Ann-Christin Bamidele-Skyrud

Kinogt. 34 2850 Lena
Tlf: 61 14 16 82 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann-Christin Bamidele-Skyrud er en av 15 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ann-Christin Bamidele-Skyrud

Legen med det lille ekstra!

Rolig, lyttende, god på dialog, viser interesse og engasjement. Løsningsorienter. Så tilgjengelig som det er mulig. Jeg fikk full tillit fra første gang.

min lege er beste lege i gjøvik

den beste lege er Dr skyrud min lege savner henne .håper hun kommer snart på jobb hun er snil .snillllllllllllllllllllllll og higelig .hun er beste legen jeg har hatt .jeg vil ikke bytte min lege hun er beste lege i gjøvik

Kjempe flink men...

Noe må gjøres med det administrative. Har opplevd mange ganger at tlf bare blir lagt på etter at man har ring opp flere ganger. Til tider så umulig å komme gjennom på tlf. at man må møte opp, for å få bestilt time. Da det er sakt,.. er legen kjempe flink og dyktig i det hun gjør og formidler dette på en god og fin måte. Omsorgsfull, snill og dyktig.

Ser hele mennesket:-)

Jeg priser meg lykkelig over at Dr. Skyrud hadde ledig plass da jeg skulle bytte fastlege.Jeg gikk fra en gammal gubbe som nektet å spille på lag,til denne friske,unge,snille damen.Hun er en kjempeflink lege,er oppriktig int. i pasientene sine og er ikke redd for å prøve alternativer dersom klassisk skolemedisin ikke fungerer. Hun lytter og er et godt menneske! Hun er desverre ute i permisjon pr. dags dato og vikaren hennes er ikke like sympatisk. Gleder meg til å få tilbake Dr. Skyrud!

Passer dessverre ikke for folk med dårlig tid.

Uorganisert køordning og vanskelig å komme igjennom på telefon. Lang venteliste på legetime trekker også ned. Ellers er det ikke stort å klage på.

tar seg tid

lytter og tar seg tid til pasienten. kommer med gode forslag, og følger opp bra.

fantastiske legen vår!

Helt fantastisk lege. Min lille familie er avhengig av mye kommunikasjon med lege og god oppfølging, og aldri et problem å få hjelp, time på dagen og ekstremt god oppfølging. Får ikke fullrost henne nok, og har aldri opplevd maken til mer medmennesklig, varm og god lege. Aldri så man føler seg til bry, alltid så hun tar seg tid til oss, og blir alltid møtt med gode ord og råd. Er så utrolig glad for at vi har henne som lege:-)

godt fornøyd med min lege:)

hyggelig og lett å prate med. Stoler på henne at hun sjekker og eventuelt videresender meg.