Dag Breisjølie

Nysethvegen 3 2830 Raufoss
Dag Breisjølie er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Dag Breisjølie

Seriøs, profesjonell og ærlig

Punktlig, har tid, lytter, sender deg videre om han er i tvil. Meget profesjonell og med humor. Skulle ønske han ble pålagt å jobbe til han ble minst 80 år! ;)

Stresset

Er så stresset at han ikke tar seg tid til å lytte. Hører ikke på hva jeg sier. Hadde en reell sak å ta opp, men hang seg opp i tidsbruk.

Breisjølie er en FANTASTISK lege som tar deg på alvor, og som viser empati og forståelse for andre. Har god faglig kunnskap, og tar seg tid til pasientene. Har hatt Dag som lege siden jeg ble født, og det er med tungt hjerte at jeg må bytte lege da jeg skal flytte. Anbefales på det varmeste!

Den beste

En alle tiders lege !! Bare godt å si om han etter mange års erfaring :) Jeg føler jeg kan snakke om alt og jeg får alltid et svar , selv om det kanskje ikke er det svaret jeg ønsker....Hehe ;) Flink til å sende folk videre hvis han står fast . Fått veldig god hjelp av Dag :)

Begynte bra, men dabbet av

Dag Breisjølie var min fastlege siden ung alder og ga meg alltid god pleie. Desverre endret min opplevelse seg gjennom senere år og jeg mistet tillitt. Følte meg på et par punkter regelrett avfeid da jeg kom med plager og symptomer, som år senere viste seg å være alvorlige og livsendrende diagnoser. Følte også at jeg ble nedprioritert, og fikk flere ganger beskjed om at «jeg har ikke tid til mer i dag, du får bestille en ny time». Dette var trist for meg siden vi tidligere hadde en god tone og god kontakt, men etterhvert følte jeg at tilliten fra begge kanter dabbet av. Jeg skal ikke påstå noe grunnlag for hvorfor det ble som det ble, men min opplevelse var Dag Breisjølie hadde for mange pasienter og at det ble liten tid til meg, og mine (som senere bevist) alvorlige plager. Det endte med at jeg byttet lege da jeg til slutt ble veldig sliten psykisk av å måtte «kjempe» for å bli hørt.

Fantastisk dyktig og profesjonell lege

Fantastisk lege som tar deg på alvor og kan jobben sin. Virker veldig seriøs og har stor respekt for pasientene. Han er også flink til å henvise til spesialister hvis det er noe han selv ikke har så god peiling på, noe som gjør at jeg føler han er mye mer seriøs enn leger som tror de kan alt og skal løse alt på sin måte, selv om dette ikke føles rett. Har et hjerte for pasientene og er utrolig profesjonell.

Veldig fornøyd!! :)

Super lege! Tar deg på alvor som bare det! Synd jeg måtte bytte ham bort som fastlege pga. flytting, ellers hadde jeg beholdt ham.

Den beste legen jeg vet om :)

Han er den beste legen jeg har vært borti. Han bryr seg om meg og forklarer ting på en fin måte. Han snakker med deg og det høres ut som er litt uvanlig blandt andre leger.

Fornøyd

Jeg er lite hos lege, men legger inn en kommentar likevel. Er fornøyd med han som lege. Det virker som han bryr seg og han er ok å snakke med. En menneskelig fyr. Virker som han hører etter og legger vekt på det pasienten mener. Henviser videre om det er ting han ikke kan ordne og finne ut av.

Har hatt han så lenge jeg husker

Dag er en trivelig å forståelsesfull mann. Som har hatt sine opp å ned dager som alle andre normale folk. Til tider ufattelig engasjert å tar ting ved "rota" andre ganger ikke så full fokus. Men ber man om no får man alltid et svar, eller hjelp som ved eks rekvisjoner videre på utredning!

Den beste legen jeg har hatt!!!

Her får du en lege som bryr seg. Fantastisk oppfølging.

En super fastlege!

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min!
Han tar seg tid til å lytte til det jeg har å si! Føler jeg blir tatt veldig godt "vare på"! Han "er der" for meg!