Kjell-Petter Tønnessen

Åkersvika legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Åkersvika legesenter Telefonnummer62 57 38 5062 57 38 ...
Vikasenteret, Vikaveien 15 2312 Ottestad
Kjell-Petter Tønnessen er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Kjell-Petter Tønnessen

Følger ikke opp henvisning

3 tilfeller i løpet 1,5 år: Jeg var der forfjor sommer (Tønnesen var vikar for min lege), hjerterytmefeil eskalert/hadde hjertemedisin - avtalen var at han skulle sende henvisning til hjertelege på sykehuset. Han sendte den aldri. Senere var min mor hos ham (hennes fastlege). Han skulle sende henvisning til hudlege for mulig hudkreft. Ble først sendt etter at hun purret to måneder senere. Så var hun der for høreapparat. Han lovet å sende henvisning. Det er 6 mnd ventetid etter mottatt henvisning. Ved purring etter 6 måneder viste det seg at henvisning ikke var sendt. Da sykehuset tok kontakt med henne senere, viste det seg at han hadde brukt 9 måneder på å sende henvisning. Tør ikke stole på ham.

Trivelig lege

En sympatisk lege som lytter og tar seg tid til pasienten. Er også ofte tilgjengelig etter kontortid hvis man har hastespørsmål. Kan være noe lang ventetid inne på selve venterommet. Får derimot raskt time ved bestilling.

Utrolig god lege!!

Utrolig flink og sympatisk lege, som er utrolig god til å følge opp. Ser meg virkelig når jeg er der, og spør ofte om ting vi har snakket om tidligere. Også utrolig flink med barn! Man føler seg trygg og sett. Ringer etter arbeidstiden sin for å fortelle om prøveresultater.

Dårlig til å følge opp

Hyggelig og behagelig lege. Dårlig til å gjøre det han skal av papirarbeid. Vi er såpass avhengig av at fastlegene gjør som de skal at dette drar ned helhetsvurderingen av han.

Kjempeflink lege!

Har gått hos fastlege Tønnessen siden jeg var en liten jente, og det har aldri vært skummelt å dra til legen! En veldig hyggelig, flott og høyst kompetent fastlege man kan stole på i høyeste grad. Kan være litt ventetid på å få time, men de gangene det har hastet for meg har jeg fått time på dagen. Stort pluss! Eneste minus er litt lang ventetid på å komme gjennom når man ringer til legekontoret, og på venterommet. Men - verdt det!