Thor Ivar Greibrokk

Heggedal legesenter

Autorisasjon (1986)

Ingen på venteliste

Heggedal legesenter Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Heggedal Legesenter Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal
Thor Ivar Greibrokk er en av 78 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Ivar Greibrokk

Meget hyggelig lege.

All ros,
Vi har hatt med Greibrokk og gjøre i et flere års sykdoms tilfelle, og det har hele tiden vært en fornøyelse.
Meget hyggelig og lett doktor å ha med å gjøre.

Har ett svært solid inntrykk av legen min.

Han er hardt-arbeidende og kommer alltid i lett jogge-tempo for å hente deg på venterommet.
De få minuttene en har til rådighet under en legetime forvalter han svært konstruktivt vær gang, uten at det går på bekostning av å være imøtekommende og lyttende.

Han har mange års erfaring, og jeg har inntrykk av at han oppriktig motiveres av å kunne bruke erfaringen sin til å hjelpe andre mennesker med smått å stort.

Etter mer enn 30 år, med ganske gjennomsnittlig hyppighet på legebesøkene mine, så har jeg faktisk ikke en eneste dårlig erfaring.

Nå har selve legesenteret modernisert seg også, og de tilbyr videokonsultasjoner. Noe som er helt genialt for mange av de "vanlige" henvendelsene til legen sin.

Vurdering av legekontor og fastlege på Heggedal legesenter

Jeg føler meg ivaretatt på en god måte både av legesekretærer og fastlege.
Jeg har en god dialog m fastlege hele veien angående mine diagnoser. «Min sky» er et betryggende og godt verktøy når f.eks. nye resepter og bestilling av konsultasjon behøves. Slik slipper man å dra ned på legesenteret hver gang en trenger disse tjenestene. Det kan ofte være en utfordring og belastning når man er i dårlig form. Og ventetiden kan jo være lang her også i perioder d er «stort trøkk på senteret»

Trygg og viser respekt for pasienter

Hei. Thor ivar greibrokk er en fantastisk og veldig hyggelig lege.🌷🌷han er tilgjengelig for pasienter.
Tar hensyn til pasientens situasjon.
Er hjelpsom og lytter til pasienten.

Trygg, kunnskapsrik og man blir tatt på alvor. Noe ventetid på Heggedal Legesenter, men det kan ikke legene belastes for.