Hilde Beate Gudim

Skuiløkka 17 1340 Skui
Hilde Beate Gudim er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

Umulig å få tak i

Ingen tar telefonen når man ringer og man blir bare koblet fra, totalt uakseptabelt og sånn skal det ikke være i 2017!

Beste lege EVER med unike evner!

Hilde jobber LANGT ut over normal arbeidstid, selv på søndager, fordi hun bryr seg om pasientene sine og gjør en meget forsvarlig jobb som lege. Få mennesker "ser" det arbeidet hun gjør utenom åpningstiden sin. Alle vil ha mer av tiden hennes, men hun er bare ETT menneske. Og "kloning" er dessverre ikke lov i Norge i dag. Tittelen hennes holder ikke mål, den bør endres. :-)

Unik dyktig og enestående

Har hatt Hilde som fastlege i 30 år.
Hun tar deg på alvor og ser hele deg som mennesket!
Hun er faglig veldig dyktig samtidig som hun er forståelsesfull og har empati.Hun er en sjelden blomst innen helsevesenet og et unikt og varmt mennesket. som har hjulpet meg og sett meg når jeg har hatt det som verst.
Takker Hilde og de fantastiske legesekretærene Kari og Mette for all god hjelp.Dette kan jeg med hånden på hjertet si er det beste teamet du som pasient kan oppleve!

Fantastisk lege og et godt menneske

har vært hos Dr Hilde i over 30 år, og jeg bytter aldri. Hun tar seg tid til deg selvom hun ikke har tid. Kjipt å vente over 1 time hver gang, men verdt det når du kommer inn. Da er det du som lager mer kø nemlig.

Min første og beste fastlege gjennom 30 år!

Er så takknemlig og føler meg så priviligert og ha Hilde som min fastlege. Føler alltid at jeg har fått den hjelpen jeg trenger hver gang jeg har vært der. Og det har blitt noen møter gjennom nesten 30 år. Hun er et unikt medmenneske!