Kenneth Olev Arvo

Landsbylegene DA Mann, 60 år

Autorisert1992
Ledige plasser 266 av 1775
Vil du bytte til denne fastlegen?

Landsbylegene DA

Landmoveien 5B 2870 Dokka
Kenneth Olev Arvo er en av 5 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Kenneth Olev Arvo

Helt grei, men ikke den beste

Han sitter og ser i pcen hele tiden. Undersøker deg helst ikke, virker det som. Byttet fra han til en annen lege da jeg fikk sjansen til det. Hvis du har flere problemer du må ta opp og er i en vanskelig livssituasjon er han dessverre helt ubrukelig, det er synd, for jeg merker jo at han egentlig kan mye. Tror han har henvisningsangst, det må man krangle seg til. Han er ofte forsinket, og syns ikke personalet der er noe særlig hyggelige. Det bør gjøres noe med, for det er så viktig å møtes med et vennlig ansikt da man er syk.
Det positive er vel at han gjerne hjelper hvis problemet virker greit å løse.

Hverken lytter eller undersøker

Føler meg lite velkommen hos denne legen. I løpet av legetimen har han hverken sett på deg, siden han bare ser inn i pc-skjermen, heller ikke undersøkt deg, eller hører på det du har å si. Tok ikke mitt ryggproblem alvorlig, og fikk bare beskjed om at mange hadde vondt i ryggen, uten å undersøke meg. Måten han snakker til deg får deg til å føle deg liten. Ser mange nevne at han er vanskelig å forstå, men kjenner meg ikke igjen i dette. Positivt at han henviser når han ikke har kunnskapene selv.

Den beste legen jeg vet om

Han tar alltid imot hyggelig. Han sitter ikke ved PC en når vi snakker. Hvis det er noe alvorlig, legger han alt annet unna og tar fatt.
Jeg skjønner ikke hva han kan gjøre bedre.

Ufølsom og uten empati

Denne legen tenker kun penger og du får ikke den hjelp du trenger, han kaster deg ut av kontoret så fort som over hodet mulig. Han mente jeg skulle betale for en time jeg hadde fått og kom ikke fordi jeg fikk vite at min sønn lå på Ullevåll med selvmordskade mot hals. Han var uten forståelse og empati og fnyste av at min andre sønn som hadde dødd i sommer , kom med en bemerkning at det var lenge siden. Makan til kald og ufølsom lege, uff, hold dere unna denne legen. Han setter seg heller ikke inn i dine saker og leser heller ikke epikriser, denne legen er rett å slett ubrukelig.

Lytter ikke

Hvis jeg skal skrive noe bra om Arvo, så må det være at han er rask. Han vil ha meg fortest mulig ut av kontoret. Hva som kan bli bedre? Alt.