Dag Breisjølie

Nysethvegen 3 2830 Raufoss
Dag Breisjølie er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Dag Breisjølie

Den beste

En alle tiders lege !! Bare godt å si om han etter mange års erfaring :) Jeg føler jeg kan snakke om alt og jeg får alltid et svar , selv om det kanskje ikke er det svaret jeg ønsker....Hehe ;) Flink til å sende folk videre hvis han står fast . Fått veldig god hjelp av Dag :)

Begynte bra, men dabbet av

Dag Breisjølie var min fastlege siden ung alder og ga meg alltid god pleie. Desverre endret min opplevelse seg gjennom senere år og jeg mistet tillitt. Følte meg på et par punkter regelrett avfeid da jeg kom med plager og symptomer, som år senere viste seg å være alvorlige og livsendrende diagnoser. Følte også at jeg ble nedprioritert, og fikk flere ganger beskjed om at «jeg har ikke tid til mer i dag, du får bestille en ny time». Dette var trist for meg siden vi tidligere hadde en god tone og god kontakt, men etterhvert følte jeg at tilliten fra begge kanter dabbet av. Jeg skal ikke påstå noe grunnlag for hvorfor det ble som det ble, men min opplevelse var Dag Breisjølie hadde for mange pasienter og at det ble liten tid til meg, og mine (som senere bevist) alvorlige plager. Det endte med at jeg byttet lege da jeg til slutt ble veldig sliten psykisk av å måtte «kjempe» for å bli hørt.

Fantastisk dyktig og profesjonell lege

Fantastisk lege som tar deg på alvor og kan jobben sin. Virker veldig seriøs og har stor respekt for pasientene. Han er også flink til å henvise til spesialister hvis det er noe han selv ikke har så god peiling på, noe som gjør at jeg føler han er mye mer seriøs enn leger som tror de kan alt og skal løse alt på sin måte, selv om dette ikke føles rett. Har et hjerte for pasientene og er utrolig profesjonell.

Veldig fornøyd!! :)

Super lege! Tar deg på alvor som bare det! Synd jeg måtte bytte ham bort som fastlege pga. flytting, ellers hadde jeg beholdt ham.

Den beste legen jeg vet om :)

Han er den beste legen jeg har vært borti. Han bryr seg om meg og forklarer ting på en fin måte. Han snakker med deg og det høres ut som er litt uvanlig blandt andre leger.