Arne Skogholt

Parken Legesenter
Stasjonsveien 22 2100 Skarnes
Arne Skogholt er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Arne Skogholt

Trygg, tilgjengelig og omsorgsfull.

En helt fantastisk lege som tar pasienter på alvor. Han er grundig, inngir tillit og har tid når det er behov. Man får en følelse av å være viktig. Han nøler heller ikke med å videresende til spesialister/sykehus når det trenges. En lege til å stole på!

Trygg og omtenksom

Tar meg på alvor, alltid positiv og har god tid, ringer meg også når det er behov !
Forståelsesfull , omtenksom, hjertlig

Flink lege som lytter

Helt topp lege, setter seg inn i deg som person. Lytter og kommer med anbefalinger, er det noe mer, så rekviderer han videre .Anbefales!

Bytta tilbake.

Da Parken fikk inn en ny, ung lege i sommer bytta jeg til henne. Nå bytter jeg tilbake og håper Arne er like blid.
Heller enn en ung lege vil jeg ha en som ser meg og som kjenner meg og mine plager og behov.

Blir ikke tatt på alvor

Når man tidligere har slitt psykisk er det ikke noe poeng og bestille seg en time om noe annet plager deg. Jeg har lenge slitt med knea og tok dette opp på en legetime, fikk da beskjed om at dette er psykisk. Jeg kjenner smerten på min egen kropp og ser også at knea mine har lett for å hovne opp, null hjelp å få. Heldigvis har det kommet ny lege til Skarnes og Arne har fått enda en ledig plass på lista si.

Synes Kona til Arne er ei hyggelig dame, veldig flink til å ta blodprøver.
Denna andre sure kontordama er veldig lite til hjelp og har null respekt for andre. Hu burde tatt seg et kurs i kundeservice.