Ulf Vestheim

Strandgata Legesenter DA Mann, 64 år

Autorisert1981
Ledige plasser 17 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Strandgata Legesenter DA

Strandgata 51 2317 Hamar
Ulf Vestheim er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Ulf Vestheim

Seriøs og støttende

Jeg og min familie har nå hatt Ulf Vestheim som fastlege i snart 20 år. Han har fulgt oss gjennom mange vanskelige perioder og vi har ALDRI følt at vi ikke har blitt tatt godt i mot og at han ikke har hatt tid til oss. Han husker alltid tidligere historier og stiller oppfølgings-spørsmål når vi kommer tilbake for nye konsultasjoner. Vi er mer enn godt fornøyd med Vestheim og den hjelpen vi har fått av ham og vet at han gjør gode vurderinger og sender oss videre til spesialister hvis han selv er i tvil om hva som kan feile oss. Vi stoler fullt og fast på hans vurderinger. Han kan framstå som morsk og litt bøs, men når en blir kjent med ham har han alltid et smil på lur og en lun kommentar. Når det gjelder de damene som jobber som legesekretærer her så er de helt fantastiske, de husker hver enkelt og bryr seg virkelig om hvordan vi har det.

Uengasjert

Ser mest på pc`n, bryr seg ikke om hva jeg forteller, føler meg ignorert. Veldig glad i å kverulere og si imot, selv om jeg har beviser for det jeg forteller. Har en kjølig avstand til meg. Stort behov for å ha rett og ha siste ordet. Sier ikke hadet

Smart og god.

En meget dyktig lege. Han er også smart, ikke som mange av de andre nikkedukkene som sitter rundt på legekontoret og lytter, slik som mange er så glad i. Tar du han på riktig måte, så han skjønner at du selv er oppegående har han alltid et smil på lur. Beste legen jeg har hatt. Jeg vil i alle fall ha en lege som tilsynelatende er litt morsk, men som viser seg å være drivende dyktig.

Begredelig

En lege som ikke tar pasienten på alvor og som er mest opptatt av datamaskina si. Han hilser ikke når du kommer, og han sier ikke adjø når du går. Han oppdaterer seg ikke i forhold til pasienten sin sykehistorie. Opptrer veldig arrogant og er nedlatende. Helsesekretærene er alle tiders. Alltid blide og imøtekommende!

Legen som får jobben gjort!

Vestheim gjør den jobben han skal gjøre på en meget bra måte. Raskt og effektivt, henviser når han skal og tar "action" ift akuttsituasjoner når han må!
Dette er ikke en "legebamse" du sitter og pjatter med, men en som tar deg på alvor og sjekker deg effektivt når det er noe. Det må han med så mange pasienter. Gjennom ca 20 år har jeg/vi fått all den hjelp vi har hatt bruk for. Raske timebestillinger ved behov!