Niels Jahren

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Niels Jahren er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Niels Jahren

Rutinert og profesjonell

Har hatt Niels som fastlege i mange år, og kan skrive under på at han er en rutinert og gjennomført profesjonell lege, med store kunnskaper om psykiske og fysiske helseutfordringer.

Niels kommuniserer godt og tydelig, og er alltid interessert i å gi pasienten en grundig forklaring, dersom pasienten er interessert i dette. Han skygger heller ikke av banen for å diskutere kompliserte faglige spørsmål med lekfolk, og gjør dette på en behagelig og konstruktiv måte. For en som følges opp tett for kronisk sykdom, er dette av stor verdi.

Det eneste som trekker ned, er tilgjengeligheten. Telefonen har som regel laaaang ventetid, og selv om de er tilgjengelige på CGM Legetime (app), så er løsningen ustabil og lite reliabel. Dette er et irritasjonsmoment som burde vært løst fra legekontoret sin side.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Jahren som lege. Han tar seg tid til å lytte og tar pasienten veldig seriøs. Han sitter ikke på PC-en og skriver mens du prøver å snakke, men ser deg.

En av de beste legene jeg har hatt.

Niels møtte meg alltid ute på venterommet og håndhilste høflig på meg. Han var rolig og tålmodig, og lyttet til alt jeg hadde å si. Han var snill og forståelsesfull, og jeg anbefaller han sterkt.

Den beste legen

Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri fått barn. Etter fem aborter på tre år, og fått beskjed om av en gynekolog om at jeg ikke kan bære frem barn, så hjalp han meg med å finne frem til riktig diagnose for å bære frem. Han ringte meg når jeg hadde mistet for å spørre hvordan det gikk og sendte meg alltid videre til riktige fagfolk.

Nå sitter jeg her med to friske barn som har han som fastlege også.

Anbefales, han følger virkelig opp pasientene.

Udugelig lege

Jahren er en lege som absolutt frarådes å gå til. Både min datter og jeg har vært så uheldig å møte ham på legevakten, til sammen tre ganger. Han er totalt uinteressert i pasienten, vil ikke lytte på hva vi sier, gidder ikke sjekke tidligere sykehistorikk til tross for innstendig oppfordring, og har null evne til å skjønne ting som ikke synes utenpå. Kunne jeg gitt karakter med minus foran, hadde jeg gjort det.