Anders Øvergaard

Tlf: 62 43 36 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Øvergaard er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Anders Øvergaard

Anbefales 100%

Hyggelig og dyktig.Lyttende og real. 100% tilstede.

Ser deg som pasient og kommer med sine betrktninger på en svært tillitsvekkende måte.

Tidenes beste fastlege!

Anders er den mest fantastiske legen jeg har møtt. Har hatt han som fastlege i 2,5 år. Jeg er en kvinne i 20-årene som merkelig nok ofte blir syk og har vært innom Helsetorget hyppig med flere ulike problemområder. Men uansett hva det måtte gjelde - kronisk, akutt, gynekologisk, "filleting" - føler jeg at jeg blir tatt seriøst. Han er omtenksom, dyktig, grundig og gjør virkelig det han kan og det som skal til for å komme til bunns i sykdommen/problemet ditt!

Ble akutt syk en gang og han ville sende meg videre med ambulanse til sykehuset. Selv om han hadde det travelt med andre pasienter, brukte han likevel tid på meg og virkelig fikk meg til å føle meg trygg.

Nå må jeg bytte fastlege grunnet flytting - hadde jeg enda kunne tatt med meg Anders! Får virkelig ikke rost han nok!
Har ikke møtt en eneste lege som kan måle seg med Anders.

Som et + er samtlige helsesekretærer på Helsetorget fantastiske. Får time snarest mulig og kan be om fornyelse av resept over telefonen.

Medmenneskelig fastlege

Bruker han som lege og får ikke fullrost han nok. Han har alltid tid til deg som pasient, han ser deg som menneske og tar deg på alvor.

Flott fastlege, vil IKKE bytte :-)

Flott lege som virkelig ser meg :-) Grundig i undersøkelser og flink til å henvise videre.