Lars Wefring

Legehuset Nova DA

1983

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legehuset Nova DA Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar
Lars Wefring er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Lars Wefring

Bortkastet tid

Ble ikke tatt på alvor, fikk absolutt ingen hjelp. Når fingre eller tær hovner opp og blir mørk/svart så burde det enten gis et svar på mulig årsak eller i det minste vises interesse for å finne ut av det. Når jeg spurte om det var noe som kunne hjelpe for å få ned hevelse eller unngå å se ut som kroppsdeler er i ferd med å falle av fikk jeg til svar at «nei da må jeg vite hva det er....» Kanskje naivt av meg å tro at det var hans jobb å finne ut av slikt.

Fantastisk dyktig lege

Har hatt han som fastlege siden han begynte på Grandsenteret og aldri vært inne på tanken og bytte lege. Etter at jeg fikk en kreftdiagnose har han også fått skryt av legen min på kreftenheten om den oppfølging han gir meg. Har aldri blitt passet på så godt som nå.

En av de beste legene.

Alltid hyggelig og tar deg på alvor. Hvis han er i tvil sender han deg videre til spesialist med det samme. Er heldig som har han som lege.

Hyggelig, men ikke flink

Wefring er veldig snill, det skal han ha. Men jeg fikk omtrent ingen bistand når jeg trodde at datteren hadde matintoleranser - svaret var omtrent, "det er helt vanlig at en 1,5 åring bæsjer ut av bleien 3-4 ganger i uka og har alltid sur, våt avføring". Følte at jeg måtte kjempe mot ham istedenfor at han kjempet for meg. Til slutt fant jeg ut av det på egen hånd - hva da er poenget av å ha legen?

Dyktig og god lege.

Brukt Wefring i 29 år og er veldig fornøyd. Har en meget sjelden sykdom ,men han oppdaget den fort. Blir alltid sendt til spesialist når det er behov.
Eneste minus er at han ikke har telefontid slik som før.