Morten Glasø

Tlf: 64 80 29 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Glasø er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Morten Glasø

Elendig lege

På ultralyd er han meget dyktig.
Jeg var pasient hos han i noen år. Da jeg ble meget syk ville jeg se min journal i ettertid det viste seg at lite eller ingenting var notert der.
jeg likte ikke dette han hadde ikke noen kommentar til dette annet en at jeg fikk bytte fastlege. Noe jeg heldigvis gjorde, for hos ny lege fikk jeg god hjelp og gode råd.

Fantastisk fastlege

Kjempegrei, god kommunikasjon.

OBS han jobber 1 dag i uka på legekontoret, men har en super vikar

Kjempefornøyd

Genialt at han er så flink med ultralyd og bruker den til alt mulig.

God med folk og tillitsvekkende både på psykiske og fysiske greier.

Fantastisk!

Morten Glasø har jeg hatt som lege i ca. 30 år og han er en lege som tar deg på alvor. Han er både lyttende, forståelsefull, medmenneskelig og har god humoristisk sans. Han er svært god i kommunikasjonen og forteller og forklarer om event. sykdommer som en har. Det at han også har eget ultralydapparat gjør at han kan undersøke og finne ut av ting som ikke andre legen kan gjøre. Jeg har blitt spart for mange utgifter i forhold til røntgen o.s.v. Ja, han er en fantastisk lege!

Dr.Glasø er en trygg og forståelsesfull person.

Forståelse for min situasjon.Har tidligere vårt min lege. ER den legen jeg mener skjønner min situasjon. HAR alltid fått den hjelpen jeg har trengt.Derfor håper jeg og kunne få Dr.Glasø som fastlege igjen. Er ikke noe jeg kan klage på. Derfor har jeg ingen kritikk.

Han er verdens beste lege!!

Han var min fastlege når han jobbet på Sørumsand legesenter. Jeg savner han mye, jeg har ikke klart å finne en lege jeg er fornøyd med etter at han sluttet. Nå bor jeg ganske mange mil unna Rælingen, men har mer enn 1 gang vurdert å bytte til han igjen. Humoren hans er herlig! Lett å snakke med og han tar deg alvorlig.

Ærlig, pålitelig og folkelig

Morten har hjulpet meg veldig mye, og han er den beste legen som finnes. Uten tvil! Han er dedikert, og tar deg på alvor. Han gir seg ikke før han vet hva som feiler deg. Stoler 100% på han.

En bedre lege finnes ikke.

En likare lege skal man lete lenge etter!! Alltid imøtekommen, pålitelig og engasjert. God til å lytte og er god til å kommunisere. Ikke minst er han kul.

Bytter ikke frivillig!1!

Fantastisk lege! Snill, svært dyktig, humoristisk, forsiktig og avvæpnende i potensielt ubehagelige undersøkelser, fornuftig osv!

Super lege

Morten er en supergod lege! Han er nøye på det han gjør, han sjekker ting opp, han tar meg på alvor. Han har humor - tuller ganske mye, det lærer man seg fort. Jeg er veldig trygg på Morten og de vurderingene han tar. Jeg har gått til Morten i flere år og det har aldri vært noe å lure på, være misfornøyd med el.
Atpåtil er det hyggelig damer i skranken, behjelpelige. Det er lett å få time på dagen, det er som oftest kort ventetid. Flott lokale!

Grei nok

Jeg kan bare huske å ha hatt Morten, men noe av humoren hans har faktisk skremt meg mer enn det har roa meg. jeg har veldig legeskrekk, og da hjelper det ikke når legen sier at han ikke besto eksamen i Norge, så han dro til Frankrike for der var det lettere....

Men han skal ha det at han er KJEMPEFLINK og kan det han driver med!

Den beste legen jeg har hatt :)

Morten er dyktig og tar pasienten på alvor. Humor har han også :) Vil ikke bytte ut han for å si det slik!