Kenneth Olev Arvo

Landmoveien 5B 2870 Dokka
Kenneth Olev Arvo er en av 5 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Kenneth Olev Arvo

Veldig fornøyd, stor forbedring

Har hatt et "så som så" inntrykk av denne legen tidligere, men i det siste så syns jeg han har har blitt mye bedre! Han har hyggelig å komme til, lytter og tar problemer seriøst.
Han mumler litt noen ganger, og kan være litt vanskelig å forstå, men han gjentar det man lurer på, så det er ikke noe stort problem.

Hverken lytter eller undersøker

Føler meg lite velkommen hos denne legen. I løpet av legetimen har han hverken sett på deg, siden han bare ser inn i pc-skjermen, heller ikke undersøkt deg, eller hører på det du har å si. Tok ikke mitt ryggproblem alvorlig, og fikk bare beskjed om at mange hadde vondt i ryggen, uten å undersøke meg. Måten han snakker til deg får deg til å føle deg liten. Ser mange nevne at han er vanskelig å forstå, men kjenner meg ikke igjen i dette. Positivt at han henviser når han ikke har kunnskapene selv.

Den beste legen jeg vet om

Han tar alltid imot hyggelig. Han sitter ikke ved PC en når vi snakker. Hvis det er noe alvorlig, legger han alt annet unna og tar fatt.
Jeg skjønner ikke hva han kan gjøre bedre.

Ufølsom og uten empati

Denne legen tenker kun penger og du får ikke den hjelp du trenger, han kaster deg ut av kontoret så fort som over hodet mulig. Han mente jeg skulle betale for en time jeg hadde fått og kom ikke fordi jeg fikk vite at min sønn lå på Ullevåll med selvmordskade mot hals. Han var uten forståelse og empati og fnyste av at min andre sønn som hadde dødd i sommer , kom med en bemerkning at det var lenge siden. Makan til kald og ufølsom lege, uff, hold dere unna denne legen. Han setter seg heller ikke inn i dine saker og leser heller ikke epikriser, denne legen er rett å slett ubrukelig.

Lytter ikke

Hvis jeg skal skrive noe bra om Arvo, så må det være at han er rask. Han vil ha meg fortest mulig ut av kontoret. Hva som kan bli bedre? Alt.

Unngå!!!!!!!!!

Arvo er en lege som bare sitt å ser på PC skjermen og er sur. Har aldri no hjelp å gi, og ingen råd å komma med. Så anbefaler itte denna legen her.

Hilsen Jente 20 år!

Arvo er bra

Til dere som mener noe annet, ta dere en pille.
Arvo har da ikke dårlig språk!! prater da bedre enn mange landinger.
mer opptatt av pc skjermen: du som mener det, hva tror du han drev med? skrev på bloggen sin? jeg kan garantere deg at han drev med noe som hadde med akkurat ditt tilfelle å gjøre!!

Stå på Arvo, og husk å la vær å gi sykmeldinger til alle snylterne som ikke gidder å jobbe. de er jo overalt, til og med i barnevernet i området

En fantastisk lege!!

Det er lett å anbefale han. Han er en sånn lege som det føles lett og komfortabelt å snakke med om vanskelige ting, og han får ting gjort. Han henviser videre, skriver det man trenger av attester og er ikke redd for å innrømme hvis det er noe han ikke vet. Ekstra stjerne i min bok for akkurat det, ingen er eksperter på alt. Har fått mer enn nok av arrogante besserwissere, Dr Arvo er motsatt. Tidligere leger har sagt at jeg lider av personlighetsforstyrrelse, men Arvo sier det bare er et snev av nekrositt. Jeg er praktisktalt frisk, takket være dr Arvo. En fantastisk lege.

Arrogant

Lytter ikke. Undersøker deg ikke. Mer opptatt av pc-skjermen. Feil diagnoser. Sur. Forstår ikke/vil ikke forstå norsk.

Lytter ikke til pasienten.

Kan være sur og grinete, dårlig språk. Lytter ikke til pasienten.

Den beste legen jeg har hatt

Han tar alltid tid til å snakke og når jeger vært akutt syk så er han der hele tiden.