Niels Jahren

Sørbyen Legegruppe

1983

Sørbyen Legegruppe Telefonnummer61 13 88 0061 13 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Niels Jahren er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Niels Jahren

Uintressert!

Etter 4 dag sammenhengende på legevakt så kommer jeg inn til han.har også møtt han for 2dager siden.alle 3 legene som har undersøkt meg sier at dette er galleplager.jeg har tatt paralginforte og andre smertestillende,men har måttet ha morfin hver gang.idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk mere da det er avhenigskapende.dette skjønner jeg,men har måttet til.så idag ble jeg sendt hjem med smerter.igår sa legen at jeg ikke fikk dra hjem med smerter.så denni legen skal jeg styre unna!!fikk ikke satt minus foran jeg heller dessverre....

En god lege på alle måter!

Jeg har brukt Jahren i "alle år", og har hatt store problemer med å finne en lege som kan erstatte ham! Han har framstått som kunnskapsrik, trygg, meget ryddig, lyttende og forklarende! Vært en mester i å sile ut det vesentlige fra ordstrømmen min! Høflig, men samtidig brukt humor der det har passet! Og det beste: Han har undersøkt meg!
Jeg vil savne Jahren som fastlege, og takker ham for den gode jobben han har gjort for så mange i 35 år!
Jeg takker også Sørbyen legegruppe for ryddig opplegg, og hjelpsomme helsesekretærer!

Veldig arrogant og direkte slem!

Var hos denne legen nylig. Skulle jeg ikke ha gjort.

Veldig ufølsom og direkte frekk!

Jeg har selv mye kunnskap om helse, men man er ikke alltid ment å kunne hjelpe seg selv, han overkjørte meg om forskjellige emner, og gikk over streken hva gjelder folkeskikk og etikk

Rutinert og profesjonell

Har hatt Niels som fastlege i mange år, og kan skrive under på at han er en rutinert og gjennomført profesjonell lege, med store kunnskaper om psykiske og fysiske helseutfordringer.

Niels kommuniserer godt og tydelig, og er alltid interessert i å gi pasienten en grundig forklaring, dersom pasienten er interessert i dette. Han skygger heller ikke av banen for å diskutere kompliserte faglige spørsmål med lekfolk, og gjør dette på en behagelig og konstruktiv måte. For en som følges opp tett for kronisk sykdom, er dette av stor verdi.

Det eneste som trekker ned, er tilgjengeligheten. Telefonen har som regel laaaang ventetid, og selv om de er tilgjengelige på CGM Legetime (app), så er løsningen ustabil og lite reliabel. Dette er et irritasjonsmoment som burde vært løst fra legekontoret sin side.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Jahren som lege. Han tar seg tid til å lytte og tar pasienten veldig seriøs. Han sitter ikke på PC-en og skriver mens du prøver å snakke, men ser deg.