Dag Breisjølie

Nysethvegen 3 2830 Raufoss
Dag Breisjølie er en av 11 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Dag Breisjølie

Seriøs, profesjonell og ærlig

Punktlig, har tid, lytter, sender deg videre om han er i tvil. Meget profesjonell og med humor. Skulle ønske han ble pålagt å jobbe til han ble minst 80 år! ;)

Stresset

Er så stresset at han ikke tar seg tid til å lytte. Hører ikke på hva jeg sier. Hadde en reell sak å ta opp, men hang seg opp i tidsbruk.

Breisjølie er en FANTASTISK lege som tar deg på alvor, og som viser empati og forståelse for andre. Har god faglig kunnskap, og tar seg tid til pasientene. Har hatt Dag som lege siden jeg ble født, og det er med tungt hjerte at jeg må bytte lege da jeg skal flytte. Anbefales på det varmeste!

Den beste

En alle tiders lege !! Bare godt å si om han etter mange års erfaring :) Jeg føler jeg kan snakke om alt og jeg får alltid et svar , selv om det kanskje ikke er det svaret jeg ønsker....Hehe ;) Flink til å sende folk videre hvis han står fast . Fått veldig god hjelp av Dag :)

Begynte bra, men dabbet av

Dag Breisjølie var min fastlege siden ung alder og ga meg alltid god pleie. Desverre endret min opplevelse seg gjennom senere år og jeg mistet tillitt. Følte meg på et par punkter regelrett avfeid da jeg kom med plager og symptomer, som år senere viste seg å være alvorlige og livsendrende diagnoser. Følte også at jeg ble nedprioritert, og fikk flere ganger beskjed om at «jeg har ikke tid til mer i dag, du får bestille en ny time». Dette var trist for meg siden vi tidligere hadde en god tone og god kontakt, men etterhvert følte jeg at tilliten fra begge kanter dabbet av. Jeg skal ikke påstå noe grunnlag for hvorfor det ble som det ble, men min opplevelse var Dag Breisjølie hadde for mange pasienter og at det ble liten tid til meg, og mine (som senere bevist) alvorlige plager. Det endte med at jeg byttet lege da jeg til slutt ble veldig sliten psykisk av å måtte «kjempe» for å bli hørt.