Thor Ivar Greibrokk

Autorisasjon (1986)

Thor Ivar Greibrokk er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Ivar Greibrokk

Vente tid på øyeblikk time ca. 5 dager.

man må bestemme seg å bli syk ca 1 uke i forveien for å få lege time.
Har heldigvis legevakten på Bærum sykehus man kan dra til, men hvorfor ha fast lege da.
Vanskelig å bytte fast lege, da de fleste andre lege kontor fulltegnet, Heggedal legesenter har over 1000 ledige plasser( i motsetning til de fleste legekontor i Asker som har ingen eller få)
utrolig, enda er det lang vente tid, det er til å undres over.
Vanskelig å finne ny fastlege da få har plass til flere pasienter.

Solid Familielege

Meget behagelig fastlege som har bistått oss/meg i mange år ( siden tidlig -90-tall ). Empatisk , imøtekommende og alltid forståelsesfull. Selv etter å ha flyttet ut av fylket har vi valgt å beholde ham som fastlege. Som andre har nevnt hadde legesenteret blitt enda bedre om alle hadde vært som Greibrokk. Mottagelsen man altfor ofte får når man ringer må det gjøres noe med, som servicevennlighet og imøtekommenhet.

For liten tid

Har hatt greibrokk som lege i over 25 år,og liker han.Det som gjør at jeg nå bytter fastlege er nr1: Det er dårlig tilgjengelighet på tlf.Nr2:Hun ene helsesekretæren får deg til å føle deg dum og som ett hår i suppa.Nr3: Jeg får aldri time før langt fram,opptil 14 dager.De er altfor fullbooket.Nr4:Alltid forsinket,ofte over 30 minutter.Nr5:Føler at legen ikke egentlig har tid til meg,og ikke er helt tilstede.

For liten tid

Greibrokk er en lege som er flink men det er alt for stresset på dette legekontoret. De er alltid forsinket og ventetid på telefonen er min 15 minutter og resepsjonistene er uhøflige. Har til og med blitt irettesatt av Greibrokk fordi jeg maset 2 ganger på en henvisning. Da hadde det gått 14 dager.
Anbefaler ikke dette legekontoret. Har nå byttet og er fornøyd med det.

Alltid tilgjengelig

Jeg har hatt Thor Ivar Greibrokk som fastlege i mange år. Pga av en kronisk sykdom har det blitt mange besøk opp gjennom årene. Jeg kan stort sett komme og gå når jeg har behov - uten forhåndsavtalt time - også før/etter kontortid (så lenge han er på kontoret). Stort sett meget flink til å følge opp og sjekke ev. nye løsninger/tilnærminger - også behandlingsformer som er litt eksperimentelle. Svært empatisk, men kan nok oppfattes som litt "rastløs" av pasienter som ikke kjenner ham godt. Papirarbeid er nok ikke det han liker best, men han får det for det meste greit unna. Ringer nesten alltid tilbake samme dag når jeg har forsøkt å kontakte ham/legekontoret.

Fint samarbeid mellom Thor Ivar Greibrokk og Sverre Bang ifbm. ferier/annen type fravær

Meget hyggelig personale på legekontoret også - med ett unntak!