Håvard Strand

Autorisasjon (2004)

Håvard Strand er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Håvard Strand

Veldig grei.

Strand er en hyggelig fyr, føler man blir tatt vare på. Han er veldig god på å lytte og gi råd.Sløv når det kommer til å ringe pasienten tilbake,fixe E-resepter. Har alltid blitt henvist dit jeg skal.
Men sender man SMS, er det nok ikke Strand selv, men de på kontoret som gir svar etter som hvilket humør de er i. Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Dårlig tid

Bestiller dobbelt time for så og være inne i 10 min. Følte aldri han tok meg noe spesielt på alvor med mine problemer. Henviste meg noen ganger, men hørte ofte at han ikke kunne henvise meg når han ikke kunne forsvare henvisningen ved de undersøkelser han tok.

Fantastisk!

Strand lytter,tar seg god tid,og ikke minst tror på en,føler meg både sett og hørt.
Alt en lege skal være,og mer til.

Trygg og kunskaprik

Hyggelige,lytter hver gang jeg er på besok,fikk altid god behandling med hele familien,veldig førnoyd med han.

Effektiv

Håvard er en "no-bullshit" lege som er meget faglig dyktig og effektiv. Han har behandlet meg og alle mine lyter meget bra. Kan kanskje hende han har litt mange pasienter, men han gjør en meget god jobb.