Arne Skogholt

Stasjonsveien 22 2100 Skarnes
Tlf: 62 96 60 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Skogholt er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Arne Skogholt

Flink, men altfor lang ventetid for time.

Grunnen er vel at det er stengt på tirsdager og halve fredagen.
Selv om jeg har brukt ham som fastlege i minst 10 år så ender jeg opp hos en av assistentlegene !
Og assistentlegen, som f.t. er en ung dame, er arrogant og f. eks så ringer hun ikke opp igjen selv om jeg setter meg på ringeliste.
Når en kommer til legen med en akutt skade og blir sendt til f.eks.
røntgenundersøkelse så bør legen følge en opp når hun lover det.

Vanskelig og få legetime hos fastlegen

Legen er alltid opptatt. Vanskelig og få time hos sin fast lege. Blir derfor sendt inn til turnus legene(som over hode ikke tar pasientene på alvor) skulle ønske legen faktisk hadde tid til sine primær pasienter!

Meget bra lege .

Alt helt bra ,både lege og søster . Kommer fort igjenom ved å bruke telefon,,og hyggelig motagelse
Legen har tid til og lytte og spørre om det meste,og det syntes jeg er meget bra.
Om han er i tvil om noe ,så bestiller han time omgående på sykehuset .
Så det er bare positivt ,med min fast lege, .Beste i hele sør - odal !

Veldig flink til å ta pasienten på alvor.

Har en væremåte som skaper en god atmosfære, og er grundig i undersøkelsene. Ikke nølende med å sende en videre dersom han finner det best. Er lyttende og imøtekommende, og man føler seg godt ivaretatt enten det gjelder alvorlige ting eller bare små filleting :)

Den beste legen på Skarnes

Arne Skogholt er den beste legen jeg har hatt på Skarnes/ i Sør-Odal. Han er en hyggelig, voksen mann, flink innenfor sitt fag, og tar tid til deg som pasient. Han snakker om seg selv og pasientene i tredjeperson, uten at jeg opplever dette som negativt. Heller omvent, det fører til en uformell og hyggelig tone. Legeskrekken minskes. Han tar deg på alvor, og bryr seg. Akkurat slik en god fastlege skal være.

Mindre bra i totalinntrykket: en fantastisk sur kontordame, som gjør at du kvier deg med å ringe når det er noe/du skal ha ny time. Likevel, etter min mening er legen upåklagelig.

Denne legen fortjener lovord. Har hjulpet meg og flere i familien min gjennom tøffe tider, og jeg kan si at uten han er det ikke sikkert jeg hadde vært her. Han fortjener all ros, og at han snakker om seg selv innimellom i tredjeperson er en effektiv metode for å lette litt på humøret.

God lege som tar seg tid

Han tar seg god tid til å prate og virker genuint interessert i personen han snakker med. Han henviser hurtig til spesialist hvis han mener han ikke kan vurdere godt nok selv.

Jeg byttet meg bort

Altfor løssluppen med sykemeldinger, kalte meg for jenta og omtalte seg selv i tredjeperson som doktoren. Endel av konsultasjonene gikk til å snakke om hans historie.

Sekretæren vil ikke alltid gi pasienten time hos lege.

Den beste legen jeg har hatt på mange år

Overskriften sier vel det meste. har vært borte mange leger som ikke tar passientene på alvor, men etter jeg byttet så følte jeg at denne legen var den rette

Tipp topp lege

Hyggelig, empatisk og dyktig! Skikkelig gromkar! Det blir ikke skummelt og gå til legen neste gang.