Niels Jahren

Tlf: 61 13 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Niels Jahren er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Niels Jahren

Rutinert og profesjonell

Har hatt Niels som fastlege i mange år, og kan skrive under på at han er en rutinert og gjennomført profesjonell lege, med store kunnskaper om psykiske og fysiske helseutfordringer.

Niels kommuniserer godt og tydelig, og er alltid interessert i å gi pasienten en grundig forklaring, dersom pasienten er interessert i dette. Han skygger heller ikke av banen for å diskutere kompliserte faglige spørsmål med lekfolk, og gjør dette på en behagelig og konstruktiv måte. For en som følges opp tett for kronisk sykdom, er dette av stor verdi.

Det eneste som trekker ned, er tilgjengeligheten. Telefonen har som regel laaaang ventetid, og selv om de er tilgjengelige på CGM Legetime (app), så er løsningen ustabil og lite reliabel. Dette er et irritasjonsmoment som burde vært løst fra legekontoret sin side.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Jahren som lege. Han tar seg tid til å lytte og tar pasienten veldig seriøs. Han sitter ikke på PC-en og skriver mens du prøver å snakke, men ser deg.

En av de beste legene jeg har hatt.

Niels møtte meg alltid ute på venterommet og håndhilste høflig på meg. Han var rolig og tålmodig, og lyttet til alt jeg hadde å si. Han var snill og forståelsesfull, og jeg anbefaller han sterkt.

Den beste legen

Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri fått barn. Etter fem aborter på tre år, og fått beskjed om av en gynekolog om at jeg ikke kan bære frem barn, så hjalp han meg med å finne frem til riktig diagnose for å bære frem. Han ringte meg når jeg hadde mistet for å spørre hvordan det gikk og sendte meg alltid videre til riktige fagfolk.

Nå sitter jeg her med to friske barn som har han som fastlege også.

Anbefales, han følger virkelig opp pasientene.

Udugelig lege

Jahren er en lege som absolutt frarådes å gå til. Både min datter og jeg har vært så uheldig å møte ham på legevakten, til sammen tre ganger. Han er totalt uinteressert i pasienten, vil ikke lytte på hva vi sier, gidder ikke sjekke tidligere sykehistorikk til tross for innstendig oppfordring, og har null evne til å skjønne ting som ikke synes utenpå. Kunne jeg gitt karakter med minus foran, hadde jeg gjort det.

God lege

Jahren er en god lege, brukt han i over 20 år, litt vel opphengt av pc en, samtidig liker jeg at han få gjort tingene der og da. Litt lite flink å ta initiativ , men stort sett gjør han det en ber om. Han virker veldig proffesjonell på meg. Men i tider ganske sliten. Veldig bra at hans kontor åpner for Mail kontakt, mangt kan ordnes med Mail. Jeg er fornøyd.

Usmakelig

Hvis man treffer på denne legen feks på legevakten ja da er man svært uheldig. Absolutt ikke hyggelig eller intressert mot pasientene sine. Veldig bra han ikke har sykehuset som permanent arbeidssted. Makan til arrogant lege skal man lete lenge etter!

Ikke tid til pasienten

Som nevnt tidligere; en formell lege. Ofte med liten tid, har sjelden tid til å lytte ordentlig. Blodprøver og henvisning fås veldig raskt, men føles som en kastes videre. Legen har lite informasjon og forståelse for plager som ikke er se-bare, og har ikke gitt råd som har gitt særlig forbedring. Ventetiden på telefon er i tillegg grunn nok til å bytte legekontor.

En dyktig allmenpraktiker

Er godt fonøyd med legen min. Har brukt ham i mange år og observerer at listene hans alltid er fulle.

Tiltaksløs lege

Min erfaring med denne legen et at han bruker mer tid på å skrive om meg, enn å snakke med meg. Følte meg ikke sett. Syns også det var vanskelig å bli henvist videre når det var behov for dette. Følte meg ikke helt ivaretatt hos denne legen.

Meget bra

Profesjonell, hyggelig, seriøs og effektiv lege som tar alle spørsmål og "saker" på strak arm. Alltid rask tilbakemelding på prøvetaking og andre eventuelle spørsmål. Godt fornøyd med legen min!

Dr. Jahren.

Niels Jahren er den beste legen jeg har hatt :-) Han er tilgjengelig, til å stole på, og han er en god lytter. All kreditt til han!! R.K.O.

Lytter, sjekker og ufører på en behagelig måte.

Alltid lydhør. Tar seg tid, og viser at jeg er i fokus. Faglig dyktig.

Veldig fornøyd :)

Han tar seg god tid til å lytte til pasienten samtidig som han gjør nøye vurderinger.

litt stresset

han er generell litt stresset, men er bra tilgjengelig på telefon og mail osv. positiv med lege som kjenner en i mange år .

Formell og ryddig.

Formell og ryddig. Rask til å henvise til spesialist. Flink mht fysisk sykdom.
Hans formelle form kan stå i vegen for at pasienten åpner seg.