Håvard Strand

Torggata 71 2317 Hamar
Håvard Strand er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Håvard Strand

Hyggelig lege

Må bli flinkere til å følge opp pasientens sykdom.Lytte til pasientens problemer å ta pasienten på alvor.

Dårlig tid hver gang

Håvard er forsåvidt en god mann og alltid hyggelig. Han tror på problemene mine og nøler ikke med å gi meg hjelp. Men derimot har han alltid dårlig tid. Virker som alt han vil er å være punktlig, noe som resulterer i at man ikke får nok tid der inne uten å føle seg i veien og masete. Svarer veldig ofte "Jaa ikke sant" når jeg forteller ting. Virker uinteressert..

Fantastisk.

Strand tar seg alltid tid til å lytte og han er nøye med oppfølging. Jeg føler at han tar meg og mine plager seriøst, han er forståelsesfull, empatisk og hyggelig. Det er alltid mulig å få tak i han, kjapp med tilbakemeldinger. Og han har verdens beste legesekretærer. Fantastisk dyktige mennesker som alltid får meg til å føle meg trygg.

Fantastisk

En fantastisk lege som alltid er der for deg, pasienten, på alle måter og alltid med ett smil og ett vennlig ord eller tre.

Oppskrytt lege!

Strand er en sjarmerende person, men som lege burde man kunne forvente større grad av faglig pålitelighet og tyngde enn det denne legen kan oppvise. Å glemme å skrive ut (digitale) resepter, avtalte henvisninger og følge opp prøvesvar fra sykehus, m.m. burde ikke være en så regelmessig svikt som hos denne legen. Godt han har sekretærer som kan rydde opp i noen av forglemmelsene, men dette rotet er krevende som pasient. Man burde kunne stole på det legen sier og lover. Strand har flest pasienter i byen, er lege for HamKam + har legevakt i helgene. Til å forstå at det kan bli for mye å rekke over - men er det riktig ovenfor pasientene?