Ulf Vestheim

Strandgata Legesenter DA

1981

Strandgata Legesenter DA Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar
Ulf Vestheim er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Ulf Vestheim

Uhøflig

Jeg syntes legen er meget uhøflig når han bare stirrer på pc da jeg kommer inn og hilser, kanskje hilser han, kanskje ikke. Han virker uinteressert og snakker lite. Jeg føler meg ydmyket istedet for trygg, han er arrogant og ikke lenger min fastlege.

Trygg og hjelpsom

Alltid opptatt av meg. Ønsker meg velkommen hver gang, og følger virkelig opp. Han har humor ja! Alltid klar over hans egne evner, og sender meg videre hvis det er tvil.Aldri uoppmersom eller sur. Kan virke bøs, men det er før du kjenner han.

Flink og effektiv

Kanskje ikke legen for de som vil bli dullet med eller småprate i lang tid, men han er seriøs og flink, og har som regel et smil på lur.
Både jeg og ungene har fått rask og god oppfølging når det har vært noe, og han nøler ikke med å henvise videre hvis han er usikker på noe eller mener det er nødvendig. Vi er veldig fornøyde, og har aldri vurdert å bytte lege.
Kontordamene er også helt supre - alltid blide og imøtekommende.

Perfekt lege for de som ikke bare vil dulles med

UIf er en fantastisk lege for oss som ikke går til legen for å bli dullet med. Han har alltid tatt meg godt i mot med høflighet - uten for mye omkringliggende "chit chat". Han går så rett på sak og begynner diagnoseringen. Han har også et pragmatisk syn på henvisning til private foretak, hvor han blant annet henviser direkte til privat om det er ting som normalt har lange ventelister i det offentlige. Han fikk meg også til fysioterapi på to uker, fremfor et halvt år som enkelte steder hadde som venteliste.

Anbefaler han på det varmeste - med mindre det viktigste for deg er å bli dullet med hos legen. For meg er det i hvert fall å få medisinsk bistand, diagnose og behandling.

Den værste legen jeg har hatt på snart 16 år....

Aldri sett han smile en eneste gang.. Aldri hei eller hade.. Morsk og ser bare ned i pc.. Aaaaaaaaaaaaaldri velg denne legen... Hører omrent ikke på deg.. Få deg fortest ut av kontoret.. Ut døra og så til høyre,der betalingsautomaten.. Tror jeg har sittet inne hos han max 4 min... Jeg er overlykkelig over at jeg slipper og se og prate med han mer... Uff a meg... Når du føler deg mere ødelagt etter den såkalte timen med han, da er det noe alvorlig som ikke stemmer... Hold dere langt unna.....