Dag Sigurd Salicath

Autorisasjon (1987)

Dag Sigurd Salicath er en av 18 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Dag Sigurd Salicath

Lite omsorgsfull

Ekstrem lang ventetid hver eneste gang. Når man kommer inn er han veldig stressa. Føler at han ikke har tid til å høre ordentlig etter og avbryter hele tiden. Føler meg ikke sett eller forstått. Bytter fastlege etter dagens besøk.

Dårlig lege med dårlig tid

Var der for å snakke om depresjon men han hadde ikke tid da jeg allerede hadde ventet 50 min på timen min måtte bestille ny time for å kunne snakke om det, byttet lege!

Dårlig fastlege

Anbefaller ikke denne legen da han ikkebryr seg noe om sine pasienter.Mener at trening er alt som skal til så blir man bra,men så enkelt er ikke hyssteriet at det er trening som gjør oss bra.Også dårlig behandling hos de som sitter på kontoret dere.Kommer heller aldri inn når man har time,må altid vente i over 45 minutter.

Byttet fastlege

Kom gråtende ut av kontoret, og ble ikke tatt på alvor. Kommentarer jeg fikk og at han var høy på seg selv, falt ikke i smak hos meg dessverre. Flere år hos han, siden jeg var liten holdt ikke mål. Jeg fikk hjelp med en gang jeg byttet! Måtte ha med meg moren min for at han skulle bry seg i det hele tatt.

Trengte hjelp hos psykolog, men han mente det ikke var nødvendig. Noe det absolutt var!
I tillegg dårlig informert på prevansjoner, magetrøbbel. Eneste han kan er idrettskader, men det holder ikke for meg.

Flink og forståelsesfull.

Han er hyggelig, imøtekommende, lyttende, forståelsesfull. Kunnskapsrik. Det eneste negative er at det kan er lang ventetid som oftest hver gang.