Tore Hansen

Gjøvik Legesenter AS

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik
Tore Hansen er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Tore Hansen

Står med åpne armer klar til å hjelpe deg!

Har hatt Tore Hansen som fastlege i flere år. Jeg møter, hver eneste gang en lege med armene åpne og en "jeg er her for deg, hva kan jeg hjelpe deg med" utstråling. Han lytter, er forståelsesfull og er genuint interessert i deg og ditt. Jeg har tatt alt fra flere blodprøver, fått henvisning hit og dit etter ønske, legeerklæring til bruk i skolen osv. En vanlig sjekk kan ha noe lang ventetid, men haster det er det alltids en time å få på dagen eller dagen etter. Ingenting å utsette på Tore, jeg er såå fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt!

Han er dyktig og forståelsesfull! Han tar seg tid til å lytte til det jeg forteller. Han er flink til å forklare.

Savner Tore Hansen - ingen i nærheten i Oslo

Etter å ha hatt Tore som min fastlege i de 26 årene vi bodde i Gjøvik, må jeg 3 år etter at vi flyttet til Oslo få lov å uttrykke min store beundring for ham som lege og den behandling og oppfølging jeg fikk. Det jeg har opplevd her i Oslo kommer ikke i nærheten av det.
Tore har noen av de viktigste egenskapene en lege etter min mening skal ha:
Evne til å sette seg inn i pasientens situasjon (empati), likefram og ærlig - later ikke som han vet/kan hvis han ikke gjør det, humoristisk sans og alltid tid til litt hyggelig prat sjøl så travelt han har det.
Jeg følte meg alltid trygg i Gjøvik Legesenter og Tore Hansens varetekt.
Til slutt en oppfordring til Tore: Tenk litt på deg sjøl også! Det er kanskje mulig å jobbe litt mindre etterhvert?

En god lege

Tore Hansen er veldig forståelsesfull. Han tar seg tid til å lytte og har empati, samtidig som han har litt humor. Han prøver å hjelpe på beste måte, og henviser videre hvis han ikke er sikker.

Har hatt han som lege i noen år og er veldig fornøyd.

Empatisk lege:)

Tore Hansen er en empatisk lege med gode kommunikative ferdigheter. Han tar deg seriøst og møter deg som medmenneske.