Nils Ytteborg

Tiurveien 15 2120 Sagstua
Nils Ytteborg er en av 5 fastleger i Nord-Odal

Siste vurderinger av Nils Ytteborg

Den beste legen

Flink til å lytte, viser omsorg, gir riktig vurderinger. Kan henvise til den riktige lege for videre vurderinger.

Den beste legen jeg har hatt

Nils Ytterborg er den beste legen jeg har hatt. Jeg får ikke fullrost ham. Han bruker meget god tid, grundig og han er den som har sendt meg videre for utredning til omfattende undersøkelser, som bidro til hastig innleggelse og diagnoser. Jeg har ikke tidligere opplevd en så huritig reagerende lege noen gang.
Han skal ha all ros og takknemlighet for sin omsorg og han er en kjernekar som følger opp med å kontakte meg etter arbeidstid og komme med faglige gode råd.
Han er personlig engasjert og jeg kan ikke få fullrost ham som lege. Han har også meget god omtale av tidligere pasienter.
Jeg fikk god referanse av tidligere pasienter og da jeg så han hadde en ledig plass da jeg skulle velge ny fastlege, var jeg "mer" enn heldig i og med han var den som hadde fulltallig på pasientlisten, men med en ledig plass.

Ingen advarsler ?

Vennlig, men virker ikke faglig sterk. Bagatelliserer ofte alvorlige symptomer og henviser bare "motvillig"..

God lege!

Bytter ikke vekk fastlegen min til tross for at jeg har flyttet fra bygda. Ryddig lege som alltid har gitt meg følelsen av å bli lyttet til og bli tatt på alvor med stort og smått. Omsorgsfull og gir god veiledning.

Har han alltid rett??????

Ikke bra lege heletatt!!! anbefales ikke!! Henviser sjelden! har ikke god innsikt!