Morten Breiby

Gjøvik Legesenter AS

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1985

Gjøvik Legesenter AS Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik
Morten Breiby er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Morten Breiby

Dedikert og empatisk

Han er en lege som virkelig gjør det han kan for sine pasienter. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av dr Morten Breiby. Han er dyktig både på somatikk og psykisk helse, han lytter til meg og er lett å snakke med. Han har «slått i bordet» mer enn én gang på mine vegne for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.
Jeg kunne ikke ha hatt en bedre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Han er en person du føler bryr seg om deg og er meget kunnskapsrik og setter seg hodt inn i saken din! Bruker den tiden som er nødvendig og lytter gjerne til hva du har og viser mer enn hva han Karnsje strengt tatt MÅ gjøre og det er godt for pasienten for da føler man seg sett og hørt

Imponerende lege

Ikke min mors fastlege, men han tar ansvar der fastlegen ikke har gjort jobben sin. Anbefales! Synd han ikke har ledig plass.

Glemmer ofte ting og bruker løse notatlapper

Det hender han forteller eller spør om igjen flere ganger. Han kan virke overfladisk og ustrukturert og forklarer lite om det han beslutter. Ber du en dag om å få tatt ei bestemt blodprøve så er det ikke sikkert du får gjort det den gangen. Kan nok virke noe arrogant på mange pasienter. Har opplevet at Breiby ikke tenker på pasientens beste når det gjelder hvor han rekvirerer undersøkelser fra. Det blir da opp til pasienten å passe på dette for ikke å måtte stå i kø lengre en nødvendig.

Arrogant

Ovenfra og ned holdning. Tydelig arroganse i hvordan han snakker. Anbefales ikke.