Elisabeth Angell

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua
Tlf: 61 32 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Angell er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Elisabeth Angell

Veldig fornøyd med fastlegen min.

Imøtekommende, lyttende, gir meg trygghetsfølelse. Føler at hun "bryr seg om" Har god oppfølging. Kan anbefales.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til å lytte, forstår hva en mener uten at en trenger å si alt, god sosial intelligens og "street smart" -er ofte en sjelden kombinasjon hos personer på et så høyt akademisk nivå. Kan anbefale henne på det varmeste.

Stort savn

Savnet av denne legen vil bli stort når jeg nå flytter langt fra kommunen. Hun lytter og tar seg tid og det er aldri noe problem å ta opp flere problemstillinger på en gang. Legen har mye empati, men uten å miste sine faglige vurderinger i tillegg. Jeg føler meg i trygge hender, og kan uten problemer åpne meg på dette kontoret.

Jeg har tidligere vært ganske var for leger, for jeg blir så liten på et legekontor av en eller annen grunn. Denne legen anbefales på det sterkeste.

Ofte 20-60 minutter ventetid på legekontoret, men det har faktisk vært verdt det for å komme til en lege som lytter og tar seg tid når du først kommer inn.

Legen over alle leger

Jeg kan ikke få fullrost henne godt nok, hun lytter - ikke bare til det jeg sier, men hun oppfatter også det som ikke blir sagt. Dyktig, effektiv og kompetent til tusen. Jeg er overlykkelig for å være hennes pasient, for da føler jeg meg i trygge hender.

DYKTIG OG GREI MEN STRENG

HUN ER EN TVERS IGJENNOM SERIØS LEGE.. HYGGELIG Å SNAKKE MED, OG INNGIR RESPEKT.

Den beste legen i lunner kommune

En perfekt lege som tar pasienten på alvor.
Hun er den dyktigste legen i hele lunner kommune , slike trenger vi flere av.
Har bare positive ting å si om elisabeth angell .

God lege

En lege som gidder å lytte, og som alltid gir tilbakemeldinger på prøver uten at man må purre på svarene.

Fantastisk lege! Vil ikke bytte!

Elisabeth er en fantastisk lege som har tid til å lytte og som forstår alvoret av sykdom enten den synes eller ikke. Hun ser tvers igjennom et menneske, og jeg tror at en som vil ha medisiner for å opprettholde en vane bør finne en annen lege (jfr forrige persons kommentar). Jeg bor nå 30 min kjøretur unna, og i en helt annen kommune. Jeg vil ikke bytte lege og kjører ved behov til Harestua for å ha fastlegen min.

Den dårligste legen jeg noensinne har hatt.

Hvorfor? For det første virket det som om hennes eneste hobby i livet var å sette meg på forskjellige tunge medisiner, for så å plutselig ut av ingenting ta de vekk fra meg, uten nedtrappingen som var nødvendig. Takk for å ha fucka med kroppen min, Elisabeth. Fem stjerner der ass. Eh, nei.

Bra!

Jeg synes denne legen rett og slett er fantastisk. Har tid og lytter til hva du har å si, og får ting unnagjort.

Hører på deg

Har tid til å lytte på deg, selv om du går til henne ofte, tar deg på alvor, er hun usikker sender hun deg videre til utredning, og det skjer fort.