Dag Sigurd Salicath

Autorisasjon (1987)

Dag Sigurd Salicath er en av 18 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Dag Sigurd Salicath

Meget tillitsfull

Meget god klinisk og nøye med diagnostisering. God til å finne en problemet ut i fra symptomer. Flink til å ringe tilbake og følge opp når det er nødvendig.

Uinteressert i å lytte

Kom dit for å snakke om psykiske problemer, han var ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Jeg kom ikke til ordet. Han sa at han skjønte ikke hva han kunne hjelpe meg med og at han har mye annet å gjøre. Da jeg prøvde å forklare hvorfor jeg kom dit ble jeg avbrutt og forklart: "Ja men alle har sine mørke perioder i livet".

Lite hyggelig å bli møtt slik når man kommer dit for å få hjelp. Hjalp heller ikke på psyken. I tillegg lang ventetid hver gang jeg har time der.

Fikk heldigvis god hjelp av en annen lege. Har byttet fastlege.

Lite omsorgsfull

Ekstrem lang ventetid hver eneste gang. Når man kommer inn er han veldig stressa. Føler at han ikke har tid til å høre ordentlig etter og avbryter hele tiden. Føler meg ikke sett eller forstått. Bytter fastlege etter dagens besøk.

Dårlig lege med dårlig tid

Var der for å snakke om depresjon men han hadde ikke tid da jeg allerede hadde ventet 50 min på timen min måtte bestille ny time for å kunne snakke om det, byttet lege!

Dårlig fastlege

Anbefaller ikke denne legen da han ikkebryr seg noe om sine pasienter.Mener at trening er alt som skal til så blir man bra,men så enkelt er ikke hyssteriet at det er trening som gjør oss bra.Også dårlig behandling hos de som sitter på kontoret dere.Kommer heller aldri inn når man har time,må altid vente i over 45 minutter.