Hilde Beate Gudim

Autorisasjon (1981)

Hilde Beate Gudim er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Hilde Beate Gudim

Lyttende, kunnskapsrik og grundig

Fastlege Hilde Beate Gudim tar meg som pasient på alvor. Hun lytter til hva jeg sier, hun undersøker meg grundig, og hun øser av sin kunnskap. Hun tar seg tid til pasienten, og jeg føler meg godt ivaretatt!

Mer enn en lege.

Gudim er ikke bare en lege, hun er en forståelsesfulle dame det går an å snakke med også. Hun har vært min fastlege helt siden fødselen, og er like hjelpsom og sympatisk hver gang man trenger ett legebesøk.

Seriøs og grundig.

Har alltid god tid og er vennlig og imøtekommende. Hun er grundig og har alltid gode råd å gi. Hvis hun er usikker på noe sender hun meg videre evnt. til spesialist.
Hun har vært min fastlege i mange år, også når jeg bodde langt unna.

Ikke rart listen hennes er full!

Jeg har hatt Dr. Hilde som lege fra jeg var rundt to år gammel og har bare godord å si om henne. Jeg får alltid følelsen av at hun er tilstede "hos meg" når jeg er der. Hun bruker den tiden det tar og bruker også tid på generell livssituasjon ("Hvordan har du det om dagen?"). Det er godt å bli spurt om av og til.

Det er ofte forsinkelser, men det gjør meg faktisk ingenting. Det er en travelt kontor, hun er en populær dame. Jeg slår meg til ro med at hun gir de andre pasientene den samme gode behandlingen og den tiden de trenger. Jeg tar med meg boken min og venter :)

Profesjonell lege

Gudim har vært min fastlege så lenge jeg har levd. De gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg alltid blitt godt behandlet. Både av Gudim og av legesekretærene. Jeg bor ikke lenger i Bærum, men jeg har beholdt Gudim som fastlege nettopp på grunn av at hun er så dyktig.