Tore Hansen

Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik
Tlf: 61 14 05 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Hansen er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Tore Hansen

Trygg, empatisk og jordnær.

Tore Hansen er en empatisk, lyttende og jordnær person. Tar tak og henviser videre isteden for å trille piller.
Næringslivet hadde trengt mange Tore Hansener. :-)
Dette var ingen lett avgjørelse for meg, men pga flytting så har jeg allerede pendlet til han for legetime i flere år. Ønsker Tore Hansen lykke til videre og husk. Ikke glem og trapp ned.

Står med åpne armer klar til å hjelpe deg!

Har hatt Tore Hansen som fastlege i flere år. Jeg møter, hver eneste gang en lege med armene åpne og en "jeg er her for deg, hva kan jeg hjelpe deg med" utstråling. Han lytter, er forståelsesfull og er genuint interessert i deg og ditt. Jeg har tatt alt fra flere blodprøver, fått henvisning hit og dit etter ønske, legeerklæring til bruk i skolen osv. En vanlig sjekk kan ha noe lang ventetid, men haster det er det alltids en time å få på dagen eller dagen etter. Ingenting å utsette på Tore, jeg er såå fornøyd!

Den beste legen jeg har hatt!

Han er dyktig og forståelsesfull! Han tar seg tid til å lytte til det jeg forteller. Han er flink til å forklare.

Savner Tore Hansen - ingen i nærheten i Oslo

Etter å ha hatt Tore som min fastlege i de 26 årene vi bodde i Gjøvik, må jeg 3 år etter at vi flyttet til Oslo få lov å uttrykke min store beundring for ham som lege og den behandling og oppfølging jeg fikk. Det jeg har opplevd her i Oslo kommer ikke i nærheten av det.
Tore har noen av de viktigste egenskapene en lege etter min mening skal ha:
Evne til å sette seg inn i pasientens situasjon (empati), likefram og ærlig - later ikke som han vet/kan hvis han ikke gjør det, humoristisk sans og alltid tid til litt hyggelig prat sjøl så travelt han har det.
Jeg følte meg alltid trygg i Gjøvik Legesenter og Tore Hansens varetekt.
Til slutt en oppfordring til Tore: Tenk litt på deg sjøl også! Det er kanskje mulig å jobbe litt mindre etterhvert?

En god lege

Tore Hansen er veldig forståelsesfull. Han tar seg tid til å lytte og har empati, samtidig som han har litt humor. Han prøver å hjelpe på beste måte, og henviser videre hvis han ikke er sikker.

Har hatt han som lege i noen år og er veldig fornøyd.

Empatisk lege:)

Tore Hansen er en empatisk lege med gode kommunikative ferdigheter. Han tar deg seriøst og møter deg som medmenneske.

Proffesionel og flink

Kjempefornøyd. Hatt ham som fastlege siden 1983. Han er meget flink og proff.
Men han er travel og alltid fullbooket.

Et varmt menneske og flink lege.

Tore er en hyggelig mann jeg føler meg trygg på. Han er veldig dyktig faglig. Jeg føler at han alltid har tid til meg. Det er ikke lang ventetid på time. Jeg hører til hans praksis på Lena.

tore

meget hyggelig og kjempe flink lege.
har veldig mye å gjøre,men er alltid blid og ber deg stige på:O)
flink til å finne ut hvorfor og hva som feiler pasienten,og klarer han det ikke henviser han raskt videre.

Min mening om Legen

Har hatt legen som Fastlege i ca. 10 måneder men er alikevel veldig godt fornøyd med både legen og legesenterets øvrige personell.

beste legen på hele toten og gjøvik område

Tore hansen har vært fastlegen til mine oldeforeldre, beateforeldre, å pappa å nå meg, alle har vært og er utrolig fornøyde med han! Han er flink til å henviser til spesialister om han ikke klarer å si selv hva det er.

lege som lytter

han er den beste, lytter til deg, ser deg, kan spøke, gruer meg til den dagen han skal slutte! i mine øyne så er det ikke noen lage som kan måle seg til han. og er det noe han ikke har peiling på så henviser han deg til noen andre som kan det, og ikke prøver å sette en diagnose selv. for han vil finne ut hva som er galt med en.

Min fastlege!

Hansen er en enestående doktor! Da en lege ved Gjøvik sykehus nektet for at det var noe galt med kneet mitt, sto Hansen på sitt og fikk satt diagnosen bakre korsbånd og henviste så videre til Ullevål! Kunne ikke tenkt meg å ha en annen lege. Han ser både meg og problemene jeg kommer med.

EN GOD LEGE

Etter div lege bytter har jeg endt opp med Tore Hansen.
Han ser meg og lytter...tar det jeg sier på alvor...undersøker og evnt henviser videre...Aldri nedlatende eller bedrevitende. men virkelig lytter og hører på det som blir sagt.
Han er å anbefale på det varmeste.
Får raskt time og han ringer opp igjen om det er nødvendig.

TRIVELIG OG EFFEKTIV UTEN STRESS

Tilgjengelig når du virkelig trenger det! Behagelig og avstressende,tross stor arbeidsmengde. Har stabile, dyktige og trivelige medarbeidere!

God tillit til fastlegen min

Han er en fastlege som lytter til pasieneten, om han ikke kan stille diagnosen selv så er han flink til å henvise videre til spesialister. Alltid imøtekommende og lett å snakke med. Ivaretar pasientene godt.

Tid og tillit

Følger opp pasienten. Tar deg på alvor. Henviser videre når det er nødvendig.

Norges mest brukte fastlege

sto det om Tore Hansen i VG! Dette er nok ikke foruten grunn!
Han har det alltid travelt, er alltid forsinket og timer er det lenge å vente på!
-Men da man omsider kommer inn til han, ser han meg, han vet min historikk og støtter/veileder meg! Også fordi han henviser videre, får meg til å føle at jeg blir tatt på alvor!
Eneste lille negative jeg har å utsette på han, er at jeg skulle ønske han kunne sette diagnoser selv. Feks er han ikke enig i diagnose satt av Revmatismesykehuset, men deres diagnose blir stående.

Meget hyggelig og kompetent lege

Tore Hansen i alltid imøtekommende og oppdatert på min historikk. Blir møtt med en følelse av at han har oversikt og er nøyaktig.
Kan anbefales på det sterkeste, men vet at han er fullbooket på dette tidspunktet. (Mai 2012)