Gert Halleby

Bagn legesenter

• Geriatri
  • Indremedisin

1995

Bagn legesenter Telefonnummer61 34 85 0061 34 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tingvollbakkin 15 2930 Bagn
Gert Halleby er en av 2 fastleger i Sør-Aurdal

Siste vurderinger av Gert Halleby

Ufin og usympatisk

Oppleves som usympatisk og lite inkluderende med pasient som er avhengig av å ha med ledsager. Frekk, og lite tillitsskapende lege som er mest opptatt av å ha rett. Stresset, utydelig og grinete. En dårlig opplevelse for pasienten. En lege skal møte alle sine pasienter med respekt.

En trygg helsearbeider

Jeg har hatt dr. Halleby som fastlege siden 2011. Jeg har kronisk sykdom++ siden 1995, men har aldri møtt en mer tillitsfull og dyktig lege. Har alltid tid til å lytte og undersøke og henviser til spesialist/sykehus hvis det er tvil. Legen ser aldri på klokken og bruker den tiden som trengs for hver enkelt pasient.. Dette kan gå utover ventetid, men det er det sannelig verdt når man vet en får 100% trygg behandling.. Hele min familie har han som fastlege etterhvert.. ANBEFALES

Grei nok

Har vært fastlegen min hele mitt liv, men nå flytter jeg, og da bytter jeg fastlege.

Han gir meg det jeg ber om å få, og tar seg tid til å lytte til meg (som er en stor hypokonder)... negativt er det at det kan være veldig lenge å vente på venterommet, men dette kommer av at han tar seg tid til å høre på de som kommer til han. Men alt i alt er han en god, erfaren lege. Reddet faktisk livet mitt som barn med RS-virus, og har ordnet flere henvisninger for meg, som jeg tror de fleste andre leger bare ville "blåst av".

Fokus på passienten ikke på systemet

Bestemte meg for å få ham som fastlege etter at han behandlet med i en akkuttsituasjon på VLMS på Fagernes. Han stilte presis diagnose der å da. Noe som ikke min tidligere fastlege hadde funnet. Følger opp meget godt. Det som er negativt er at han ikke har respekt for andres ventetid. Ofte opp til to til tre timer forsinket. Du får imidlertid time nesten på dagen, men må vente lenge på venterommet.

Unngå!

Jeg har en kronisk sykdom og ville at den skulle følges opp, hadde ikke lege på stedet og bestillte derfor en prøvetime for å snakke med legen.

Gert Halleby sa rett ut at denne diagnosen trodde han ikke på, og fulge opp med å si at "slike pasienter som deg vil jeg ikke ha her'". Han mente det ville være best for både han og meg,- og at han var en ærlig person"

Slik skal IKKE en kommune-lege oppføre seg. Han hadde ingen faglig kunnskap om sykdommen og var kun interessert i sin egen personlige mening om diagnosen.