Thor Ivar Greibrokk

Heggedal Legesenter AS Mann, 64 år

Autorisert1986
Ledige plasser 352 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Heggedal Legesenter AS

Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal
Thor Ivar Greibrokk er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Ivar Greibrokk

Preges av Stressa personale, Ekstreme ventetider og Leger som er ekstremt overarbeidet.

Hmm.. Heggedal legesenter... Jeg kvier meg hver gang jeg må ned på det legesenteret. Føler en usikkerhet på om jeg vil bli tatt seriøst pga. tidligere opplevelser med Dr. Greibrokk og legesentere generelt.

Dette er et populært legesenter for personer i LAR systemet, og dessverre går det ut over legesenteret. Leger som ofte sitter i møter. Ellers er det pasienter som er så vanskelige å ha med å gjøre at de bare kan komme inn i rommet midt under legetimen din. Dette er noe jeg har sett ofte, folk som får hjelp uten time, bare fordi legen ikke vil lage en scene med denne vanskelige pasienten f.eks.

En annen ting å legge til er vel usikkerheten over hvilket humør du finner legen i når man ankommer. Noen ganger er han veldig blid, andre ganger går jeg ut av kontoret med tårer/klump i halsen å føler meg rett og slett latterliggjort.

Alt i alt anbefaler jeg Greibrokk som en Familielege. Der har jeg hørt at han er flink og har mye god tilbakemelding.

Høflig, hyggelig kar, bryr seg og følger opp.

Vår erfaring med denne legen er av de beste, tross alle andres
meninger. gjør alt man ber han om og grei. derimot har de på legesenteret en meget uhøflig lege sekretær som svarer meget
uhøfilg på telefonen og burde ikke ha jobbet der. drar ned hele lege kontoret.

Ok

Jeg gikk med samme problem til legen mange ganger, uten at jeg følte jeg ble tatt serriøst, eller det ble gjort noe med. Da jeg skiftet lege, brukte hun 5 min på å diagnosistere, og løre problemet.

Vente tid på øyeblikk time ca. 5 dager.

man må bestemme seg å bli syk ca 1 uke i forveien for å få lege time.
Har heldigvis legevakten på Bærum sykehus man kan dra til, men hvorfor ha fast lege da.
Vanskelig å bytte fast lege, da de fleste andre lege kontor fulltegnet, Heggedal legesenter har over 1000 ledige plasser( i motsetning til de fleste legekontor i Asker som har ingen eller få)
utrolig, enda er det lang vente tid, det er til å undres over.
Vanskelig å finne ny fastlege da få har plass til flere pasienter.

Solid Familielege

Meget behagelig fastlege som har bistått oss/meg i mange år ( siden tidlig -90-tall ). Empatisk , imøtekommende og alltid forståelsesfull. Selv etter å ha flyttet ut av fylket har vi valgt å beholde ham som fastlege. Som andre har nevnt hadde legesenteret blitt enda bedre om alle hadde vært som Greibrokk. Mottagelsen man altfor ofte får når man ringer må det gjøres noe med, som servicevennlighet og imøtekommenhet.