Maren Ørstad Fossum

Landsbylegene DA

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Landsbylegene DA
Landmoveien 5B 2870 Dokka
Maren Ørstad Fossum er en av 5 fastleger i Nordre Land

Siste vurderinger av Maren Ørstad Fossum

En god lege

Maren er en lege som tar seg tid til å høre på deg og er ikke redd for å sende deg videre til spesialist hvis du ønsker det.

Jeg har hatt mange leger før som jeg har vært misfornøyd med og jeg er kresen til profesjonalitet og kunnskapsnivå. Maren overrasker positivt på begge områder, samtidig som hun er vennlig og personlig. Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang.

Flink

Slår opp og viser hva hun tenker. Forklarer ulike begreper på en lett forståelig måte. Tar deg på alvor og har oppfølgings spm klare.

En trygg og god lege

Fossum tar seg god tid til pasientene sine. Hun er ofte forsinket pga dette, men god hjelp er verdt å vente på.
Hun lytter, undersøker og gir gode råd. Om hun er usikker er hun ikke redd for å spørre kollegaene etter hjelp.
Jeg føler meg godt ivaretatt hos denne legen.

Beste legen vi har hatt

Veldig medfølende menneske. Hun lytter til deg og tar deg som pasient på alvor. Veldig flink lege og sier ifra hvis det er noe hun ikke har vært borti før. Har stort sett vært der med barna mine og har alltid stolt på rådene hennes. Hun er også flink til å gi beskjeder videre

Kjempe bra!

Maren tar seg tid til deg og hører på deg, kjempe dyktig lege, og er kjempe flink i jobben sin!
Beste fastlegen som er!