Else Helbo

Lillehammer Legesenter DA Kvinne, 67 år

Autorisert1979
Ledige plasser 18 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lillehammer Legesenter DA

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Else Helbo er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Else Helbo

Veldig god og hyggelig lege

Tar seg tid til å prate meg deg. Følge opp det du har nevnt i tidligere timer. Tar deg seriøs. Blir å savne henne siden jeg må flytte fra Lillehammer. En av de beste legene jeg har hatt.

Jeg har hatt mange forskjellig, mange gode og mange dårlige leger. På mandag var jeg hos Else for første gang, og med en gang jeg møtte henne var jeg skeptisk. Hun var eldre, så jeg var veldig bekymret for å bli dømt som enda en av de late ''ungdommen nå til dags'', men det ble jeg slett ikke. Hun så gjennom meg med en gang, og jeg merket med en gang at dette var en lege jeg kunne ha tillit til. Hun spurte meg rett ut om ting, og satte seg virkelig inn i situasjonen min. Nå, etter mange år føler jeg virkelig at jeg er i ferd med å få hjelpen jeg faktisk trenger.

Flott og ærlig Lege

Else er min fastlege og hun en veldig spesiell dame.
Hun tenker utenfor boksen og er lett å snakke med. Hun gir gode og ekle råd, tar seg tid for å hjelpe deg.
Men jeg må vel finne meg en ny fastlege snart, da Else sikkert går av med Pensjon.
Jeg gir henne min tillit, hun kommer hjem til deg, ringer utenfor kontor tid.
Hun er en dyktig lege, kanskje litt spesiell måter å jobbe på men tommelen opp fra meg.

En lege som bryr seg

Else lar deg aldri føle deg til bry. Hun har en rolig fremtreden og tar seg tid til å høre på det som plager deg.
Det jeg setter mest pris på er kanskje likevel at hun ofte har andre løsninger enn piller og sykemelding, selv om man selvfølgelig også får det, om det trengs :)
Ventetid er det om man kommer utpå dagen, men som andre skriver så er det fordi hun tar seg tid til ALLE pasienter.

Faglig dyktig og bryr seg

Jeg har oppi åra og har truffet litt av hvert i legestanden.

Else er den eneste jeg har truffet av leger som genuint bryr seg om min helse og velvære. Hun ringer tilbake selv langt ut på kvelden hvis jeg har en forespørsel.

En fantastisk lege som tar seg god tid til deg, noe som av og til fører til litt venting før du kommer inn, men da vet du hvorfor!