Dag Sigurd Salicath

Tlf: 62 81 02 22 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Sigurd Salicath er en av 16 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Dag Sigurd Salicath

Lang ventetid

Satt og ventet i 1,5 time sammen med mine to sønner på 8 år og 3 mnd. Fikk ikke noe beskjed om forsinkelser. Gikk i ekspedisjonen for å høre, men damen i luka kunne ikke si noe da legen ikke oppdaterte listene sine, slik at hun ikke hadde oversikt. Til slutt gikk vi uten å få utrettet noe.

Dårlig lege med dårlig tid

Var der for å snakke om depresjon men han hadde ikke tid da jeg allerede hadde ventet 50 min på timen min måtte bestille ny time for å kunne snakke om det, byttet lege!

Dårlig fastlege

Anbefaller ikke denne legen da han ikkebryr seg noe om sine pasienter.Mener at trening er alt som skal til så blir man bra,men så enkelt er ikke hyssteriet at det er trening som gjør oss bra.Også dårlig behandling hos de som sitter på kontoret dere.Kommer heller aldri inn når man har time,må altid vente i over 45 minutter.

Byttet fastlege

Kom gråtende ut av kontoret, og ble ikke tatt på alvor. Kommentarer jeg fikk og at han var høy på seg selv, falt ikke i smak hos meg dessverre. Flere år hos han, siden jeg var liten holdt ikke mål. Jeg fikk hjelp med en gang jeg byttet! Måtte ha med meg moren min for at han skulle bry seg i det hele tatt.

Trengte hjelp hos psykolog, men han mente det ikke var nødvendig. Noe det absolutt var!
I tillegg dårlig informert på prevansjoner, magetrøbbel. Eneste han kan er idrettskader, men det holder ikke for meg.

Flink og forståelsesfull.

Han er hyggelig, imøtekommende, lyttende, forståelsesfull. Kunnskapsrik. Det eneste negative er at det kan er lang ventetid som oftest hver gang.