Håvard Strand

Torggata Legesenter AS

2004

Torggata Legesenter AS Telefonnummer62 55 54 0062 55 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 71 2317 Hamar
Håvard Strand er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Håvard Strand

Effektiv

Håvard er en "no-bullshit" lege som er meget faglig dyktig og effektiv. Han har behandlet meg og alle mine lyter meget bra. Kan kanskje hende han har litt mange pasienter, men han gjør en meget god jobb.

Hyggelig lege

Må bli flinkere til å følge opp pasientens sykdom.Lytte til pasientens problemer å ta pasienten på alvor.

Dårlig tid hver gang

Håvard er forsåvidt en god mann og alltid hyggelig. Han tror på problemene mine og nøler ikke med å gi meg hjelp. Men derimot har han alltid dårlig tid. Virker som alt han vil er å være punktlig, noe som resulterer i at man ikke får nok tid der inne uten å føle seg i veien og masete. Svarer veldig ofte "Jaa ikke sant" når jeg forteller ting. Virker uinteressert..

Fantastisk.

Strand tar seg alltid tid til å lytte og han er nøye med oppfølging. Jeg føler at han tar meg og mine plager seriøst, han er forståelsesfull, empatisk og hyggelig. Det er alltid mulig å få tak i han, kjapp med tilbakemeldinger. Og han har verdens beste legesekretærer. Fantastisk dyktige mennesker som alltid får meg til å føle meg trygg.

Fantastisk

En fantastisk lege som alltid er der for deg, pasienten, på alle måter og alltid med ett smil og ett vennlig ord eller tre.