Arne Skogholt

Parken Legesenter

Samfunnsmedisin

1982

Parken Legesenter Telefonnummer62 96 60 2062 96 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 22 2100 Skarnes
Arne Skogholt er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Arne Skogholt

Grei nok

Arne Skogholt er en OK lege. Han lytter og henviser til annen ekspertise der det er nødvendig. Det bør imidlertid ikke haste med å få time og legesekretærene har stort sett stått opp på feil bein. De er svært lite imøtekommende.

Sur og kranglete lege!

Gjør seg uvenn med pasient. Lar ikke pasienten komme til i samtaler, avbryter og girer seg meget fort opp. Snakker bare om seg selv, og da spesielt i 3 person. Man reiser derifra med en klump i magen fordi han er så ukoselig og får lyst til og grine i sinne fordi man ikke blir trodd på og hørt på. Har vært der en gang, etter det byttet jeg fastlege med en gang. Kontordamene er veldig lite imøtekommende og burde ikke hatt en sånn type jobb. De er sure og klarer ikke og trekke på smilebåndet. Det er veldig på tide at denne legen kaster inn håndkleet og går av med pensjon.

Sur, kranglete og uempatisk lege!!

Arne er en helt forferdelig lege! Han er svært lite imøtekommende ovenfor pasient. Han liker først og fremst å fremme seg selv, hvor lang arbeidserfaring han har, hvor han har jobbet og hvor dyktig lege han er! Han snakker om seg selv i tredje person som doktoren. Han lar ikke pasienter få snakke om hvorfor dem er der, om hva som er problemet. Han oventar samtalen og slipper ikke til pasienten så pasienten får ikke deltatt i samtalen. Han lytter ikke til pasientens behov, ønsker eller følelser. Han er meget uempstisk og har ikke forståelse for pasienten. Han er sarkastisk og tar ikke pasienten på alvor! Man kan heller ikke ta opp flere ting på samme legetime, han mener da at vi må fordele dette utover flere legetimer. Jeg blir å bytte fastlege tvert!!!

Totalt mangel på kundebehandling

Doktor på det jevne. Iblant tar han seg tid til å lytte, men svært ofte sitter du igjen med følelsen av at han må få deg ut igjen fortest mulig.
Men å få svar på telefon for å bestille time eller resepter... det er som å spille Lotto. Mulig det er større sjans for suksess hos Norsk Tipping.....
Jeg kommer til å bytte med det samme en annen lege blir ledig!!!!!!

Flink, men altfor lang ventetid for time.

Grunnen er vel at det er stengt på tirsdager og halve fredagen.
Selv om jeg har brukt ham som fastlege i minst 10 år så ender jeg opp hos en av assistentlegene !
Og assistentlegen, som f.t. er en ung dame, er arrogant og f. eks så ringer hun ikke opp igjen selv om jeg setter meg på ringeliste.
Når en kommer til legen med en akutt skade og blir sendt til f.eks.
røntgenundersøkelse så bør legen følge en opp når hun lover det.