Gert Halleby

Tingvollbakkin 15 2930 Bagn
Tlf: 61 34 85 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gert Halleby er en av 2 fastleger i Sør-Aurdal

Siste vurderinger av Gert Halleby

Fokus på passienten ikke på systemet

Bestemte meg for å få ham som fastlege etter at han behandlet med i en akkuttsituasjon på VLMS på Fagernes. Han stilte presis diagnose der å da. Noe som ikke min tidligere fastlege hadde funnet. Følger opp meget godt. Det som er negativt er at han ikke har respekt for andres ventetid. Ofte opp til to til tre timer forsinket. Du får imidlertid time nesten på dagen, men må vente lenge på venterommet.

Unngå!

Jeg har en kronisk sykdom og ville at den skulle følges opp, hadde ikke lege på stedet og bestillte derfor en prøvetime for å snakke med legen.

Gert Halleby sa rett ut at denne diagnosen trodde han ikke på, og fulge opp med å si at "slike pasienter som deg vil jeg ikke ha her'". Han mente det ville være best for både han og meg,- og at han var en ærlig person"

Slik skal IKKE en kommune-lege oppføre seg. Han hadde ingen faglig kunnskap om sykdommen og var kun interessert i sin egen personlige mening om diagnosen.

Gode henvisninger.

Fredag 4. desember 2015 var jeg til undersøkelse på "Øre, nese, hals" på Gjøvik. En innledende kommentar fra behandlende lege der (som åpenbart ikke var noen nybegynner) var "Vi får gode henvisninger fra Halleby."

Dyktig og imøtekommende

Jeg er svært fornøyd med min fastlege, Gert Halleby. Har alltid tid til å hjelpe, og er meget effektiv. Setter pasienten i fokus- ikke systemet, og det betyr veldig mye for meg. Kan anbefales på det aller varmeste.

Et dyktig medmenneske

Dr Halleby tar pasientene på alvor, og har virkelig hjulpet og støttet meg i vanskelige tider! Også er han masse kunnskap og en utrolig flink spesialist.

Meget faglig dyktig

Han tar seg tid til å ta vare på sine pasienter. Han 'bryr seg om' og viser forståelse. Legger vekt på å forklare, gjerne med kopier av dokumentasjon. Jeg opplever ham som omsorgsfull og vennlig, og håper kommunen som arbeidsgiver vet å verdsette Dr. Halleby slik at han blir her i mange år.

Dyktig tillitskapende og innsiktsfull.

Denne legen tar pasientene på alvor og kjemper pasientenes sak når behandling på sykehus er løsningen.

Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste.

Strålende lege!

Dr. Halleby er simpelthen svært dyktig, og jeg tror ikke jeg har vært hos noen bedre lege i hele mitt liv. Han tok seg god tid til meg, ringte til de relevante institusjonene for å forhøre seg om videre behandling, viste meg illustrert litteratur for å gi inntrykk av hva problemet var.

Han unngår også å si ting han ikke kan stå for, falske betryggelser og lignende, noe jeg setter stor pris på. Alt i alt er Dr. Halleby en lege jeg lett kan anbefale.

Den beste leen i Sør Aurdal

En av de beste legen, jeg har hatt i de siste 20 årene. Han er intramedisinær, lang erfaring. Jeg kan få time på samme dagen. Sør Aurdal må være heldig for at han er her, og håper at han blir her til han blir pensjonist

Legen "min"

Tar frem artikkler og forklarer. Står på for å få fortgang i saken når det haster

Den beste!

Han finner løsninger på det meste, og er helt til stede i situasjonen.

Flott lege! Han kan være litt "kort" til tider, men gjør det meste for sine pasienter. Han kaller en spade for en spade - og det er ingen tvil i hans meninger. Forøvrig Valdres`s beste indremedisiner.

Sponset av legemiddelindustrien?

Denne legen behandler symptomer med medisiner, bryr seg sjelden om å finne årsaken bak, når en bivirkning dukker opp gir han medisiner mot bivirkningen og har et dårlig temperament når han får spørsmål han ikke liker... Han BANNET så det lyste i samtale med barn til stede!

Mangel på kommunikasjon

Mest opptatt av å ha flest pasienter pr dag og få betalt for det. Har liten tid til pasienten og kommuniserer dårlig. Skriver ut medisiner litt for raskt, istedenfor å undersøke.

En ev de beste legene jeg har hatt kontakt med

Han er meget god, når det gjelder intramedisin. Jeg får time, når jeg vil. Ingen venteliste. I en kveldsbesøk brukte han faktisk 90 minutter for meg. Fantastisk, dyktig person

For rask til å skrive ut resepter

Denne legen er for raskt ute med å gi ut medisiner, isteden for å undersøke grundig videre for å finne den reelle årsaken til plagene.