Andrine Morken Wold

Autorisasjon (2003)

Løten Legesenter Telefonnummer62 56 42 0062 56 42 ...
Stasjonsvegen 13C 2340 Løten
Andrine Morken Wold er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Andrine Morken Wold

Fantastisk hjelpsom

Fantastisk god å snakke med. Meget hjelpsom, og hun viser tydelig at hun har tid til å lytte. En meget god støtte og hjelper i tunge tider.

Veldig missfornøyd

Brukt henne til hele familien i flere år. Føler hun dømmer og hører noe helt annet enn hva vi sier. Dette blir også misvisende i henvisninger til andre. Opplever at det som står i journalene ikke stemmer med hvordan vi opplever samtalene med henne. Hun har det bestandig travelt, oppleves som bedrevitende og tar opp temaer som ikke har noe med saken å gjøre. Vil ikke anbefale henne til noen!

Anbefales ikke

Er du utbrent, har fibromyalgi eller psykiske belastninger er ikke dette legen for deg. Maken til arrogant besserwisser skal man lete lenge etter. Skrekk og gru.

Fantastisk lege

Alltid blid og imøtekommende. Tar meg som pasient på alvor og kontakter spesialister for råd når det er behov. Har vært flink til å sette seg inn i min diagnose som er ny og ukjent, og har fulgt meg opp på en super måte.

Fabelaktig, dyktig lege

Andrine har vært min fastlege i mer enn 10 år. Hun er tilgjengelig, oppmerksom, lyttende, empatisk. Hun følger opp mine behov på ulike måter, både gjennom henvisninger og tilbakemeldinger på undersøkelser.
En spesiell egenskap jeg vil fremheve er at hun også er en god samtalepartner. Løten helsesenter må dessuten berømmes for å holde et høyt servicenivå og det er lett å få kontakt samt å få rask time når det trengs.