Dag Dæhli

Tlf: 61 31 54 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Dæhli er en av 6 fastleger i Jevnaker

Siste vurderinger av Dag Dæhli

veldig fornøyd

Flink til å lytte og forklare. Han snakker med pasienten, noterer på blokk.
Liker han godt som menneske og lege.

Den absolutt beste lege.

Han hør på meg og tar meg alvorlig og skjønner mine problem med min kroniske sjukdom. Blir henvist videre direkte når det dykker opp nye ting. Han sitter ikke bare der å skriv ut medisiner uten å være helt sikker at je ksn bruke det(allergi)
Føler meg trygg og har vært utrulig heldig med min fastlege.

En dyktig lege

Jeg er innflytter i området, og å finne ny fastlege når en ikke kjenner til noen på forhånd er jo på et vis et "skudd i blinde". Hvor bra det blir, er også personavhengig. En god lege for meg behøver jo ikke være en god lege for andre - og omvendt.

Men jeg har vært heldig, og kjemien oppleves god. Jeg opplever at jeg er i trygge hender, og at dette er en lege jeg har tillit til. Han er nøye, og oppmerksom, og ved et par anledninger har han raskt oppdaget ting som tidligere leger jeg har hatt, har oversett. Da har jeg umiddelbart blitt henvist videre.

Jeg har funnet min fastlege, helt enkelt.

Flink lege

Kan tidvis virke litt kort, men er dyktig og følger opp.

Er veldig streng når det gjelder penicillin, men sjekker grundig, og gir det hvis det er reelt behov.

Er ikke redd for å henvise videre, og er veldig flink til å følge opp henvisinger, og også til å kutte ned ventetiden hvis han føler du ikke blir prioritert hos sykehus/instutisjon du er henvist til.

En god lege som tar deg på alvor.

Dette er en lege jeg vil anbefale. Han har tid til deg, hører på deg og gir seg ikke før alt er sjekket. Sender deg videre der han selv kommer til kort, og er ikke redd for å innrømme at han ikke vet alt om alt.