Thor Ivar Greibrokk

Heggedal Legesenter AS Mann, 63 år

Autorisert1986
Ledige plasser 361 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Heggedal Legesenter AS

Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal
Thor Ivar Greibrokk er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Ivar Greibrokk

Høflig, hyggelig kar, bryr seg og følger opp.

Vår erfaring med denne legen er av de beste, tross alle andres
meninger. gjør alt man ber han om og grei. derimot har de på legesenteret en meget uhøflig lege sekretær som svarer meget
uhøfilg på telefonen og burde ikke ha jobbet der. drar ned hele lege kontoret.

Ok

Jeg gikk med samme problem til legen mange ganger, uten at jeg følte jeg ble tatt serriøst, eller det ble gjort noe med. Da jeg skiftet lege, brukte hun 5 min på å diagnosistere, og løre problemet.

Vente tid på øyeblikk time ca. 5 dager.

man må bestemme seg å bli syk ca 1 uke i forveien for å få lege time.
Har heldigvis legevakten på Bærum sykehus man kan dra til, men hvorfor ha fast lege da.
Vanskelig å bytte fast lege, da de fleste andre lege kontor fulltegnet, Heggedal legesenter har over 1000 ledige plasser( i motsetning til de fleste legekontor i Asker som har ingen eller få)
utrolig, enda er det lang vente tid, det er til å undres over.
Vanskelig å finne ny fastlege da få har plass til flere pasienter.

Solid Familielege

Meget behagelig fastlege som har bistått oss/meg i mange år ( siden tidlig -90-tall ). Empatisk , imøtekommende og alltid forståelsesfull. Selv etter å ha flyttet ut av fylket har vi valgt å beholde ham som fastlege. Som andre har nevnt hadde legesenteret blitt enda bedre om alle hadde vært som Greibrokk. Mottagelsen man altfor ofte får når man ringer må det gjøres noe med, som servicevennlighet og imøtekommenhet.

For liten tid

Har hatt greibrokk som lege i over 25 år,og liker han.Det som gjør at jeg nå bytter fastlege er nr1: Det er dårlig tilgjengelighet på tlf.Nr2:Hun ene helsesekretæren får deg til å føle deg dum og som ett hår i suppa.Nr3: Jeg får aldri time før langt fram,opptil 14 dager.De er altfor fullbooket.Nr4:Alltid forsinket,ofte over 30 minutter.Nr5:Føler at legen ikke egentlig har tid til meg,og ikke er helt tilstede.