Sissel Vangen

Tlf: 62 57 38 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sissel Vangen er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Sissel Vangen

meget dyktig

Tålmodig og vennelig. Flink med både psykiske og fysiske lidelser. Har opplevd vesentlig bedring mens jeg har gått der.

Svært omsorgsfull og dyktig

Lett å prate med, tar deg på alvor, ser hele mennesket. Viser omsorg og forståelse, er dyktig og kompetent.

Beste legen i Hedmark

Sissel lytter, hun er nøye, hun følger opp, som pasient så føler jeg at jeg blir sett. Hun er rolig, null stress. Både jeg og barna har henne som fastlege og hun kjenner oss alle, bakgrunn og sykdomsforløp. Heldigvis, vi er egentlig aldri syke.

topp lege

Må bare si meg enig I alt det positive de andre inleggene poengterer.
er overbevist om at en ikke kan ha en bedre fastlegge. Kan nok Være litt ventetid Før en kommer inn , men det er vel bare en konsekvens av at hun tar alle på alvor.

Unik, dyktig og fantastisk

Min familie har benyttet Dr.Vangen i mange år. Både min mor, far og jeg. Jeg har dessverre måttet byttet fastlege pga flytting og det var med tungt hjerte. Hun er en lege som har tatt meg og min familie på alvor når vi har oppsøkt henne, og hun har høy faglig kompetanse. Er det noe hun ikke vet, så vet hun hvordan hun kan finne svarer gjennom å spørre andre kollegaer eller henvise til ekspert. Det som gjør Dr.Vangen unik er hennes medmenneskelige sider, der hun oppriktig vil deg som pasient alt godt og gjør det hun kan for å hjelpe deg. Da min far var alvorlig syk fulgte hun opp både min far og mor på en enestående måte, som jeg vet de begge satte enormt pris på. Hun kontaktet min mor for å høre om alt var bra og sto på som lege for at min far skulle få behandling og det han trengte så raskt som mulig. Når man opplever at en blir alvorlig syk, så er det utrolig godt å ha en lege som henne som du kan føle deg trygg på tar de rette grepene for deg eller den du er glad i.
Jeg er overbevist om at Sissel Vangen er en av Norges beste fastleger. Hun har mine varmeste anbefalinger.
Personalet ved legekontoret er også alltid veldig service innstilte og hyggelige, og skal ha ros for at de gjør det de kan for å ivareta pasientenes ve og vel.

Flott lege for hele familien

Vi er en familie på 6 og Sissel er fastlege for alle sammen. Sissel er svært dyktig, og ser alltid hele bildet. Hun tar deg på alvor, og gir alltid gode svar. Hun er flink til å henvise videre om det er det som trengs. Det virker som hun greier å være effektiv på en måte som vi ikke merker det, fordi hun har alltid tid til å lytte, og tid for en hastetime om noe er viktig. Og hvis man skal greie det og fortsatt rekke alle brukere og pasienter så må man samtidig være effektiv😊 Kort sagt; Usedvanlig dyktig lege.

Uvanlig god lege

Vennlig, imøtekommende. Har alltid tid til å lytte.

Har brukt Sissel i over tredve år, den beste legen som finnes !!

Sissel er en faglig dyktig lege. Grundig, og henviser videre når hun er i tvil. Lyttende og forståelsesfull.

Den beste legen jeg kunne hatt

Omsorgsfull
Dyktig
Ydmyk
Arbeidsom og pliktoppfyllende
Initiativfull
Lyttende og forståelsesfull

Flott lege

Behagelig og faglig dyktig lege som tar seg tid til å høre og se pasienten.

Fantastisk lege!

Sissel er en fantastisk lege - på alle måter. Ikke bare er hun meget dyktig og kompetent i det hun gjør, men også et flott menneske! Beste fastlegen jeg har hatt, og kunne ikke ha fått en bedre.

Den beste legen jeg har hatt!

En super lege, som kaller en spade for en spade! Tar ting på sparket og gjør det som trengs. Ikke redd for å henvise videre!

En helt unik lege.

Sissel er en helt unik lege. Hun er faglig veldig flink, og ikke minst et utrolig godt medmenneske som virkelig bryr seg. Har vært en fantastisk støtte for meg på alle måter.

Flink, dyktig og et godt menneske

Sissel har jeg hatt i mange år - en lege som er unik. Jeg har gjennomgått litt forskjellig og hun har tatt seg tid til å ringe meg privat flere ganger mens min datter var alvorlig syk.En medmenneskelig lege. Hun kjenner en godt og bryr seg virkelig om sine pasienter. Hun lytter, henviser hvis hun ser hun ikke klarer det selv og er et medmennske verdt sin vekt i gull. Den dama er unik. Så får du henne som lege vil du ikke angre.

Den beste legen jeg har hatt

Må henge meg på de andre innleggene her. Har vært hos henne i mange år, riktignok ikke med store utfordringer, men hun er kjempeflink og bryr seg virkelig. Setter også stor pris på at hun ikke øser ut medisiner i øst og vest.

Fornøyd

Jeg har vært hos Sissel noen få ganger. Hun har alltid vært serviceinnstilt og fleksibel. Jeg har nok ikke vært noen utfordring kunnskaps-messig, men hun virker dyktig. Fornøyd!

min beste lege

Hyggelig, omtenksom, lytter, humor og imøtekommende

Medmenneske og lege i flott kombinasjon!

En lege som virkelig BRYR seg om sine pasienter og strekker seg langt for å gjøre det som er mulig. Viser også i spesielle situasjoner at hun virkelig bryr seg om deg som person..du er ikke bare et nuller i køen. hun er også meget faglig dyktig og de de situasjoner det råder tvil trekker hun inn ekspertisehjelp! Den beste legen jeg har opplevd iallefall!!

Den flinkeste og mest grundige legen

Dr. Vangen er ikke bare en lege, men også et herlig medmenneske. Brukt henne i mange år, og er en person som tar seg tid til deg, samtidig som hun gjør en grundig jobb. Med andre ord.. en lege alle burde ønske seg.