Dag Sigurd Salicath

Byparken Legesenter AS

Storgata 44 2212 Kongsvinger
Dag Sigurd Salicath er en av 14 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Dag Sigurd Salicath

Dårlig lege med dårlig tid

Var der for å snakke om depresjon men han hadde ikke tid da jeg allerede hadde ventet 50 min på timen min måtte bestille ny time for å kunne snakke om det, byttet lege!

Dårlig fastlege

Anbefaller ikke denne legen da han ikkebryr seg noe om sine pasienter.Mener at trening er alt som skal til så blir man bra,men så enkelt er ikke hyssteriet at det er trening som gjør oss bra.Også dårlig behandling hos de som sitter på kontoret dere.Kommer heller aldri inn når man har time,må altid vente i over 45 minutter.

Byttet fastlege

Kom gråtende ut av kontoret, og ble ikke tatt på alvor. Kommentarer jeg fikk og at han var høy på seg selv, falt ikke i smak hos meg dessverre. Flere år hos han, siden jeg var liten holdt ikke mål. Jeg fikk hjelp med en gang jeg byttet! Måtte ha med meg moren min for at han skulle bry seg i det hele tatt.

Trengte hjelp hos psykolog, men han mente det ikke var nødvendig. Noe det absolutt var!
I tillegg dårlig informert på prevansjoner, magetrøbbel. Eneste han kan er idrettskader, men det holder ikke for meg.

Flink og forståelsesfull.

Han er hyggelig, imøtekommende, lyttende, forståelsesfull. Kunnskapsrik. Det eneste negative er at det kan er lang ventetid som oftest hver gang.

Totalt ubrukelig

Har ventet i timevis på hans venterom. Kontordamene er også vanskelige. Aner ikke hvor mange ganger jeg har bestilt resepter som ikke har blitt registrert, så når jeg kommer til apoteket er reseptene ikke registrert. Denne legen følger ikke opp og henviser sjelden videre. Han teller antall tabeletter du tar, enda jeg har Helfo godkjenning blir han vanskelig med nye resepter. Til ferier ol, blir det umulig å ta ut medisin fordi han ikke ordner seg med medleger som kan skrive ut resepter når han selv er på ferie, og når det er tett før en går tom for medisin før en reise ol, er det nesten umulig å få han til å skrive ut ny resept.( du skal etter min mening ha medisin for 5-6 dager til før du trenger å fornye resepten, har du tatt for mange ?? ) Jeg forlanger av en lege å bli behandlet med respekt og ikke som en potensiel løgner. Jeg har derfor byttet fastlege, og er strålende fornøyd. Så til dere andre. Hold dere langt unna denne legen.