Niels Jahren

Sørbyen Legegruppe

1983

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Niels Jahren er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Niels Jahren

Frekk

Jeg opplever denne legen som nedlatende, uinteressert og frekk. Lite villig til å sette seg inn i sykehus historie, eller annen relevant informasjon fra pasient. Kun opplevd denne legen på legevakt

Uempatisk

Jeg synes denne legen er uempatisk og har liten forståelse for pasientens situasjon.. veldig synd når man fra før står i en sårbar situasjon. Gikk derfra og følte meg enda verre enn når jeg gikk inn..

Uintressert!

Etter 4 dag sammenhengende på legevakt så kommer jeg inn til han.har også møtt han for 2dager siden.alle 3 legene som har undersøkt meg sier at dette er galleplager.jeg har tatt paralginforte og andre smertestillende,men har måttet ha morfin hver gang.idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk mere da det er avhenigskapende.dette skjønner jeg,men har måttet til.så idag ble jeg sendt hjem med smerter.igår sa legen at jeg ikke fikk dra hjem med smerter.så denni legen skal jeg styre unna!!fikk ikke satt minus foran jeg heller dessverre....

En god lege på alle måter!

Jeg har brukt Jahren i "alle år", og har hatt store problemer med å finne en lege som kan erstatte ham! Han har framstått som kunnskapsrik, trygg, meget ryddig, lyttende og forklarende! Vært en mester i å sile ut det vesentlige fra ordstrømmen min! Høflig, men samtidig brukt humor der det har passet! Og det beste: Han har undersøkt meg!
Jeg vil savne Jahren som fastlege, og takker ham for den gode jobben han har gjort for så mange i 35 år!
Jeg takker også Sørbyen legegruppe for ryddig opplegg, og hjelpsomme helsesekretærer!

Veldig arrogant og direkte slem!

Var hos denne legen nylig. Skulle jeg ikke ha gjort.

Veldig ufølsom og direkte frekk!

Jeg har selv mye kunnskap om helse, men man er ikke alltid ment å kunne hjelpe seg selv, han overkjørte meg om forskjellige emner, og gikk over streken hva gjelder folkeskikk og etikk