Kjell-Petter Tønnessen

Tlf: 62 57 38 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell-Petter Tønnessen er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Kjell-Petter Tønnessen

Trivelig lege

En sympatisk lege som lytter og tar seg tid til pasienten. Er også ofte tilgjengelig etter kontortid hvis man har hastespørsmål. Kan være noe lang ventetid inne på selve venterommet. Får derimot raskt time ved bestilling.

Utrolig god lege!!

Utrolig flink og sympatisk lege, som er utrolig god til å følge opp. Ser meg virkelig når jeg er der, og spør ofte om ting vi har snakket om tidligere. Også utrolig flink med barn! Man føler seg trygg og sett. Ringer etter arbeidstiden sin for å fortelle om prøveresultater.

Dårlig til å følge opp

Hyggelig og behagelig lege. Dårlig til å gjøre det han skal av papirarbeid. Vi er såpass avhengig av at fastlegene gjør som de skal at dette drar ned helhetsvurderingen av han.

Kjempeflink lege!

Har gått hos fastlege Tønnessen siden jeg var en liten jente, og det har aldri vært skummelt å dra til legen! En veldig hyggelig, flott og høyst kompetent fastlege man kan stole på i høyeste grad. Kan være litt ventetid på å få time, men de gangene det har hastet for meg har jeg fått time på dagen. Stort pluss! Eneste minus er litt lang ventetid på å komme gjennom når man ringer til legekontoret, og på venterommet. Men - verdt det!

Utrolig sympatisk lege

Starter" timen " med småprat, så en stakkar får roe seg. Lyttende ( ser på meg og ikke dataen, mens jeg snakker) Grundig. Jeg har hatt denne legen i 8 år.

trivelig å grundig lege :-)

Nylig hatt første time hos han etter jeg flyttet til området.virke som en veldig flink å spør faktisk om deg å hvordan ting går osv.kjempe trivelig lege så håper den gode tonen fortsetter videre :-)

Suveren god

Flink og empatisk! Og SER mennesket. Han tar seg god tid og husker deg godt fra forrige besøk selv om det er år siden. Er oppdatert og faglig sterk. Mulighetsorientert, ingen "sykemeldingslege" og heldigvis for det!

Trygg lege

En meget god lege som er tilgjengelig og tilstede. Man blir tatt på alvor, og fulgt opp på en god måte. Han ringer etter kontortid med viktige beskjeder.

En trygg og god familielege gjennom i 10 år

Tønnessen er en utrolig dyktig og trivelig lege. Tar seg tid til å se hele mennesket, bryr seg og husker. Rolig og sindig kar som utstråler trygghet i hele sin væremåte.