Hilde Kathrine Gram

Sentrumsklinikken

1999

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrumsklinikken
Bankveien 1 1383 Asker
Tlf: 66 78 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Kathrine Gram er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Hilde Kathrine Gram

Veldig dyktig!

Hun tar all sykdom meget alvorlig og følger opp. Der hun er i tvil blir man sendt videre til spesialist. Har vært gjennom både psykiske og fysiske utfordringer (kreft) de siste årene, og Hilde K.Gram har vært helt strålende! Anbefales på det varmeste som fastlege.

Meget god lege

Vil gjerne gi henne masse skryt. Aldri forsinket. Alltid blid og imøtekommende. Jeg føler meg 100 % trygg på hennes medisinske vurderinger.

Full tillit

Jeg har hatt Hilde Gram som min fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor, og er alltid imøtekommende og lyttende. Hun er kunnskapsrik, og henviser til spesialist når det er behov for det. Godt å ha en lege som etterhvert kjenner deg!

Den beste legen!

Effektiv og kunnskapsrik lege. Henviser hurtig til spesialist, gir tilbakemeldig på prøvesvar og er aldri forsinket. Lyttende, gir konkret og presis informasjon og tar deg på alvor. Anbefales!

God oppfølging

Har hatt Gram som fastlege i flere år. Hun følger godt opp mot spesialist når det har vært nødvendig og ringer meg opp angående prøvesvar når det er aktuelt. Lyttende og tar pasienten på alvor, samtidig som hun er effektiv, og presis i sin kommunikasjon.

Ikke det beste valget

Hun virket interessert og omtenksom da jeg var der for første gang. Men hun ble og er lite lydhør til hva som er problemet. I tillegg tar hun ikke meg på alvor, ved at ting jeg tar opp blir gjort om til som om det ikke betyr noe. Ikke den beste på oppfølging.
Vurderer å bytte fastlege.

Dyktig lege

Profesjonell, dyktig og tar en alltid på alvor.
Har bare hatt positive erfaringer, og kan absolutt anbefale henne til andre.

Veldig bra lege til både meg og barna!

Tar oss alltid på alvor og gjør grundige undersøkelser.
Full tillit! :-)
Dersom usikker diagnose, så er hun raskt til å henvise til spesialist.

Vanskelig å forholde seg til

Fikk anbefalt henne da jeg måtte bytte fastlege. Hun virket oppriktig interessert første gang jeg var der. Men jeg føler nå ofte at hun er lite lydhør til hva som er problemet og at hun ikke tar meg på alvor. De konklusjonene hun trekker viser at hun ikke vet hvem hun snakker til. Andre ganger er hun lyttende og har god målrettet behandlingsforslag. Vurderer å bytte fastlege.

Dyktig lege

Føler jeg blir tatt på alvor.
Hun ser meg som pasient
Hun leiter etter svar om hun lurer på noe.
Hun setter deg i fokus

Ikke det lureste valget

Oppfattes smilende og blid, men er dessverre uengasjert og litt usympatisk. Får deg til å føle at du maser og er til bry. Virker lite kunnskapsrik. Dersom legen ikke er tilgjengelig må det være akutt før man blir satt opp hos noen andre på legekontoret. Mange dagers venting for time, mye forsinkelser og noen i resepsjonen har litt kjølig holdning.

Ikke fornøyd

I starten virket hun som en ålreit lege som tok seg tid og viste genuin interesse.
Det viste seg å være feil. Opplevde at jeg var til bry da jeg var der, og ting jeg tok opp ble avfeid eller gjort ubetydelig. Selv om jeg tok det opp gjentatte ganger.

Opplevde at hun ikke har tiltro til behandling som kiropraktikk o.l.

fantastisk lege

Utrolig bra lege som gjør alt for deg. Meget bra kunnskap om sykdommer, flink på oppfølging.