Hilde Kathrine Gram

Sentrumsklinikken

1999

Sentrumsklinikken Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker
Hilde Kathrine Gram er en av 52 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Hilde Kathrine Gram

Kunnskapsrik og engasjert lege.

Har hatt Gram som lege i mange år og har bare positive tilbakemeldinger. Lyttende, engasjert og tilstede.

Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig!

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.

Meget god lege

Vil gjerne gi henne masse skryt. Aldri forsinket. Alltid blid og imøtekommende. Jeg føler meg 100 % trygg på hennes medisinske vurderinger.

Full tillit

Jeg har hatt Hilde Gram som min fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor, og er alltid imøtekommende og lyttende. Hun er kunnskapsrik, og henviser til spesialist når det er behov for det. Godt å ha en lege som etterhvert kjenner deg!

Den beste legen!

Effektiv og kunnskapsrik lege. Henviser hurtig til spesialist, gir tilbakemeldig på prøvesvar og er aldri forsinket. Lyttende, gir konkret og presis informasjon og tar deg på alvor. Anbefales!