Hilde Beate Gudim

Skui legekontor

1981

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Skui legekontor
Skuiløkka 17 1340 Skui
Tlf: 67 17 77 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Beate Gudim er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

Dårlig på tid men kunnskapsrik

At kontoret ikke lærer og gir en bedre service på når de skal møte opp.
Satt på venterommet i 1 time og 20 minutter uten å engang få en kommentar på når det blir min tur.
Det er respektløst.
Hilde er en gave til de som bruker henne. ekstremt dyktig.

Umulig å få tak i

Ingen tar telefonen når man ringer og man blir bare koblet fra, totalt uakseptabelt og sånn skal det ikke være i 2017!

Beste lege EVER med unike evner!

Hilde jobber LANGT ut over normal arbeidstid, selv på søndager, fordi hun bryr seg om pasientene sine og gjør en meget forsvarlig jobb som lege. Få mennesker "ser" det arbeidet hun gjør utenom åpningstiden sin. Alle vil ha mer av tiden hennes, men hun er bare ETT menneske. Og "kloning" er dessverre ikke lov i Norge i dag. Tittelen hennes holder ikke mål, den bør endres. :-)

Unik dyktig og enestående

Har hatt Hilde som fastlege i 30 år.
Hun tar deg på alvor og ser hele deg som mennesket!
Hun er faglig veldig dyktig samtidig som hun er forståelsesfull og har empati.Hun er en sjelden blomst innen helsevesenet og et unikt og varmt mennesket. som har hjulpet meg og sett meg når jeg har hatt det som verst.
Takker Hilde og de fantastiske legesekretærene Kari og Mette for all god hjelp.Dette kan jeg med hånden på hjertet si er det beste teamet du som pasient kan oppleve!

Fantastisk lege og et godt menneske

har vært hos Dr Hilde i over 30 år, og jeg bytter aldri. Hun tar seg tid til deg selvom hun ikke har tid. Kjipt å vente over 1 time hver gang, men verdt det når du kommer inn. Da er det du som lager mer kø nemlig.

Min første og beste fastlege gjennom 30 år!

Er så takknemlig og føler meg så priviligert og ha Hilde som min fastlege. Føler alltid at jeg har fått den hjelpen jeg trenger hver gang jeg har vært der. Og det har blitt noen møter gjennom nesten 30 år. Hun er et unikt medmenneske!

dyktig lege og varmt menneske

Dyktig lege
Grundig
Lyttende
Forklarer godt
tar seg tid

Har hatt dr Gudin siden jeg var ungdom, og lommer ikke til å bytte før jeg må..
Eneste minus er at jeg må reise langt for å komme meg dit..

Man må alltid vente, hun er alltid forsinket, men det er fordi hun faktisk tar seg tid til den som er inne.. Verdt ventetiden..

Flink med stor F!

Ja, du må vente lenge. Men når hun henter deg inn er hun der 110%. Hun undersøker, henviser og tror på det du sier. Jeg er mer enn fornøyd.
Kommer du deg inn på Hildes liste er du heldig!

Den beste legen jeg har hatt

Her har jeg møtt en lege som tar meg på alvor. Hun er kunnskapsrik og har empati. Tar seg tid selv om kontoret er fullt. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Ganske enkelt fantastisk

Hilde har vært min fastlege i snart 30 år og jeg bytter aldri! Hun er ganske enkelt en svært flink lege og et helt unikt menneske . Hun bruker god tid på hver enkelt pasient og jeg føler aldri at jeg må skynde meg å bli ferdig. Hun husker detaljer om meg og livet mitt og bryr seg virkelig!
Legesekretærene er også utrolig imøtekommende og blide, det er et legekontor som er gjennomsyret av serviceinnstilling, omtanke og hyggelige ord!

Jeg er veldig fornøyd med Hilde. Har måttet forholde meg til mange leger, og Hilde er den beste jeg har vært borti. Hun tar seg god tid og er alltid opptatt av at jeg skal ha det best mulig. Hun lytter alltid, engasjerer seg i situasjonen min og gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg er veldig heldig som har henne som lege.

