Hilde Beate Gudim

Autorisasjon (1981)

Hilde Beate Gudim er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

God og trygg fastlege

Empatisk og faglig flink.
Står på for pasientene sine og veldig høy grad av tilgjengelighet. Hun innfrir forventningene man har til en fastlege og ekstra.

Faglig og kunnskapsrik lege

Hilde Beate Gudim er en flott kvinne . Er faglig oppdatert, kunnskapsrikt og ikke minst er veldig engasjert .
Viser respekt og er veldig snill og hyggelig dame.
Håper at hun jobber så lenge så mulig og ikke pensjonerer seg 🥹
Har stor tillit til henne og hennes vurdering og behandling
En flott dame😊😊😊😊

Den beste legen jeg kunne ønsket meg

Jeg har hatt henne som lege i over 30 år, og selv om jeg nå bor langt unna, kommer jeg ikke til å bytte. Hun er utrolig dyktig, kunnskapsrik og erfaren, samtidig som hun er et fantastisk medmenneske. Jeg føler meg alltid trygg hos henne, og hun har sørget for at jeg får riktig hjelp hver gang jeg har trengt det. Hun er en god lytter som tar pasientene sine på alvor, og har god kjennskap til hvem som er dyktige når det trengs videre henvisninger.

Jeg ser at mange her klager over ventetiden, og kaller det respektløst. De bør bytte lege, for de fortjener ikke Hilde! Grunnen til at det er ventetid (som oftest opp mot en time) er nettopp fordi hun er grundig med hver eneste pasient, og tar jobben sin seriøst. Det gjør meg overhodet ingenting å vente, når jeg vet at jeg hun vil være der 100 % for meg når jeg kommer inn, og noen ganger kan det være nettopp pga deg ventetiden blir lenger. Det er godt at det finnes slike leger! Jeg har flere ganger tenkt at jeg aldri ville visst det om hun hadde en dårlig dag, for det har aldri påvirket hvordan hun gjør jobben sin.

Det er også verdt å vite at hun jobber masse ut over arbeidstiden, jeg får alltid raskt svar på meldinger på Helsenorge, og jeg har flere ganger fått oppfølging via telefon utenfor arbeidstiden hennes. Fordi hun virkelig bryr seg om pasientene sine. Jeg kan ikke se for meg at jeg vil finne en lege som henne igjen.

Dyktig lege med altfor mange pasienter

Hun er kvikk og empatisk. Byttet fra henne fordi hun gjør mange feil mht resepter/roter. Litt for nonsjalant mht rapportskriving/ henvisninger. Å hver eneste gang skal man vente i minst to timer på et overfylt venteværelse, såå god er hun ikke.

Lyttende, empatisk.

Tar seg alltid god tid, flink å forklare på en forståelig måte. Tatt på alvor. Lyttende. Gir raskt beskjed på prøver etc.
Forsinkelser....det kan være meg som trenger lengre tid, akutte situasjoner skjer også. Glad hun ikke sitter å sjekker klokka. Tips: Ring og hør om i rute.