Ulf Vestheim

Strandgata Legesenter DA

1981

Strandgata Legesenter DA Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar
Ulf Vestheim er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Ulf Vestheim

Sikker trygg og flink

Greie og forståelige forklaringer på hva som er feil. Tar prøver og gir raske tilbakemeldinger. Flink til å henvise der det er nødvendig.

Ikke hyggelig.

Vanskelig å finne frem til legekontoret. Ble litt forsinket. Måtte reise hjem og fikk ny time. Neste dag var han forsinket med 35 min sa ingenting. Sa han ikke kjente meg og derfor ikke kunne ta meg som pasient. Han hadde fått overført min journal. Fikk regning for timen. Jeg har lang reisevei og det hele ble bortkastet.

Uhøflig

Jeg syntes legen er meget uhøflig når han bare stirrer på pc da jeg kommer inn og hilser, kanskje hilser han, kanskje ikke. Han virker uinteressert og snakker lite. Jeg føler meg ydmyket istedet for trygg, han er arrogant og ikke lenger min fastlege.

Trygg og hjelpsom

Alltid opptatt av meg. Ønsker meg velkommen hver gang, og følger virkelig opp. Han har humor ja! Alltid klar over hans egne evner, og sender meg videre hvis det er tvil.Aldri uoppmersom eller sur. Kan virke bøs, men det er før du kjenner han.

Flink og effektiv

Kanskje ikke legen for de som vil bli dullet med eller småprate i lang tid, men han er seriøs og flink, og har som regel et smil på lur.
Både jeg og ungene har fått rask og god oppfølging når det har vært noe, og han nøler ikke med å henvise videre hvis han er usikker på noe eller mener det er nødvendig. Vi er veldig fornøyde, og har aldri vurdert å bytte lege.
Kontordamene er også helt supre - alltid blide og imøtekommende.