Ngoc Hong Thi Trinh

Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar
Ngoc Hong Thi Trinh er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Ngoc Hong Thi Trinh

super,snill el streng når det er riktig

svært dyktig,god tid for meg,lytter,ringer med om nødvendig,gpd service,the best there is blant leger i Norge

Kommuniserer dårlig

Hun har vanskelig for å lytte, og for å stille relevante spørsmål. Sender deg videre i øst og vest, men tar ikke noe "overblikk" over situasjonen, eller tar en ordentlig samtale, for å prøve å resonnere seg fram til hva som kan være problemet.
Hadde en svært uheldig time der hun var mer opptatt av andre pasienter enn meg, samtidig som hun skulle formidle at jeg trengte en alvorlig operasjon. Det var den verste legetimen jeg noen gang har hatt! Og da jeg sa fra neste gang, hadde hun ikke registrert sjøl at kommunikasjonen ikke hadde fungert i det hele tatt den timen.

Kjemp for din egen helse

Førsteinntrykket mitt var veldig bra, for hun er veldig grundig. Men synes hun er vanskelig å snakke med. Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor og må krangle meg frem til den hjelpen jeg trenger. Fikk til og med spørsmålet om jeg løy en gang. Det gjør meg ikke noe godt å møte så mye motstand det eneste stedet du kan få hjelp, jeg gruer meg til hver legetime...

Ryddig og kunnskapsrik

Blid og høflig. Flink til å følge opp. Ringer deg og gir beskjed om prøvesvar. Anbefales.

Lite tilstede og kniser

Opplevde henne som ung og knisete. Kjenner meg igjen i beskrivelsen av at hun kikker altfor mye på dataskjermen. Da timen var over var det vanskelig å forstå på henne at hun ønsket at jeg skulle gå, hun reiste seg ikke, sa ikke "ha det fint" osv. Veldig komisk, aldri opplevd noe lignende før!