Det blir en del tid på venterommet før timene, men det er legetimer det garantert er verdt å vente på. Det beviser at hun tar seg god tid til alle pasientene, og jeg vet at hun vil ta seg like god tid til meg når jeg kommer inn. Hilde er ikke bare en god lege, hun er en unikt god lege.

Hun er veldig empatisk og viser at hun bryr seg. Hun er grundig og flink til å ta ting på alvor. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

En fantastisk lege

Hun har en unik evne til å forklare det medisinske - etter først å ha lyttet.

En unik lege; den beste legen i mitt liv.

Ja, dr. Hilde Beate Gudim er den beste legen i mitt liv. Jeg er 66 år - og har opplevd å få lite hjelp i perioder med komplisert sykdom. Jeg anser det rett og slett som et skjebnens lykketreff at jeg oppnådde å få henne som fastlege.
1 Alltid årvåken, konsentret og engasjert.
2 Har en utrolig hukommelse. Refererer til ting jeg har fortalt for lenge siden.
3 Det er unikt i 2013 (og lenge før det) at en fastlege bruker så mye tid på hver pasient. Hun "slurver" ikke med noen! Jeg er sikker på at mange opplever at det å ha henne som lege, gir en følelse av håp og forventning om bedring også på dårlige dager. Noe å holde fast i.
4 Hun er en stor humanist og svært kunnskapsrik. Dette er også viktig!
5 Hun har fine hjelpere i to dyktige kvinner i forværelset. Også her møter jeg stor vennlighet og omsorg.

Dette er ikke bare en slags "menneskelig vurdering" av en fastlege. Det jeg har skrevet over, er for meg det som definerer den legen vi alle ønsker oss; en lege som alltid er fullt oppdatert med alt som er praktisk/teknisk og som aldri nøler med å sende deg til videre undersøkelser andre "steder."
Hun tar alle oppgaver like alvorlig.

Jeg er dypt takknemlig over å ha dr. Hilde Beate Gudim som fastlege.

Meget dyktig

Jeg føler meg trygg hos henne. Hun følger opp og er flink til å vidrehenvise.

Må ofte sitte en stund på venterommet før timen, men når man først kommer inn så er det absolutt verdt det. Hilde er grundig, omtenksom og ærlig. Er det noe hun er usikker på eller mener noen andre har mer kompetanse på, har hun ingen problemer med å si det og sende deg videre. Hun husker deg og din sykdomshistorie og det virker som hun bryr seg hvordan du har det generelt i livet (noe som ofte kan ha en sammenheng med div sykdom) Selvom det kan være mange som venter og det ser ut som de har en stressende dag på legekontoret, er hun likevel rolig og behagelig å snakke med. Bytter aldri fastlege.

Min trygghet

Dr Hilde har vært min lege over 25 år. Har ennå ikke vært misfornøyd når jeg har gått derfra, og det har blitt noen ganger i løpet av alle disse årene. Alltid følt at nå er det MEG hun vil hjelpe. Hun er helt unik!

Absolutt tillit!

Veldig fornøyd! Konsultasjonene er målrettede og legen er grundig. Veldig god oppfølging.

Lyttende, kunnskapsrik og grundig

Fastlege Hilde Beate Gudim tar meg som pasient på alvor. Hun lytter til hva jeg sier, hun undersøker meg grundig, og hun øser av sin kunnskap. Hun tar seg tid til pasienten, og jeg føler meg godt ivaretatt!

Mer enn en lege.

Gudim er ikke bare en lege, hun er en forståelsesfulle dame det går an å snakke med også. Hun har vært min fastlege helt siden fødselen, og er like hjelpsom og sympatisk hver gang man trenger ett legebesøk.

Seriøs og grundig.

Har alltid god tid og er vennlig og imøtekommende. Hun er grundig og har alltid gode råd å gi. Hvis hun er usikker på noe sender hun meg videre evnt. til spesialist.
Hun har vært min fastlege i mange år, også når jeg bodde langt unna.