Lars Wefring

Autorisasjon (1983)

Lars Wefring er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Lars Wefring

Trygg, gir tillit

Føler man blir tatt på alvor, lytter, gir gode råd og god veiledning. Sender rask videre for mer utfyllende undersøkelser.

Ikke fornøyd

Fikk svært lite hjelp med langvarige plager som reduserte livskvaliteten min veldig mye. Hos andre leger fikk jeg hjelp med en gang og ble tatt på alvor og tilbydd hensiktsmessig behandling. Måtte alltid foreslå ting selv, og det var generelt vanskelig å få hjelp og bli tatt ordentlig på alvor. Men litt pluss for at han er hyggelig overfor pasienten. Følte også at denne legen viste mistillit overfor meg som pasient, og ikke stolte på meg. Endte med at jeg gruet meg til legebesøkene. Var også myye og lange forsinkelser.

Bortkastet tid

Ble ikke tatt på alvor, fikk absolutt ingen hjelp. Når fingre eller tær hovner opp og blir mørk/svart så burde det enten gis et svar på mulig årsak eller i det minste vises interesse for å finne ut av det. Når jeg spurte om det var noe som kunne hjelpe for å få ned hevelse eller unngå å se ut som kroppsdeler er i ferd med å falle av fikk jeg til svar at «nei da må jeg vite hva det er....» Kanskje naivt av meg å tro at det var hans jobb å finne ut av slikt.

Fantastisk dyktig lege

Har hatt han som fastlege siden han begynte på Grandsenteret og aldri vært inne på tanken og bytte lege. Etter at jeg fikk en kreftdiagnose har han også fått skryt av legen min på kreftenheten om den oppfølging han gir meg. Har aldri blitt passet på så godt som nå.

En av de beste legene.

Alltid hyggelig og tar deg på alvor. Hvis han er i tvil sender han deg videre til spesialist med det samme. Er heldig som har han som lege.