Lars Wefring

Torggata 1 2317 Hamar
Lars Wefring er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Lars Wefring

Fantastisk dyktig lege

Har hatt han som fastlege siden han begynte på Grandsenteret og aldri vært inne på tanken og bytte lege. Etter at jeg fikk en kreftdiagnose har han også fått skryt av legen min på kreftenheten om den oppfølging han gir meg. Har aldri blitt passet på så godt som nå.

En av de beste legene.

Alltid hyggelig og tar deg på alvor. Hvis han er i tvil sender han deg videre til spesialist med det samme. Er heldig som har han som lege.

Hyggelig, men ikke flink

Wefring er veldig snill, det skal han ha. Men jeg fikk omtrent ingen bistand når jeg trodde at datteren hadde matintoleranser - svaret var omtrent, "det er helt vanlig at en 1,5 åring bæsjer ut av bleien 3-4 ganger i uka og har alltid sur, våt avføring". Følte at jeg måtte kjempe mot ham istedenfor at han kjempet for meg. Til slutt fant jeg ut av det på egen hånd - hva da er poenget av å ha legen?

Dyktig og god lege.

Brukt Wefring i 29 år og er veldig fornøyd. Har en meget sjelden sykdom ,men han oppdaget den fort. Blir alltid sendt til spesialist når det er behov.
Eneste minus er at han ikke har telefontid slik som før.

Trygg og kunnskapsrik!

Han har vært fastlegen til hele vår familie på 5 i mange herrens år. Han hjelper så godt han kan og dette er en lege som kan alt om papirer og hva som trengs i alle tilfeller. Han tar deg på alvor, han lytter og hjelper ved kriser!! Heldige er vi som har Dr Wefring!!