Jan Arild Eggesvik

Nordkyn legetjeneste - Kjøllefjord

Johan Salmillas Veg 22 9790 Kjøllefjord
Jan Arild Eggesvik er en av 2 fastleger i Lebesby

Siste vurderinger av Jan Arild Eggesvik

Flink, men gir blaffen i tider

Eggesvik virker interessert, og er samvittighetsfull og hyggelig, og han er lett å like, siden han er profesjonell og skikkelig. Men han virker stort sett svært stresset, og ser lite opp fra pc-skjermen. Som de fleste leger jeg har møtt, har heller ikke E. tid til å "gå under overflaten" for å finne ut om symptomene dine kanskje henger sammen med noen flere sider av livet ditt enn det helt opplagte. Men det dårligste trekket er at han har absolutt ikke har repekt for andres tid, og lar deg ofter vente både en og to timer på å slippe inn på kontoret. Jeg har selv aldri ventet mindre enn tre kvarter for å komme inn til timen med ham, og jeg har kjent denne legen i to og et halvt år med en rekke møter. Jeg bytter nå lege, har ikke tid til denne.

En meget god fastlege for meg

Beste og dyktigste legen i Lunner, Han tar meg som pasient på alvår, gir seg ikke før han finner ut hva som er galt, blid, og hyggelig,lett å prate med, forteller meg hva som feiler meg i klarteks, det setter jeg stor pris på, liker å vite hva som er galt.

Venter gjerne en time på venterommet.

Dyktig, grundig, imøtekommende og veldig flink til å forklare

Jeg har hatt 3 eller 4 fastleger siden ordningen kom (2004?), Dr Eggesvik er utrolig dyktig, og har tatt meg 100% på alvor og fant ut hva som feilte meg, og utelukket hva som ikke feilte meg, dvs brukte elimenringsmetoden. Man kan føle seg trygg på at man blir tatt på alvor av han. Noe jeg er veldig takknemlig for.

Beste legen i Lunner kommune

Han er veldig proff som lege,noe jeg setter pris på :)
Grundig og flink

Dyktig og vennlig

Hyggelig, smilende, lett å snakke med. Føler meg godt ivaretatt, og trygg. Har inntrykk av at han har høy fagkompetanse.