Kenneth Olev Arvo

Landsbylegene DA
Landmoveien 5B 2870 Dokka
Kenneth Olev Arvo er en av 5 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Kenneth Olev Arvo

Lege med lite interesse for pasienten

En sur og usympatisk lege som hverken lytter eller undersøker deg. Føler han er mer opptatt av å ta betalt og kaste deg ut igjen så fort som mulig.
Han er både vanskelig å forstå, samtidig som han ikke vil forstå deg.
Min siste opplevelse med denne legen var at han sa at det er mange her i verden som har smerter, uten å undersøke noe. Byttet fastlege!

Trygg og klok

Har hatt han som lege i 10-år. Føler at han forstår meg. Tar meg på alvor og gir kloke råd.Det er dumt at han pensjonerer seg neste år.

Svært fornøyd!

Har hatt han som fastlege i flere år,og opplever han som imøtekommende og lyttende. Fått god hjelp i ulike situasjoner. Håper han fortsetter lenge!

Mest opptatt av penger, bryr seg ikke om pasienten

Oppsøkte vedkommende lege etter at jeg var utsatt for en alvorlig ulykke. Legen hørte på med et halvt øre, noterte litt, også skulle han ha betaling, uten å ha gjort noe som helst. Legen gjorde ingen undersøkelser eller noe som helst med meg. Var inne i maks fem minutter. En håper jo at legen vil bry seg og ta ting på alvor, og undersøke og forsøke å hjelpe så godt en kan. Men ikke denne legen dessverre.

Veldig fornøyd, stor forbedring

Har hatt et "så som så" inntrykk av denne legen tidligere, men i det siste så syns jeg han har har blitt mye bedre! Han har hyggelig å komme til, lytter og tar problemer seriøst.
Han mumler litt noen ganger, og kan være litt vanskelig å forstå, men han gjentar det man lurer på, så det er ikke noe stort problem.