Maria Skalleberg

Autorisasjon (2002)

Maria Skalleberg er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Maria Skalleberg

Tar deg på alvor

Trivelig og dyktig lege som anbefales sterkt. Hun tok prøver og undersøkte helt til hun fant årsaken til problemene. Lytter til meg og føler jeg blir tatt på alvor.

Føler meg godt ivaretatt

Kjempeflink lege som tar seg tid til å høre på pasientene. Hun har alltid vært grundig med undersøkelser, tar prøver og henviser videre om nødvendig. Hun er også flink til å følge opp med prøvesvar. Føler meg trygg og ivaretatt hos henne. At man av og til må vente litt på venterommet før man kommer inn er fordi hun er mer opptatt av å hjelpe pasienten enn å kaste dem ut etter et visst antall minutter.

Flink, men umulig å få tak i

Maria er dyktig som lege, når du er heldig og kan bruke hun. Problemet er at hun er aldri til stede og har enten vikarer eller timer langt frem i tid.
Det er ikke bra nok, så derfor har jeg byttet fastlege. Funker ikke å få time til legen 3 mnd (på det verste var det tre måneders ventettid for time) når man er syk.

fornøyd

I en periode var det vanskelig å få time når hun var tilgjengelig(sykemelt, permisjon, etc) men når hun er tilstede er hun rolig, sympatisk og dyktig. Hun informerer og drøfter behov og problemer. Veldig fornøyd.

Dyktig og omtenksom

Hun tar deg på allvor.Sender deg videre hviss det er noe hun lurer på og tar seg tid til å høre på deg.