Bente Calmeyer Gauslaa

Brandbu Helsesenter 2760 Brandbu
Bente Calmeyer Gauslaa er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Bente Calmeyer Gauslaa

Dyktig lege

Tar seg tid til pasientene sine, konsultere med sykehuset når hun har behov for det og viser stor trygghet og medmenneskelighet i jobben sin.

Imøtekommende og dyktig

Er veldig fornøyd med Bente Gauslaa. Føler at hun tar seg tid til å høre på meg og tar meg alvorlig. Er flink til å henvise videre til ytterligere undersøkelser om nødvendig. Dyktig og erfaren, stoler på hennes vurderinger. Dessuten er hun blid og hyggelig.

En dyktig lege

En kjempe dyktig lege! Hun tar deg virkelig på alvor og spør gjerne andre dersom hun er i tvil om noe. Nøler ikke om å sende noen videre til utredning. Er forberedt til timen, og tar seg god tid med pasienten. Hun tar alle ting med i betraktning. Er hyggelig.

Derfor jeg byttet...

Hun forstår ikke problemer.
Hun bare gir deg noen piller og sier at det går sikkert over om et par uker, hun prøver ikke å komme til kjernen av problemet.

Flink lege men også en travel lege

Bente er en flink lege engasjerer seg i hver enkelt pasient, men det er 3 mnd vente tid og resepsjonsdamene er lite behjelpelig når man ringer. Når jeg skal ha en legetime vil jeg ha hos min fastlege. Så ved å kanskje få litt bedre tid vil prioriteringene bli anderledes, men som sagt en flink og tillitsfull lege.