Hilde Kathrine Gram

Sentrumsklinikken

1999

Sentrumsklinikken Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker
Hilde Kathrine Gram er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Hilde Kathrine Gram

Seriøs og engasjert

Jeg har alltid opplevd Gram som engasjert og kunnskapsrik. Hun tar alltid sykdommen på alvor, samme hva det er, og virker oppriktig interessert i faget sitt. Har hatt både fysiske plager og psykiske plager, og hun har gjort jobben sin upåklagelig gang etter gang. Ble som ungdom henvist til psykolog unødig, men heller en gang for mye enn en gang for lite! Kjempeflink lege. Anbefales!

Ikke bruk Dr.Gram

Gram gjorde en dårlig undersøkelse (underliv), som jeg hadde grudd meg lenge til og derfor utsatt i mange år. Da jeg endelig fikk tatt den hos Gram, hun gjorde for dårlig jobb og undersøkelsen måtte tas på nytt.

Og det frekkeste av alt: Gram krevd betaling for begge undersøkelsene.

Kunnskapsrik,hyggelig,nøye.

Denne legen er vi veldig fornøyd med. Uansett hva slags problemer vi kommer med så ordner Hilde opp. Vi er så takknemlig for at hun er min mors fastlege.

Kunnskapsrik og engasjert lege.

Har hatt Gram som lege i mange år og har bare positive tilbakemeldinger. Lyttende, engasjert og tilstede.

Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig!

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.