Arne Toft

Sentrum Legesenter

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legesenter
Elvarheimgata 10C 2408 Elverum
Arne Toft er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Arne Toft

Bedre lege er vanskelig å finne

En helt fantastisk lege som tar pasientene sine på alvor og virkelig bryr seg om deg som menneske. Jeg og familien min har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske og jeg måtte med tungt hjerte bytte nylig pga. flytting.

Han har hjulpet meg med alle mulige problemer - både fysisk og psykisk sykdom, familieproblemer etc - og han har alltid vært en god støtte. Jeg har utrolig mye å takke denne legen for! Han lytter godt, har tid til pasienten, følger opp og gir riktige diagnoser og henvisninger, og jeg har alltid fått rask hjelp - både hos han og i henvisningene han har gitt.

Samtidig som han er seriøs og gjør jobben sin skikkelig er han varm og humoristisk (men på riktig og aldri støtende måte), noe som gjør det veldig komfortabelt å gå til han med hva enn det skulle være. Jeg har alltid følt meg i trygge hender hos han og har alltid kommet ut med et lettere sinn.

I tillegg er også legekontoret et hyggelig sted å komme til. Sekretæren er imotekommende og koselig, og det har alltid vært lett for meg å få kontakt og bestille timer.

Kan anbefale denne legen på det sterkeste.

Glimt i øyet

Trivelig og jordnær lege. Alltid med et smil på lur.
Veldig vanskelig og få bestilt time. Ofte ikke til stede, eller pause. Kan rettes opp med en e-post adresse...

Fenomenal

Fantastisk lege! Gruer meg allerede til den dagen han går av med pensjon.

Lyttende, forståelsesfull og kommuniserer godt. Kunnskapsrik, imøtekommende og med glimt i øyet.

Trivelig helsesekretær.

Skulle hatt mulighet for å bestille time på nett eller en form for elektronisk kommunikasjon. Ikke alltid så lett å ringe i åpningstiden...

Enestående

Jeg har beholdt Toft som fastlege i hjembyen min til tross for utflytting av kommunen i mange år! Jeg har de siste 10 åra kjørt halvannen time for hver legetime, fordi han alltid er presis, har alltid satt av god tid til meg, ser på meg, lytter til meg og tar meg på alvor!
Alltid blid og hyggelig med en liten spøk på lur. Og selvfølgelig er han faglig dyktig!

Uten tvil hjelpsom

Jeg har brukt denne legen i 15 år. Jeg går ditt sjelden men har hatt endel alvorlige feil med hjerte, svært farlige infeksjoner og hjerneslag.
Han gjør meg alltid frisk og følger med bestandig. Uttrolig trivelig.

Helt topp

Definitivt den beste legen jeg har hatt. Alltid blid og hyggelig.

Troverdig fyr.

Fin og snakke med, empatisk og med sosial intelligens, kan være noe bustete på håret :-)

Fantastisk lege.

Her er en lege du får all hjelp og full tillit til.

Flott lege!

En lege som tar sg tid til å lytte og er veldig tilstedeværende. Dyktig og som henviser videre om det er nødvendig. Hele min familie har han og alle er veldig godt fornøyd!

Dyktig og troverdig.

Flink og ærlig lege, der er man trygg på at man får god hjelp!

Veldig bra

Meget gode lege som kommuniserer godt og gjør gode vurderinger.