvik. Han gjør alt det riktige, det de færreste leger tar seg tid til eller evner å se. Han "ser meg2 og lytter til meg. Tar alltid grep! Føler meg alltid lettere når jeg forlater legekontoret, og godt ivaretatt. Kan anbefales!

En utrolig menneskelig lege !

Har en annen fastlege på tanum legekontor . Men fikk en akutt time hos han . Var veldig skeptisk først . Men ble tatt imot på en fantastisk måte . Helt utrolig flink , lytter trøster og fantastisk lege . Anbefaler han på det sterkeste ! Han er så utrolig medmenneske lege som andre leger burde lære av han hvordan han er mot pasienter . Han tok seg tid til og høre og lytte på meg og beroliget meg på en fantastisk måte !
Du er utrolig flott lege Bjørn Espen Gjeldsvik !

Den beste legen

Han har såå mye forståelse og vil ditt beste uansett hva! Han får deg til å føle deg trygg og man gruer seh ikke til å komme til legen med han her. Kunne ikke bedt om en bedre😍

Erfaren og kunnskapsrik

Han inngir tillit, lytter godt og stiller viktige spørsmål. Er effektiv og får mye ut av den korte konsultasjonstiden. Det er et minus at han bare jobber 3 dager pr. uke og at han aldri har timer etter kl. 16. Det kan dessuten ta lang tid før man får time; 2 uker er for lenge for de problemene jeg har.

Byttet lege

En ikke lyttende lege. Ble aldri tatt alvorlig og noen ganger sa han bare til meg i døren at han d var virus uten å sjekke. Flere ganger opplevde jeg infeksjon, og måtte ha antibiotika uten at han sjekket meg. Har byttet fastlege.