Hilde Beate Gudim

Skuiløkka 17 1340 Skui
Hilde Beate Gudim er en av 103 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

Lyttende, empatisk.

Tar seg alltid god tid, flink å forklare på en forståelig måte. Tatt på alvor. Lyttende. Gir raskt beskjed på prøver etc.
Forsinkelser....det kan være meg som trenger lengre tid, akutte situasjoner skjer også. Glad hun ikke sitter å sjekker klokka. Tips: Ring og hør om i rute.

Empatisk og kunnskapsrik

Gudim oppleves som å være en veldig kunnskapsrik lege, hun sjekker alltid grundig ut og kommer med gode råd og behandlinger. Gudim møter deg på en empatisk og fin måte, noe som gjør at man føler seg godt ivaretatt. Dette veier opp for at det til tider er noe lang ventetid.

Stresset

Lang ventetid for å komme inn til legen, noe som er respektløs. Når det først er min tur har hun kun 5 min til rådighet og føler at hun bagatelliserer mine problemer. I utgangspunktet hadde jeg muligens vært helt frisk, dersom jeg hadde blitt tatt på alvor og fått lengre sykmeldinger. Resultatet er at jeg har gått å hanglet på jobb med gradert sykmelding og pådratt meg en ny skade.

Et godt menneske som jeg kommer lett i kontakt med😊

Hvar veldig skeptisk når jeg hørte at Odd Petterson skulle trappe ned,men han sa også at hun var et godt menneske.hadde god tid til meg selv om jeg satt over tiden.glad for at hun er den jeg kan være fortrolig med 😊Takk Hilde Beate Gudim.

Dårlig på tid men kunnskapsrik

At kontoret ikke lærer og gir en bedre service på når de skal møte opp.
Satt på venterommet i 1 time og 20 minutter uten å engang få en kommentar på når det blir min tur.
Det er respektløst.
Hilde er en gave til de som bruker henne. ekstremt dyktig.