Hilde Beate Gudim

Autorisasjon (1981)

Hilde Beate Gudim er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

Flink med stor F!

Ja, du må vente lenge. Men når hun henter deg inn er hun der 110%. Hun undersøker, henviser og tror på det du sier. Jeg er mer enn fornøyd.
Kommer du deg inn på Hildes liste er du heldig!

Den beste legen jeg har hatt

Her har jeg møtt en lege som tar meg på alvor. Hun er kunnskapsrik og har empati. Tar seg tid selv om kontoret er fullt. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Ganske enkelt fantastisk

Hilde har vært min fastlege i snart 30 år og jeg bytter aldri! Hun er ganske enkelt en svært flink lege og et helt unikt menneske . Hun bruker god tid på hver enkelt pasient og jeg føler aldri at jeg må skynde meg å bli ferdig. Hun husker detaljer om meg og livet mitt og bryr seg virkelig!
Legesekretærene er også utrolig imøtekommende og blide, det er et legekontor som er gjennomsyret av serviceinnstilling, omtanke og hyggelige ord!

Fantastisk lege

Jeg er veldig fornøyd med Hilde. Har måttet forholde meg til mange leger, og Hilde er den beste jeg har vært borti. Hun tar seg god tid og er alltid opptatt av at jeg skal ha det best mulig. Hun lytter alltid, engasjerer seg i situasjonen min og gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg er veldig heldig som har henne som lege.

Det blir en del tid på venterommet før timene, men det er legetimer det garantert er verdt å vente på. Det beviser at hun tar seg god tid til alle pasientene, og jeg vet at hun vil ta seg like god tid til meg når jeg kommer inn. Hilde er ikke bare en god lege, hun er en unikt god lege.

Hun er veldig empatisk og viser at hun bryr seg. Hun er grundig og flink til å ta ting på alvor. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

En fantastisk lege

Hun har en unik evne til å forklare det medisinske - etter først å ha lyttet.