Arne Skogholt

Parken Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Parken Legesenter
Stasjonsveien 22 2100 Skarnes
Arne Skogholt er en av 6 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Arne Skogholt

Bytta tilbake.

Da Parken fikk inn en ny, ung lege i sommer bytta jeg til henne. Nå bytter jeg tilbake og håper Arne er like blid.
Heller enn en ung lege vil jeg ha en som ser meg og som kjenner meg og mine plager og behov.

Blir ikke tatt på alvor

Når man tidligere har slitt psykisk er det ikke noe poeng og bestille seg en time om noe annet plager deg. Jeg har lenge slitt med knea og tok dette opp på en legetime, fikk da beskjed om at dette er psykisk. Jeg kjenner smerten på min egen kropp og ser også at knea mine har lett for å hovne opp, null hjelp å få. Heldigvis har det kommet ny lege til Skarnes og Arne har fått enda en ledig plass på lista si.

Synes Kona til Arne er ei hyggelig dame, veldig flink til å ta blodprøver.
Denna andre sure kontordama er veldig lite til hjelp og har null respekt for andre. Hu burde tatt seg et kurs i kundeservice.

Alltid fornøyd

Flink lege som forstår deg, lytter og sender deg videre. Kontordamene er også hyggelig. Flinke til å ta blodprøver.

God lege.

Inngir tillit og følger opp. Presis. Ringer når avtalt. Flink til å henvise videre.
Jeg er veldig fornøyd

Ikke akseptabel kundeservice

Jeg er overhode ikke fornøyd med den service jeg har fått hos Arne. Den praksis han utøver mener jeg ikke tar seg ut som lege. Da han omtaler seg selv i tredje person finner jeg han meget useriøs. Kvaliteter jeg mener en lege skal ha er å være i møtekommen, empatisk og lyttende. Hos denne legen og på dette legekontoret har jeg selv erfart at disse kvalitetene i stor grad er totalt fraværende. Dessuten tar det meget lang tid før man får time, opp til flere mnd ventetid. Uhørt!! Og når jeg bestiller time ønsker jeg kun å bestille time, og ikke måtte brette ut full informasjon til kontordamene for at de i det hele tatt setter opp en time til meg. Jeg er fullstendig i stand til å selv vurdere om jeg trenger legetime. Ellers hadde jeg ikke ringt dit. På bakgrunn av dette har han nå en pasient mindre.