Elisabeth Angell

Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua
Elisabeth Angell er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Elisabeth Angell

Veldig fornøyd med fastlegen min.

Imøtekommende, lyttende, gir meg trygghetsfølelse. Føler at hun "bryr seg om" Har god oppfølging. Kan anbefales.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til å lytte, forstår hva en mener uten at en trenger å si alt, god sosial intelligens og "street smart" -er ofte en sjelden kombinasjon hos personer på et så høyt akademisk nivå. Kan anbefale henne på det varmeste.

Stort savn

Savnet av denne legen vil bli stort når jeg nå flytter langt fra kommunen. Hun lytter og tar seg tid og det er aldri noe problem å ta opp flere problemstillinger på en gang. Legen har mye empati, men uten å miste sine faglige vurderinger i tillegg. Jeg føler meg i trygge hender, og kan uten problemer åpne meg på dette kontoret.

Jeg har tidligere vært ganske var for leger, for jeg blir så liten på et legekontor av en eller annen grunn. Denne legen anbefales på det sterkeste.

Ofte 20-60 minutter ventetid på legekontoret, men det har faktisk vært verdt det for å komme til en lege som lytter og tar seg tid når du først kommer inn.

Legen over alle leger

Jeg kan ikke få fullrost henne godt nok, hun lytter - ikke bare til det jeg sier, men hun oppfatter også det som ikke blir sagt. Dyktig, effektiv og kompetent til tusen. Jeg er overlykkelig for å være hennes pasient, for da føler jeg meg i trygge hender.

DYKTIG OG GREI MEN STRENG

HUN ER EN TVERS IGJENNOM SERIØS LEGE.. HYGGELIG Å SNAKKE MED, OG INNGIR RESPEKT.