Tore Hansen

Tlf: 61 19 88 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Hansen er en av 16 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Tore Hansen

Trygg Lege

Tore var som lege ,den beste 😆.han var meget dyktig.hadde så stor tillit til han.unik Lege.🖒🖒🖒Får aldri en slik lege noen gang.😥

Den beste

Den beste legen man kan drømme om å ha som sin fastlege, både faglig og menneskelig.

Synd at han går av med pensjon nå.

Ønsker han et langt og godt liv.

Trygg, empatisk og jordnær.

Tore Hansen er en empatisk, lyttende og jordnær person. Tar tak og henviser videre isteden for å trille piller.
Næringslivet hadde trengt mange Tore Hansener. :-)
Dette var ingen lett avgjørelse for meg, men pga flytting så har jeg allerede pendlet til han for legetime i flere år. Ønsker Tore Hansen lykke til videre og husk. Ikke glem og trapp ned.

Står med åpne armer klar til å hjelpe deg!

Har hatt Tore Hansen som fastlege i flere år. Jeg møter, hver eneste gang en lege med armene åpne og en "jeg er her for deg, hva kan jeg hjelpe deg med" utstråling. Han lytter, er forståelsesfull og er genuint interessert i deg og ditt. Jeg har tatt alt fra flere blodprøver, fått henvisning hit og dit etter ønske, legeerklæring til bruk i skolen osv. En vanlig sjekk kan ha noe lang ventetid, men haster det er det alltids en time å få på dagen eller dagen etter. Ingenting å utsette på Tore, jeg er såå fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt!

Han er dyktig og forståelsesfull! Han tar seg tid til å lytte til det jeg forteller. Han er flink til å forklare.