Morten Breiby

Gjøvik Legesenter AS

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1985

Gjøvik Legesenter AS Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik
Morten Breiby er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Morten Breiby

Fantastisk!

Har hatt Breiby som fastlege siden 1996. Han lytter, viser omsorg, er imøtekommende, tillitsvekkende og tar hvert et besøk på alvor. Han er grundig, gir seg ikke før riktig diagnose er satt og følger tett opp. Kunne ikke hatt en bedre lege. Gruer meg til den dagen han velger å ga av med pensjon!

Trygg og god

En lege som ser og hører deg.
Gjør det han kan for pasientene sine.
Jeg er veldig fornøyd med Dr.Breiby.

Dedikert og empatisk

Han er en lege som virkelig gjør det han kan for sine pasienter. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av dr Morten Breiby. Han er dyktig både på somatikk og psykisk helse, han lytter til meg og er lett å snakke med. Han har «slått i bordet» mer enn én gang på mine vegne for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.
Jeg kunne ikke ha hatt en bedre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Han er en person du føler bryr seg om deg og er meget kunnskapsrik og setter seg hodt inn i saken din! Bruker den tiden som er nødvendig og lytter gjerne til hva du har og viser mer enn hva han Karnsje strengt tatt MÅ gjøre og det er godt for pasienten for da føler man seg sett og hørt

Imponerende lege

Ikke min mors fastlege, men han tar ansvar der fastlegen ikke har gjort jobben sin. Anbefales! Synd han ikke har ledig plass.