Håvard Strand

Autorisasjon (2004)

Håvard Strand er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Håvard Strand

Trygg ,Kunnskapsrik Fastlege

Den beste fastlege jeg har hatt, resten av personalet er fantastisk fine mennesker. Alltid møtt med smil og kunnskap, som tidligere rusmisbruker har jeg opplevd det motsatte på andre legekontor. Dessverre flyttet jeg fra Hamar,og da også skiftet fastlege. Da fikk jeg virkelig opp øynene hvor privilegert jeg var hos Torggt.Legekontor og Håvard Strand. Bergen, ny fastlege var starten på en lang,vanskelig kamp for å få hodet over vann. Det var som å gå 10 år tilbake i tid, til det verre. Heldigvis klarte jeg det til slutt,hele tiden med Torggt.Legekontor som et positivt minne. Nå er jeg i arbeid igjen, nesten ferdig nedtrappet på alle medisiner. Den bragden deler jeg med Håvard Strand og hans kolleger. Anbefales på det sterkeste, 5 stjerner.

Trygg, fleksibel og kunnskapsrik!

Hatt Håvard Strand som min fastlege i 15 år. Aldri hatt noen problemer, og alltid fått den behandlingen jeg har hatt behov for. Kan anbefale Strand på det sterkeste!

Veldig grei.

Strand er en hyggelig fyr, føler man blir tatt vare på. Han er veldig god på å lytte og gi råd.Sløv når det kommer til å ringe pasienten tilbake,fixe E-resepter. Har alltid blitt henvist dit jeg skal.
Men sender man SMS, er det nok ikke Strand selv, men de på kontoret som gir svar etter som hvilket humør de er i. Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Dårlig tid

Bestiller dobbelt time for så og være inne i 10 min. Følte aldri han tok meg noe spesielt på alvor med mine problemer. Henviste meg noen ganger, men hørte ofte at han ikke kunne henvise meg når han ikke kunne forsvare henvisningen ved de undersøkelser han tok.

Fantastisk!

Strand lytter,tar seg god tid,og ikke minst tror på en,føler meg både sett og hørt.
Alt en lege skal være,og mer til.