Anton Fredrik Hole

Lesja Legekontor

Anestesiologi

Autorisasjon (1976)

Lesja Legekontor Telefonnummer61 24 42 0061 24 42 ...
Romsdalsvegen 1382, 2665 Lesja 2665 Lesja
Anton Fredrik Hole er en av 3 fastleger i Lesja

Siste vurderinger av Anton Fredrik Hole

Lege. Medmenneske. Kunnskapsrik med lang erfaring

Har hatt Anton Hole som fastlege i mange år. Jeg har et sammensatt og vanskelig sykdomsbilde. Har hatt det svært vanskelig da jeg ikke har klart å opparbeid tillit til andre leger. Etter at jeg var så heldig å få Anton Hole som fastlege har alt snudd seg i den grad en lege er i stand til det. Har diagnoser som er medisinsk uhelbredelig. Som pasient med prognoser som ikke lover bedring, tvert om, gitt av overleger på større sykehus er jeg nå i stand til å bære fremtidsutsiktene. Her er fastlegens vanskeligste oppgave å vise skjønn, for faktum er at det står mellom liv og død. Jeg kan stadfeste at jeg nå i en alder av 60 år kan jeg takke Anton Hole for at jeg kan føle likeverdig som friske mennesker. Etter min oppfatning bør vi komme bort fra egen sykeliggjøring som legemiddelindustrien er med på å støtte med stadig nye medisiner.
En fastlege har en svært vanskelig oppgave med å vise skjønn. Ikke minst ved å lære pasienten å kjenne.
Har i dag aldri tidligere hatt en fastlege med evne til å vise skjønn i mine diagnoser som kan statdsfestes av flere overleger. Har også erfaring med leger som på få timer var i stand til å rive ned det en dyktig fastlege har brukt år på å bygge opp.

Sånn burde alle leger være.

Som pårørende til pasient ved Lesja Sjukeheim, ser og hører jeg hvilken fantastisk jobb han gjør som tilsynslege her. Han tar seg god tid, både til pasientene og til oss. Han gir alle følelsen av å være "dagens viktigste".

Verdens beste lege

Anton Hole er en sjeldenhet. Han er ufattelig dyktig, hjelpsom, stiller opp og setter seg inn i alt som trengs, medmenneskelig, trygg og forståelsesfull. Han tar deg alvorlig når ingen andre gjør det.

En lege for folket er Anton Fredrik Hole

En meget hyggelig Lege. Tar godt imot sine pasienter. Har tid til å lytte og sette seg inn pasientens sykdomsbilde. En Lege som er å anbefale på det sterkeste, har kun gode erfaringer med Anton Fredrik Hole. En virkelig Lege for folket.

Den beste legen jeg har hatt :)

En lege som er medmennskelig å som tar pasientene seriøst . Han setter seg inn i hva plagene/ sykdom er for noe . Har bare gode ord å si om han .