Gert Halleby

Autorisert1995
  • Geriatri
  • Indremedisin
Ledige plasser 14 av 970
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bagn legesenter

Tingvollbakkin 15 2930 Bagn
Gert Halleby er en av 2 fastleger i Sør-Aurdal

Siste vurderinger av Gert Halleby

Unngå!

Jeg har en kronisk sykdom og ville at den skulle følges opp, hadde ikke lege på stedet og bestillte derfor en prøvetime for å snakke med legen.

Gert Halleby sa rett ut at denne diagnosen trodde han ikke på, og fulge opp med å si at "slike pasienter som deg vil jeg ikke ha her'". Han mente det ville være best for både han og meg,- og at han var en ærlig person"

Slik skal IKKE en kommune-lege oppføre seg. Han hadde ingen faglig kunnskap om sykdommen og var kun interessert i sin egen personlige mening om diagnosen.

Gode henvisninger.

Fredag 4. desember 2015 var jeg til undersøkelse på "Øre, nese, hals" på Gjøvik. En innledende kommentar fra behandlende lege der (som åpenbart ikke var noen nybegynner) var "Vi får gode henvisninger fra Halleby."

Dyktig og imøtekommende

Jeg er svært fornøyd med min fastlege, Gert Halleby. Har alltid tid til å hjelpe, og er meget effektiv. Setter pasienten i fokus- ikke systemet, og det betyr veldig mye for meg. Kan anbefales på det aller varmeste.

Et dyktig medmenneske

Dr Halleby tar pasientene på alvor, og har virkelig hjulpet og støttet meg i vanskelige tider! Også er han masse kunnskap og en utrolig flink spesialist.

Meget faglig dyktig

Han tar seg tid til å ta vare på sine pasienter. Han 'bryr seg om' og viser forståelse. Legger vekt på å forklare, gjerne med kopier av dokumentasjon. Jeg opplever ham som omsorgsfull og vennlig, og håper kommunen som arbeidsgiver vet å verdsette Dr. Halleby slik at han blir her i mange år.