Sissel Vangen

Pb. 127 2312 Ottestad
Sissel Vangen er en av 18 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Sissel Vangen

meget dyktig

Tålmodig og vennelig. Flink med både psykiske og fysiske lidelser. Har opplevd vesentlig bedring mens jeg har gått der.

Svært omsorgsfull og dyktig

Lett å prate med, tar deg på alvor, ser hele mennesket. Viser omsorg og forståelse, er dyktig og kompetent.

Beste legen i Hedmark

Sissel lytter, hun er nøye, hun følger opp, som pasient så føler jeg at jeg blir sett. Hun er rolig, null stress. Både jeg og barna har henne som fastlege og hun kjenner oss alle, bakgrunn og sykdomsforløp. Heldigvis, vi er egentlig aldri syke.

topp lege

Må bare si meg enig I alt det positive de andre inleggene poengterer.
er overbevist om at en ikke kan ha en bedre fastlegge. Kan nok Være litt ventetid Før en kommer inn , men det er vel bare en konsekvens av at hun tar alle på alvor.

Unik, dyktig og fantastisk

Min familie har benyttet Dr.Vangen i mange år. Både min mor, far og jeg. Jeg har dessverre måttet byttet fastlege pga flytting og det var med tungt hjerte. Hun er en lege som har tatt meg og min familie på alvor når vi har oppsøkt henne, og hun har høy faglig kompetanse. Er det noe hun ikke vet, så vet hun hvordan hun kan finne svarer gjennom å spørre andre kollegaer eller henvise til ekspert. Det som gjør Dr.Vangen unik er hennes medmenneskelige sider, der hun oppriktig vil deg som pasient alt godt og gjør det hun kan for å hjelpe deg. Da min far var alvorlig syk fulgte hun opp både min far og mor på en enestående måte, som jeg vet de begge satte enormt pris på. Hun kontaktet min mor for å høre om alt var bra og sto på som lege for at min far skulle få behandling og det han trengte så raskt som mulig. Når man opplever at en blir alvorlig syk, så er det utrolig godt å ha en lege som henne som du kan føle deg trygg på tar de rette grepene for deg eller den du er glad i.
Jeg er overbevist om at Sissel Vangen er en av Norges beste fastleger. Hun har mine varmeste anbefalinger.
Personalet ved legekontoret er også alltid veldig service innstilte og hyggelige, og skal ha ros for at de gjør det de kan for å ivareta pasientenes ve og vel.