Hilde Kathrine Gram

Bankveien 1 1383 Asker
Hilde Kathrine Gram er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Hilde Kathrine Gram

Veldig dyktig!

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.

Meget god lege

Vil gjerne gi henne masse skryt. Aldri forsinket. Alltid blid og imøtekommende. Jeg føler meg 100 % trygg på hennes medisinske vurderinger.

Full tillit

Jeg har hatt Hilde Gram som min fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor, og er alltid imøtekommende og lyttende. Hun er kunnskapsrik, og henviser til spesialist når det er behov for det. Godt å ha en lege som etterhvert kjenner deg!

Den beste legen!

Effektiv og kunnskapsrik lege. Henviser hurtig til spesialist, gir tilbakemeldig på prøvesvar og er aldri forsinket. Lyttende, gir konkret og presis informasjon og tar deg på alvor. Anbefales!

God oppfølging

Har hatt Gram som fastlege i flere år. Hun følger godt opp mot spesialist når det har vært nødvendig og ringer meg opp angående prøvesvar når det er aktuelt. Lyttende og tar pasienten på alvor, samtidig som hun er effektiv, og presis i sin kommunikasjon.