Thor Ivar Greibrokk

Heggedal legesenter

Autorisasjon (1986)

Ingen på venteliste

Heggedal legesenter Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Heggedal Legesenter Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal
Thor Ivar Greibrokk er en av 75 fastleger i Asker

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Thor Ivar Greibrokk

Trygg og viser respekt for pasienter

Hei. Thor ivar greibrokk er en fantastisk og veldig hyggelig lege.🌷🌷han er tilgjengelig for pasienter.
Tar hensyn til pasientens situasjon.
Er hjelpsom og lytter til pasienten.

Trygg, kunnskapsrik og man blir tatt på alvor. Noe ventetid på Heggedal Legesenter, men det kan ikke legene belastes for.

Ikke mye hjelp å få når man blir ordentlig syk

Hatt Greibrokk som lege i mange år. Flink til å bistå under vanlige sykdommer som influensa etc. Men får du hemninger/smerter som hemmer deg i hverdagen så har han lite annet å komme med enn sykemelding og resepter. Ingen interesse i å undersøke årsak og jobbe for å hjelpe deg som pasient. Endte opp med å bytte fastlege.

Utgått på dato desverre

Har hatt Greibrok i nesten 20
Men de siste timene merket jeg at han begynte å melde seg litt ut. Kanskje på tide at han begynner å trappe ned. Han har hjulpet meg og vært lyttende og jeg forgudet denne legen i mange mange år. Men årene tar oss alle.

Vikar for Dr. Bang.

Thor Ivar Greibrokk, har alltid vært der når min fastlege, Dr. Bang. Ikke var tilstede. Men nå er ikke Dr. Bang. Blant oss mer. Jeg vurderer sterkt å bytte til dr. Greibrokk. Og jeg har brukt Heggedal legesenter siden det åpnet. Det er et solid legesenter. Men desverre er det en legesekretær som ikke burde ha jobbet der. Hun viser tydelig h en hun liker og veldig tydelig h en hun ikke liker. Ja det er mange LAR pasienter der. Men så var de en av de første til å ta imot LAR pasienter. Man blir stigmatisert nok h er dag i LAR systemet. Om man ikke skal bli det pga. En legesekretær. Jeg ringte dit og hadde et spørsmål. Og jeg fikk ikke snakke med legen. Men måtte ta det med henne. Og jeg gråt etterpå når jeg oppdaget at hun hadde vridd på h det ord jeg hadde sagt. Hun har og best meg om å bytte legesenter! Da jeg ikke lenger bor i Asker men i Oslo. Og jeg har ikke gått til noen annen lege i hele mitt liv. Så nå prøver jeg med De. Greibrokk og ber han om å hjelpe meg å finne en annen lege som kan hjelpe meg. Uansett fornøyd . Unntatt med en legesekretær.