Niels Jahren

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Niels Jahren er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Niels Jahren

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Jahren som lege. Han tar seg tid til å lytte og tar pasienten veldig seriøs. Han sitter ikke på PC-en og skriver mens du prøver å snakke, men ser deg.

En av de beste legene jeg har hatt.

Niels møtte meg alltid ute på venterommet og håndhilste høflig på meg. Han var rolig og tålmodig, og lyttet til alt jeg hadde å si. Han var snill og forståelsesfull, og jeg anbefaller han sterkt.

Den beste legen

Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri fått barn. Etter fem aborter på tre år, og fått beskjed om av en gynekolog om at jeg ikke kan bære frem barn, så hjalp han meg med å finne frem til riktig diagnose for å bære frem. Han ringte meg når jeg hadde mistet for å spørre hvordan det gikk og sendte meg alltid videre til riktige fagfolk.

Nå sitter jeg her med to friske barn som har han som fastlege også.

Anbefales, han følger virkelig opp pasientene.

Udugelig lege

Jahren er en lege som absolutt frarådes å gå til. Både min datter og jeg har vært så uheldig å møte ham på legevakten, til sammen tre ganger. Han er totalt uinteressert i pasienten, vil ikke lytte på hva vi sier, gidder ikke sjekke tidligere sykehistorikk til tross for innstendig oppfordring, og har null evne til å skjønne ting som ikke synes utenpå. Kunne jeg gitt karakter med minus foran, hadde jeg gjort det.

God lege

Jahren er en god lege, brukt han i over 20 år, litt vel opphengt av pc en, samtidig liker jeg at han få gjort tingene der og da. Litt lite flink å ta initiativ , men stort sett gjør han det en ber om. Han virker veldig proffesjonell på meg. Men i tider ganske sliten. Veldig bra at hans kontor åpner for Mail kontakt, mangt kan ordnes med Mail. Jeg er fornøyd.